Tyttärelläni tummat hiukset :(
Olisin halunnut että tulee aito vaaleaverikkö niin kuin äitinsä
Ei saisi tietysti sanoa omasta lapsesta mutta kyllä vaaleat hiukset olisivat kauniinmat :,(
Kommentit (29)
Tyttärelläni on jokin parantumaton sairaus, ehkä mitokondriotauti. Emme tiedä elääkö hän aikuiseksi.
Okei, sinusta vaaleat hiukset ovat kauniimmat. Hyvä, ole siis onnellinen omista kauniista hiuksistasi.
Tyttäresi; onko hänen mielestään kauniimmat tummat vai vaaleat hiukset?
On vaihtoehtoja:
a) tytöstä kauniimmat ovat vaaleat hiukset ja värjää ne vaaleiksi -> tyytyväinen tyttö
b) tyttö tykkää tummista hiuksista ja hänellä on juuri ne -> tyytyväinen tyttö
c) tyttö ei koskaan edes mieti kummat olisivat kauniimmat ja on tyytyväinen juuri siihen pehkoon joka hänen päässään on -> tyytyväinen tyttö
..toivottavasti äiti ei tuputa ulkonäköihanteitaan lapselle vaan oppisi näkemään tyttärensä kauniina.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:11"]
Meidän tytöllä oli syntyessä musta tukka päässä. Siitä se muuttui jossain vaiheessa ihan vaaleaksi. Hiuksista näki sen rajankin, kun yhtäkkiä väri vaihtui. Nyt teininä on ruskeatukkainen.
[/quote]
Mun on jo 7v.. Haluaa malliksi isona enkä ole raaskinut raukalle kertoa ettei valkoinen nainen tummilla hiuksilla pärjää siinä maailmassa..
AP
[/quote]
Ai ei pärjää..No mites esim.toi Adriana Lima? Vaikka provohan tää taitaa olla tai sitten vaan todella bimbo äiti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]Huvittaa ku vauvoista AINA puhutaan että oli syntyessään musta tukka. Voin vannoa että vain muutamalla hassulla näistä on oikeasti ollut musta tukka.
[/quote]
No oma tyttöni syntyi TODELLA tummilla hiuksilla, samoin minä itse aikoinani. Jos eivät olleet täysin mustat niin oli todella tumman ruskeat hiukset. Täytyykö sitä alkaa pilkkua n*ssimaan?
[/quote]
Kyllä minäkin saan täällä keskustella. Sinä olit meistä asiaton.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]Huvittaa ku vauvoista AINA puhutaan että oli syntyessään musta tukka. Voin vannoa että vain muutamalla hassulla näistä on oikeasti ollut musta tukka.
[/quote]
Mites sitä nyt voisi selittää, kun et usko. Tytölläni oli ihan tumman ruskea tukka, kun syntyi. Oli vielä tukkaa reilusti päässä ja olen itse tummatukkainen, osittain suku muualta kuin suomesta ja meidän suvussa ollaan sitä oikeaa tummaa geeniä. Äidilläni on melkein musta tukka. Vaihtoipa se hius väriä aika pian ja muuttui vehnänvaaleaksi. Ei ole valkotukkainen, mutta blondi on. Kyllä se vaan voi vaihtua, vaikket uskoisikaan. Kuvaa en nyt viitsi linkata omasta lapsestani.
Ehkä hän oppii kirjoittamaan kuitenkin äitiään paremmin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:05"]
Olisin halunnut että tulee aito vaaleaverikkö niin kuin äitinsä
Ei saisi tietysti sanoa omasta lapsesta mutta kyllä vaaleat hiukset olisivat kauniinmat :,(
[/quote]
tummat ovat erittäin kauniit.
t. mies
ps. molemmille löytyy ihailijansa. toivottavasti et paskanna tyttösi itsetuntoa pilalle
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]Huvittaa ku vauvoista AINA puhutaan että oli syntyessään musta tukka. Voin vannoa että vain muutamalla hassulla näistä on oikeasti ollut musta tukka.
[/quote]
No oma tyttöni syntyi TODELLA tummilla hiuksilla, samoin minä itse aikoinani. Jos eivät olleet täysin mustat niin oli todella tumman ruskeat hiukset. Täytyykö sitä alkaa pilkkua n*ssimaan?
[/quote]
Kyllä minäkin saan täällä keskustella. Sinä olit meistä asiaton.
[/quote]
Pyydän anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata tunteitasi.
Heh, vaihdetaan. Mun 3-vuotiaalla on aivan vaaleat, vaikka itsellä miltei mustat. Olisin toivonut tytöllekin tummia, vaaleat on niin valjut. Toivottavasti tummuvat vielä. (Vaikka oikeasti loppupeleissä ihan sama.)