Ero elämäni paras päätös
Erosin surkeasta suhteesta vasta vajaa 2kk sitten, olin varma että en selviä hengissä siitä tuskasta. Mutta, jo nyt on niin helpottunut olo, ihana kevyt tunne, kukaan ei hauku, ei tarvi pelätä riitoja. Kaikki on sata kertaa paremmin näin. Halusin tämän kertoa kaikille niille, jotka kamppailee huonossa suhteessa, rohkaisua teille, ei kannata jäädä! Elämä voittaa!
Kommentit (8)
Minkä vitun takia olette niitten mamujen kanssa, ettekö ikinä opi.
Minulla on erosta 9 kuukautta ja päivä päivältä vahvistuu ajatus että se oli täysin oikea ratkaisu. Kauan tein lähtöä ja ajattelin että en pärjää ilman elämäni rakkautta. Parempaa miestä ei ole vielä vastaan kävellyt ja voi olla ettei käveleekään, mutta olen erittäin tyytyväinen yksin. Nykyään menee jopa päivä etten ajattele häntä. Alkoholi oli syynä eroon, muuten hyvä mies. Kiva kuulla ap:n hyvät kuulumiset ja tsemppiä muillekin jotka ottavat vastuun itsestään. Olisihan se helppoa jäädä ja syyttää toista kaikesta paskasta.
Voih, se kauhean ahdistava kurkkua kuristava tunne ja pompottavat sydämenlyönnit. Kun et osaa mitään oikein tehdä, vaikka alkuaikoina olit niin ihana ja täydellinen. Ei koskaan enää!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:03"]
6 juuri näin oli meilläkin!! -Ap
[/quote]
No kuule, juuri tuon luin rivien välistä :) Ihanaa, että nyt on sullakin hyvin!
Vielä kun moni muukin tajuaisi saman. Irroittautuminen sattuu, mutta sen jälkeen on mahdollisuus kokonaan uuteen, onnelliseen elämään :) Vaikka tuntuisikin ettei pärjää yksin / lasten kanssa tms.