Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
4281/4633 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekin ihmetellyt! Eikö enää löydy oikeita naispuolisia "maajusseja", kun kukkakauppiaskin kelpaa!  Ensi vuonna taitaa jussiehdokkaana olla joku maaseudulla asuva nainen, jonka ammatti on toimitusjohtaja!

Mitä eroa kasvattaako kukkia vai vihanneksia? Viljelytoimintaa sekin. Jos olisi kasvihuoneet täynnä tomaattia niin menisikö sitten maajussista? Aika hyvin menee mielestäni läpi tämä kun ottaa huomioon mitä koirankasvattajia ja huskysafarin vetäjiä on ollut mukana

Vierailija
4282/4633 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekin ihmetellyt! Eikö enää löydy oikeita naispuolisia "maajusseja", kun kukkakauppiaskin kelpaa!  Ensi vuonna taitaa jussiehdokkaana olla joku maaseudulla asuva nainen, jonka ammatti on toimitusjohtaja!

Aiemmilla kausilla on jo ollut koiratarhan hoitajia ym. "maajusseja", joten Victorian mukana olo on aivan ok. Samanlaista työtä se on kuin maanviljelijöidenkin, Victoria vaan kasvattaa kukkia viljan sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa vinkua siitä ettei kukkien kasvatus muka sovi maajussi-ohjelmaan. Onhan mukana ollut matkailuyrittäjä-Miiakin, vaikka matkailuyrittämistä voi suorittaa vaikka miljoonakaupungissa. Viime vuonna osallistunut Kalle taas ymmärtääkseni toimii maajussina vain sivutoimisesti. Päätyökseen hän on insinööri tms.

Olennaista tässä kai on se, että kyseisen osallistuvan henkilön työ on ainakin osittain sidottu siihen maaseutupaikkaan, jossa hän asuu. Kukkafarmia on hiemen vaikea nykyisillä neliöhinnoilla perustaa esim. Helsingin tai Turun keskustaan. Kovin oli maatilamainen tuo ympäristö, jossa Victoria asustelee. 

Vierailija
4284/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän Kaleva parhaimman näköisenä noista miehistä. Ei ole liian huolliteltu. Makunsa on jokaisella. A-r myös todennäköisesti etsi elämänkumppania. Mikä olisikaan parempaa parisuhteessa kun tehdä töitä yhdessä kumppanin kanssa. Kalevi on kätevän oloinen mies. Sellainenhan on paras vaihtoehto maatilalle. Myös rento asenne ja huumorintaju löytyy ja sitä tarvitaan. En tajua mikä näissä victoreissa ja alekseissa on niin komeaa... 🙂

Victor: kasvot ja kroppa

Vierailija
4285/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin minä kukkia katselen kuin possuja ja lehmiä pienissä karsinoissa.

Vierailija
4286/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten erota kukkakauppiasta kukkien kasvattajasta?

Vierailija
4287/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristekasviviljely on oikea nimi Victorian harjoittamalle tuotantosuunnalle ja se on ihan oikea puutarha-alan ammatti, kuten hyötykasvien viljelykin (tomaatti, kurkku, salaatit ym.). 

Vierailija
4288/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi keksiä formaatti, jossa osallistuja valitsee kumppanin tuiki tuntematomalle. Silloin tämä keskustelu täällä olisi asiallinen.

Vierailija
4289/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi keksiä formaatti, jossa osallistuja valitsee kumppanin tuiki tuntematomalle. Silloin tämä keskustelu täällä olisi asiallinen.

Ja arvostelijat lopuksi tulisivat täältä palstalta omilla kasvoillaan esille...julkisesti edelleen arvosteltaviksi.

Vierailija
4290/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakauppias ja kasvihuonviljelijä ovat ihan eri asioita. Kukkakauppias ei yleensä itse kasvat kukkia, vaan kukat toimitetaan myyntiin isoista kukkataloista ja kasvihuoneilta.

Vierailija
4291/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän Kaleva parhaimman näköisenä noista miehistä. Ei ole liian huolliteltu. Makunsa on jokaisella. A-r myös todennäköisesti etsi elämänkumppania. Mikä olisikaan parempaa parisuhteessa kun tehdä töitä yhdessä kumppanin kanssa. Kalevi on kätevän oloinen mies. Sellainenhan on paras vaihtoehto maatilalle. Myös rento asenne ja huumorintaju löytyy ja sitä tarvitaan. En tajua mikä näissä victoreissa ja alekseissa on niin komeaa... 🙂

No et tajua niin et tajua. Ole onnellinen Kaleviklooneinesi.

