Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt sen oikean. Kuviossa on vaan aviomies ja lapset.

Vierailija
11.08.2015 |

Tämä ei ole viikon hairahduksen jälkeen todettu juttu vaan 10 vuotta tunnettuamme ja rakastettuamme toisiamme olen varma että tässä on minun ainoa oikea mies. Nyt vain pitäisi erota lasten kannalta mahdollisimman kivuttomasti. Onko väärin jos tuon tämän miehen heti kuvioon, samalla kun avioerokin tulee? Haluaisimme muuttaa yhteen - miksi viivytellä jos on varma. Tekeväthän miehetkin hyvin usein näin.  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:06"]Tämä ei ole viikon hairahduksen jälkeen todettu juttu vaan 10 vuotta tunnettuamme ja rakastettuamme toisiamme olen varma että tässä on minun ainoa oikea mies. Nyt vain pitäisi erota lasten kannalta mahdollisimman kivuttomasti. Onko väärin jos tuon tämän miehen heti kuvioon, samalla kun avioerokin tulee? Haluaisimme muuttaa yhteen - miksi viivytellä jos on varma. Tekeväthän miehetkin hyvin usein näin.  
[/quote]
Teet väärin jos tuot lasten elämään heti uuden miehen! Anna heille aikaa toipua erosta kunnolla.

Vierailija
2/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun on hassannut ensin 10 vuotta odottamiseen että lapset hieman kasvavat ja jahkailemiseen, ja nyt kun on asiasta varma, taas pitäisi odottaa...mutta tärkeää on, että lapset säilyvät erossa mahdollisimman ehjinä. Miehen kanssa ei tule riitaisia välejä, sen tiedän, eroa on tehty monta vuotta ja molemmilla ollut omaakin elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma aineista 5/5!

Vitun wt

Vierailija
4/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Jos miehenne kanssa molemmat olette tyytyväisiä tilanteeseen, siis eron jälkeen kun asutte omillanne, lapset kyllä selviävät erosta tasapainoisesti. Puhukaa avoimesti lapsille. Pidä uusi mies silti vielä muutaman kuukauden ajan salaisuutena, niin menee kivuttomammin lasten takia. Kyllä te sen kestätte.

Vierailija
5/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole väärin.

Se mitä sinä haluat ja mikä oikealta tuntuu; se on ihan oikein.