Onko 80cm leveä sänky nolo nuorella aikuisella?
Kaikkien tuttujen sängyt, mitä olen nähnyt, ovat olleet näitä 140+ leveitä. Mulla on kuitenkin vaan 80 cm leveä sänky opiskelijakämpässä, vanhemmat ostivat sen (sängyn) mulle sen kummemmin kyselemättä. Annanko nyt nolon kuvan itsestäni, kun eihän tohon sänkyyn yövieraita mahdu tuomaan... Tylsän/yksinäisen/pidättyväisen vaikutelman?
Kommentit (30)
80cm en osaa hahmottaa enkä nyt mittaile. 80cm on ihan kiva luulisin. Itselläni on 60-80cm. Mitä väliä?
Joo. Kaikki nauraa sulle : D voisit saman tien vetää ittes jojoon, ketään kuitenkaan saisi sänkyys, minisänkyluuseri. Sä oot häpäissy ittes!
Jos nuoripari tarvitsee tuota leveämmän sängyn ensimmäisinä öinä, on suhteessa jokin pielessä jo alkumetreillä.
Tää palsta saattaa olla ihan väärä paikka kysyä tuollaista, sillä yli puolet täällä on wt-yh-mammoja , joiden mielestä on omg niin noloa jos ei parikymppisellä ole joka viikonloppu uutta panoa. Ja neljäsosa on sitten niitä nuoria miehiä, joiden mielestä kaikki sellaiset nuoret tytöt on pihtareita, joilla ei irtoa baarissa pillua tuosta noin vaan.
Ei ole yhtään noloa! Älä turhaan vaivaa koko asialla päätäsi.
T. Toinen opiskelija
120 senttinen sänky on paljon nolompi mukaan sellaisessa kissan kanssa parhaillaan.
Armeijassa 1980-luvulla nukuttiin 60 cm sängyissä, mut niissä nukuttiin kyllä aina yksin. Eikä nolottanut yhtään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 04:27"]Armeijassa 1980-luvulla nukuttiin 60 cm sängyissä, mut niissä nukuttiin kyllä aina yksin. Eikä nolottanut yhtään.
[/quote]aika noloa ettet saanut sänkyseuraa
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:28"]Jos nuoripari tarvitsee tuota leveämmän sängyn ensimmäisinä öinä, on suhteessa jokin pielessä jo alkumetreillä.
[/quote]
:)
Hanki patja vieraita varten ja majoitat heidät lattialle. Niin ainakin itse teen.