Mutta tajua myös se, että joidenkin mielestä Victor tai Aleksi ovat komeita, tai ainakin komeampia.

Onko jokin " komeuskilpailu" ollut meneillään?

Loppupelissä ei ole mitään väliä onko ihminen komea tai kaunis, sillä ihmisen persoona ja ns sisin on törkein. Millainen ihminen on oikeasti eri tilanteissa, mitkä elämän arvot ovat tärkeitä jne. Ihmisistä löytyy pitkä lista pieniäkin yksityiskohtia joissa ulkonäkö on täysin sivuseikka.

Jos jonkun ulkonäkö on ns luotaantyöntävä, niinkuin jollekin voi olla, niin sen jälkeen on turhaa yrittää ymmärtää tai odottaa ihastumista tai mitään läheisiä tunteita. Esim joillekin isot voimakkaat tatuoinnit ovat seikka, jotka tyrmäävät kaikki mahdollisuudet tutustua.

Noin on. Miksi jotkut takertuvat ulkonäköön? Me katsojat näämme vain ripauksen parien kommunikaatioista joten siitäkään ei voi vetää kummempia johtopäätöksiä. Ovat olleet yhdessä 24/7 ja meille näytetään korkeintaan kerralla n 15 minsaa. Ihmiset leikkivät selvänäkijää kun tekevät kaikenmoisia päättelyjään...

Vakka on kantansa valinnut , sanotaan vanhassa sananlaskussa. Siihen on jokaisen katsojan tyydyttävä. Jos tajuatte.

Vierailija
4292/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Reetta ja Kalevi haaveilevat jo perheenlisäyksestä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/umpirakastuneet-anna-reetta-ja-kale…

Ihan haastattelu! <3

Taisi olla odotettu tapahtuma tämä Kalevin pariutuminen hänen sukunsa piirissä, kun näin hehkutetaan.

Siis onko Kalevi paritunut sukunsa piirissä? Sukua AR:lle?

No ei kai, trolli huutelee. Täällä joku yksittäinen kirjoittelija on hitsautunut kiinni kirjoittamaan ja mollaamaan vaan Kalevia:) ehkä ex? Tai ohastui AR:aan. Hänen kannaattaa katsoa jotain muuta formaattia.

Mukavaa, trolli, että tulit tuon kertomaan. Jäi hieman epäselväksi tuosta sun edellisestä sepustuksestasi, ei sillä että tässä lainaamassanikaan olisi päätä tai häntää.

Vierailija
4293/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Victoria jaksaa koko ajan vetää tekonaurua ja samassa lauseessa kertoa että hänen ei tarvitse olla vahva aina.Vahva nainen ei kikattele ja luo tuollaista kuvaa itsestään

Vierailija
4294/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et tajua niin et tajua. Ole onnellinen Kaleviklooneinesi.

Mutta tajua myös se, että joidenkin mielestä Victor tai Aleksi ovat komeita, tai ainakin komeampia.

Onko jokin " komeuskilpailu" ollut meneillään?

Loppupelissä ei ole mitään väliä onko ihminen komea tai kaunis, sillä ihmisen persoona ja ns sisin on törkein. Millainen ihminen on oikeasti eri tilanteissa, mitkä elämän arvot ovat tärkeitä jne. Ihmisistä löytyy pitkä lista pieniäkin yksityiskohtia joissa ulkonäkö on täysin sivuseikka.

Jos jonkun ulkonäkö on ns luotaantyöntävä, niinkuin jollekin voi olla, niin sen jälkeen on turhaa yrittää ymmärtää tai odottaa ihastumista tai mitään läheisiä tunteita. Esim joillekin isot voimakkaat tatuoinnit ovat seikka, jotka tyrmäävät kaikki mahdollisuudet tutustua.

Kuonka

Noin on. Miksi jotkut takertuvat ulkonäköön? Me katsojat näämme vain ripauksen parien kommunikaatioista joten siitäkään ei voi vetää kummempia johtopäätöksiä. Ovat olleet yhdessä 24/7 ja meille näytetään korkeintaan kerralla n 15 minsaa. Ihmiset leikkivät selvänäkijää kun tekevät kaikenmoisia päättelyjään...

