Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa, Matti ja Nummelan ampuja-poika saivat sellaista pöhinää täällä aikaiseksi, että tuskin tänä vuonna päästään samoihin sfääreihin.
Onkohan Matti löytänyt rinnalleen naisen?
Varmaan, kolmekymppisen ja vauvahaaveissa olevan.
Tää on ollut mun lemppari joskus, mutta tällä kaudella kyllä ärsyttää tosi paljon, kun mukana on hyvännäköisiä nuoria naisia. Tän ohjelman idea on ainakin mun päässäni ollut vastata siihen ongelmaan, kun maaseudulla on liuta sinkkumiehiä ja sinkkunaiset löytyy Helsingistä. Tältä pohjalta hyvännäköisellä sinkkunaisella, joka asuu siellä maalla, on varmasti aivat tajuttoman paljon vientiä muutenkin, kun siellä maalla niitä sinkkumiehiä riittää. Nyt nuo, keillä on muutenkin vientiä, vievät ohjelmassa paikan niiltä miehiltä, joilla ei todellakaan muuten olisi vientiä siellä maalla. Ihan tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Reetta sanoi ohjelmassa, että hän on eläinrakas ja toivoisi sitä myös tulevalta kumppanilta.
Ja melkein samalla hengenvedolla kertoi olevansa kiinnostunut jostakin henkilöstä sen takia, että tällä on sama harrastus, eli METSÄSTYS.
Metsästys ja eläinrakkaus?
Joo ja innostui miehestä joka laittoi kirjeeseen kuvan itsestään tapetun hirven vieressä. Jos joku mies lähettäisi minulle
itsestään kuvan tappamansa eläimen vieressä poseeraamassa niin pitäisin sitä miestä kyllä ihan psykopaattina. En vaan ymmärrä.
Metsästys ja eläinrakkaus eivät ole toisiaan poissulkevia. Aika paljon enemmän meidän luonnonvaraisia eläimiä kuolisi, jos metsästyksellä ei pidettäisi vieraspetojen kuten minkkien ja supien kantoja kurissa. Kannanhoidollisesti on myös hyvä rajoittaa joidenkin lajien määriä. Riistaeläin on saanut elää vapaan hyvän elämän.
Monet "eläinrakkaat" syövät tehotutettua lihaa jossa eläin kärsii ja arvostelevat sitten metsästystä. Täysin nurinkurista.
Pikku koira kainalossa on myös monella turkismuijalla ja ollaan niin eläinrakkaita. 🙄
Olen vegaani, koska rakastan ja arvostan eläimiä juuri sellaisina kuin he ovat. Eläimet ovat ystäviäni, eivät saalista tai ravintoa. En voi syödä ystäviäni.
Moneeko ruokintapaikkaan veit tänään ruokaa? Paljonko kylvit riistapeltoa keväällä? Jos eläimet ovat ystäviäsi, niin kai myös ruokit niitä? Niin metsästäjät tekevät.
Kuinka julmaa. Ensin ruokkii, sitten PAM!
Kuinka tietämätön voi ihminen olla, ruokintapaikoilla käy paljon eläimiä joita ei ammuta, eikä yksikään tuntemani metsästäjä ammu mitään eläintä ruokintapaikalta.
Heh, ei ne metsästäjät mitään hyvää hyvyyttään niitä ruokintapaikkoja ylläpidä, vaan ainoastaan sen takia, että eläimiä selviytyisi mahdollisimman paljon talven yli myöhemmin ammuttavaksi ja jahdattavaksi. Helpompi löytää saalista, kun kanta pidetään keinotekoisesti suurena. Kaikki metsästysseurojen toteuttama talviruokinta pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ollut mun lemppari joskus, mutta tällä kaudella kyllä ärsyttää tosi paljon, kun mukana on hyvännäköisiä nuoria naisia. Tän ohjelman idea on ainakin mun päässäni ollut vastata siihen ongelmaan, kun maaseudulla on liuta sinkkumiehiä ja sinkkunaiset löytyy Helsingistä. Tältä pohjalta hyvännäköisellä sinkkunaisella, joka asuu siellä maalla, on varmasti aivat tajuttoman paljon vientiä muutenkin, kun siellä maalla niitä sinkkumiehiä riittää. Nyt nuo, keillä on muutenkin vientiä, vievät ohjelmassa paikan niiltä miehiltä, joilla ei todellakaan muuten olisi vientiä siellä maalla. Ihan tyhmää.
Ei sillä maalla asuvalla sinkkunaisella ole vientiä jos on oma tila kun niillä sinkkumiehillä on myös omat tilat. Nimenomaan ovat etsimässä miestä joka voisi sinne heidän luokseen tulla kun sellaisia ei siitä läheltä löydy.
Voisko joku moderaattori tms puuttua ja poistaa tämän jauhannan metsästyksestä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku moderaattori tms puuttua ja poistaa tämän jauhannan metsästyksestä tässä ketjussa.
Hear hear.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Reetta sanoi ohjelmassa, että hän on eläinrakas ja toivoisi sitä myös tulevalta kumppanilta.
Ja melkein samalla hengenvedolla kertoi olevansa kiinnostunut jostakin henkilöstä sen takia, että tällä on sama harrastus, eli METSÄSTYS.
Metsästys ja eläinrakkaus?
Joo ja innostui miehestä joka laittoi kirjeeseen kuvan itsestään tapetun hirven vieressä. Jos joku mies lähettäisi minulle
itsestään kuvan tappamansa eläimen vieressä poseeraamassa niin pitäisin sitä miestä kyllä ihan psykopaattina. En vaan ymmärrä.
