Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Oli arvattavissa, että tuo yksi tyrkyn oloinen otettiin. Tosin ohjelmaan oton ratkaisee varmaan taas kirjeiden määrä. 2 jakso tulee tänään jossain vaiheessa Katsomoon.
nyt on katsomossa toinen jakso jossa saavat kirjeet
Onko jollekin käynyt joskus niin, ettei ole saanut yhtään kirjettä. Tuo yksi mies sai nyt vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollekin käynyt joskus niin, ettei ole saanut yhtään kirjettä. Tuo yksi mies sai nyt vain yhden.
Kuka sai vain yhden? Kurjaa että sellaiset näytetään. Olikohan joskus että joku sai 3kirjettä.
Tänä vuonna oli neljä hyvää naisehdokasta tarjolla ohjelmaan. Harmi, että tuotanto teki tämmöisen tylsän 2 + 2 valinnan. Olisin halunnut nähdä myös Marian mukana ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sai vain yhden? Kurjaa että sellaiset näytetään. Olikohan joskus että joku sai 3kirjettä.
Maajussitar Clarissa viime kaudella sai vain kaksi kirjettä.
Mä luulin että tämä alkoi jo mutta tämähän on vasta esittely jakso. Eikö tämä tullut jo kerran?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tämä alkoi jo mutta tämähän on vasta esittely jakso. Eikö tämä tullut jo kerran?
Esittelyjakso esitetään aina kahteen kertaan.
Maatuska oli saanut mainosbemarin käyttöön, hurraa.
Hieno vartalo kukkakauppiaalla.
Onneksi Kärsämäen mies ei ole neljän seurattavan joukossa. Sen verran miehellä kihahtanut ohjelma hattuun, että saa nyt jäähdytellä kotonaan ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oli arvattavissa, että tuo yksi tyrkyn oloinen otettiin. Tosin ohjelmaan oton ratkaisee varmaan taas kirjeiden määrä. 2 jakso tulee tänään jossain vaiheessa Katsomoon.
Miten niin tyrkyn oloinen? Koska näyttää hyvältä ja pitää kropastaan huolta?
Vierailija kirjoitti:
Maatuska oli saanut mainosbemarin käyttöön, hurraa.
Kyllä se Skodan voittaa! 🤣
Oskari on pettynyt, kun ei päässyt valitsemaan.
Ei ole laiskoille, maalla työnteko niin että pärjää. Eli laiskat , pelaavat miehet ja kännykkänaiset älköön vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Pimiä on taas pilaamassa ohjelmaa hössötyksellään ja päällepuhumisella. Ei ole katsojia kuuneltu, todella moni toivoi toisenlaista juontajaa.
Minulla mennyt jo niin pahaksi tämä Pimiä-inho, että tanssit ja jussit jää ainakin tältä syksyltä katsomatta. Toinen perheenjäsen on samaa mieltä.
Saapahan VP vähän nenää valkaistua kesän jälkeen, kun pääsee töihin! Kannattaisi myös maksa-arvot tarkistaa samalla!
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Toi Kalle oli kyllä helmi löytö . Onnentyttö tuo Niina. Itse kun en löydä ketään.