Vakka on kantansa valinnut , sanotaan vanhassa sananlaskussa. Siihen on jokaisen katsojan tyydyttävä. Jos tajuatte.

Kuinka moni on miettinyt sitä, miten itse kykenisi olemaan oma ja aito itsensä kun kameramies on mukana kuvaamassa?

Olen itse ujo ja varautunut, mutta kykenen silti pitämään puheita ja opettamaan ihmisiä, mutta tiedän että useissa tilanteissa on vaikeaa katsoa silmiin vaikka jos joku haastattelee minua. On vaikeaa katsoa intensiivisesti, voin katsoa välillä ja sitten kun puhun mietin yhtaikaa ja katson mieluummin muualle kun haastattelijaan. Olen huomannut, että näin tekee varsin moni tunnettu näyttelijäkin. Nähty mm Nybergin ohjelmissa tai missä vaan kun kuvataan samalla. Ymmärrän hyvin kaltaisiani.

Vierailija
4295/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana näillä palstoilla on, että kaikki eivät osaa kirjoittaa suomen kieltä toisille ymmärrettävästi ja toiset taas eivät ymmärrä kirjoitettua kieltä. " sukunsa piirissä" tässä tarkoittanee, että sukulaiset ovat innoissaan tästä pariskunnasta. 

Joku väittää  Ihmistuntemusta höperyydeksi  Minä puolestani pidän höperyytenä ja täydellisenä nurkakuntaisuutena sitä ,että tuntemattoman ihmisen ulkonäköä ja olemusta arvioidaan törkeällä tavalla. Kehottaisinkin teitä kokeilemaan ainakin mielikuvatasolla  pysäyttämään ihmisen kadulla ja sanomaan suurella äänellä ,miksi sinulla on arpia naamassa, miksi sinulla on kyömynenä miksi olet kalju, miksi olet liian lyhyt.  Ei varmaan tunnu helpolta eiä edes omasta mielestäsi suotavalta. Mutta koet, että täällä anonyyminä voit päästää suustasi ihmistä loukkaavia sammakoita.  Ja  ihan oikeasti maailman kansalaisena (näin väittäisin) olen nähnyt monenlaisia ihmisiä ja arvostan heitä heidän toimintansa ja käyttätymisensä perusteella.

Vierailija
4296/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho ei sano yhtään virkettä ilman sanoja tota ja tosissaan. Tota ja tota ja tosissaan on näin. Että tota tosissaan.

Vierailija
4297/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jaksaa naurattaa tuo yksi Viktorian ehdokkaista

Vierailija
4298/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on täysin turha.Juontaja vaihtoon.

Vierailija
4299/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho on alfa.

Vierailija
4300/4633 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana näillä palstoilla on, että kaikki eivät osaa kirjoittaa suomen kieltä toisille ymmärrettävästi ja toiset taas eivät ymmärrä kirjoitettua kieltä. " sukunsa piirissä" tässä tarkoittanee, että sukulaiset ovat innoissaan tästä pariskunnasta. 

Joku väittää  Ihmistuntemusta höperyydeksi  Minä puolestani pidän höperyytenä ja täydellisenä nurkakuntaisuutena sitä ,että tuntemattoman ihmisen ulkonäköä ja olemusta arvioidaan törkeällä tavalla. Kehottaisinkin teitä kokeilemaan ainakin mielikuvatasolla  pysäyttämään ihmisen kadulla ja sanomaan suurella äänellä ,miksi sinulla on arpia naamassa, miksi sinulla on kyömynenä miksi olet kalju, miksi olet liian lyhyt.  Ei varmaan tunnu helpolta eiä edes omasta mielestäsi suotavalta. Mutta koet, että täällä anonyyminä voit päästää suustasi ihmistä loukkaavia sammakoita.  Ja  ihan oikeasti maailman kansalaisena (näin väittäisin) olen nähnyt monenlaisia ihmisiä ja arvostan heitä heidän toimintansa ja käyttätymisensä perusteella.

Ehkä vitsi oli se, että tuon pystyi ymmärtämään molemmilla tavoilla. Sinä et siis ymmärrä suomen kieltä.

Ketju on lukittu.