Metsästys ja eläinrakkaus eivät ole toisiaan poissulkevia. Aika paljon enemmän meidän luonnonvaraisia eläimiä kuolisi, jos metsästyksellä ei pidettäisi vieraspetojen kuten minkkien ja supien kantoja kurissa. Kannanhoidollisesti on myös hyvä rajoittaa joidenkin lajien määriä. Riistaeläin on saanut elää vapaan hyvän elämän.
Monet "eläinrakkaat" syövät tehotutettua lihaa jossa eläin kärsii ja arvostelevat sitten metsästystä. Täysin nurinkurista.
Pikku koira kainalossa on myös monella turkismuijalla ja ollaan niin eläinrakkaita. 🙄
Olen vegaani, koska rakastan ja arvostan eläimiä juuri sellaisina kuin he ovat. Eläimet ovat ystäviäni, eivät saalista tai ravintoa. En voi syödä ystäviäni.
Moneeko ruokintapaikkaan veit tänään ruokaa? Paljonko kylvit riistapeltoa keväällä? Jos eläimet ovat ystäviäsi, niin kai myös ruokit niitä? Niin metsästäjät tekevät.
Metsästäjät ruokkii eläimiä jotta saisi mahdollisimman helpon ja pullean saaliin. Ei ne isoista metsistä jaksaisi lähteä saalista etsimään. Paljon helpompaa kun sen houkuttelee omalle pihalleen. Samalla houkutellaan ne pedotkin omille pihoille ja saadaan hyvä syy hankkia niillekin pyyntilupia, onpa mukavaa päästä räiskimään!
Vierailija kirjoitti:
Kenelle te puhutte, minä en metsästä tai tapa eläimiä, mutta esim. minkit ja supit tappaa.
Tajuatteko, että suomessa on paljon pikkulintuja ja pieneläimiä joiden kannat pienenevät ja supit ja minkit tappavat niitä huvikseen, ei syödäkseen.
Alkuperäislajeja pitää suojella.
Vieraslajit valkoposki ja kanadanhanhi aiheuttavat hirveää tuhoa, koska niiden kannat on päästetty räjähdysmäiseen kasvuun. Syövät viljapellot tyhjiksi muutenkin vaikeana aikana ja paskovat luonnon ja vesistöt, syjäyttävät suomalaisia lajeja.
Tämäkö on teistä hyvä asia, eikä sille saisi tehdä mitään?
Supikoira tappaa pikkulintuja ja pieneläimiä huvikseen? No nyt haluan jotain lähdettä ja näyttöä tälle väitteellesi. Ulostenäytteistähän ei juurikaan löydetä merkkejä lintujen syömisestä. Tästäkö päättelet että supi vaan tappaa lintuja mutta ei syö niitä? Onko esimerkiksi mikä lintulaji mielestäsi erityisen uhattuna supikoiran takia?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle te puhutte, minä en metsästä tai tapa eläimiä, mutta esim. minkit ja supit tappaa.
Tajuatteko, että suomessa on paljon pikkulintuja ja pieneläimiä joiden kannat pienenevät ja supit ja minkit tappavat niitä huvikseen, ei syödäkseen.
Alkuperäislajeja pitää suojella.
Vieraslajit valkoposki ja kanadanhanhi aiheuttavat hirveää tuhoa, koska niiden kannat on päästetty räjähdysmäiseen kasvuun. Syövät viljapellot tyhjiksi muutenkin vaikeana aikana ja paskovat luonnon ja vesistöt, syjäyttävät suomalaisia lajeja.
Tämäkö on teistä hyvä asia, eikä sille saisi tehdä mitään?
Tuosta minkistäkin voisit kertoa tarkemmin kun niin tiedät. Sekin siis tappaa ihan huvikseen?
Eiköhän se ole ihminen joka huvikseen eläimiä (ja ihmisiä) tappaa. Eikä tarvitsisi noita minkkejäkään niin vihata jos ihminen ei olisi niitä kasvattanut turkistarhoissa ja päästänyt luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä ne metsästäjät oikeasti p E rsereikääsi. Tajuatko.
Odotan uusia karhunkaatokuvia innolla! Toivottavasti saan syödä tänäkin syksynä oikeaoppisesti laitettua jänispaistia...aah! Lintupaisti tuli jo tehtyä. 😀
Mikä niissä karhunkaatokuvissa innostaa? Miksi on hienoa nähdä kuvassa kuollut karhu?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että naisten pitäisi vaan valita joku oman kylän juntti ihan vaan reiluuden nimissä? Huh!
Suosittelen kaikkia lukemaan Elisa Aaltolan uusimman kirjan Esseitä eläimistä. Todella puhutteleva, koskettava, toivottavasti monelle silmiä avaava teos. Toivon, että mahdollisimman moni herää ajattelemaan sitä, miten kohtelemme eläimiä.
Menkääs nyt muualle höpisemään noista metsästysjutuistanne, tämä on Maajussille morsian-ketju!
Oskari vähän ottanut kiloja, hoikempi oli ennen, lehtikuvasta päätellen. Harmi että ero tullut tuosta suhteesta.
Vaimomatskua tuo Anna-Reetta...
As näköjään tolla elinalla profiili
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua tuo Anna-Reetta...
On kyllä tosi söpö niin ulkonäöltään kuin olemukseltaan ja ääneltään. Kelpaisi mulle erittäin hyvin.
Mulle tämä ohjelmaformaatti ei ole tuttu, joten kysyisin millä perusteella kaikista noista ekassa kahdessa jaksossa esitellyistä maajusseista vain 4 otettiin varsinaiseen ohjelmaan ja loput jatkoivat kumppanin etsimistä yksin?
Odotan uusia karhunkaatokuvia innolla! Toivottavasti saan syödä tänäkin syksynä oikeaoppisesti laitettua jänispaistia...aah! Lintupaisti tuli jo tehtyä. 😀