Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelläni tummat hiukset :(

Vierailija
11.08.2015 |

Olisin halunnut että tulee aito vaaleaverikkö niin kuin äitinsä

Ei saisi tietysti sanoa omasta lapsesta mutta kyllä vaaleat hiukset olisivat kauniinmat :,(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli itselläni ensin syntyessä musta hiukset, sitten ne muuttuivat aivan oransseiksi ja sitten vasta vaalenivat. Hätä ei siis ole vielä tämän näköinen. Sääli tosin, kun olet noin valtavan pinnallinen. 

Vierailija
2/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paljon tarvi tsempata, että on älykkäämpi kuin äitinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas pinnallista! Minkäs teet, ne on tummat niin se on vaan hyväksyttävä.

Vierailija
4/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä oli syntyessä musta tukka päässä. Siitä se muuttui jossain vaiheessa ihan vaaleaksi. Hiuksista näki sen rajankin, kun yhtäkkiä väri vaihtui. Nyt teininä on ruskeatukkainen.

Vierailija
5/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni syntyi mustilla hiuksilla jotka lopulta "putosivat" ja tilalle kasvoi pellava pehko. Omasta mielestäni tummat hiukset ovat kauniimmat ehkä koska olen itse vaalea mutta joka tapauksessa lapseni on mielestäni maailman kaunein lapsi jolla on ihanimmat hiukset ikinä! Väristä riippumatta.

Vierailija
6/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat on mielestäni kauniimmat :)

7/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua! Voinko edes rouvaksi kutsua?! Tyttäresi on arvokas ja ylväs neito, olivatpa hänen hiuksensa lumivalkeat tai korpinmustat.

Vierailija
8/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, kyynel vierähtää poskelleni. 

Vierailija
9/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, että noin ulkonäkökeskeinen. Säälin lastasi. No toivotaan että tulee syöpä ja vie tukan ja saat hommattua blondin peruukin sille _sarkasmia_ 

Oletpa hirveä äiti!

Vierailija
10/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ku vauvoista AINA puhutaan että oli syntyessään musta tukka. Voin vannoa että vain muutamalla hassulla näistä on oikeasti ollut musta tukka.

Vierailija
11/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:11"]

Meidän tytöllä oli syntyessä musta tukka päässä. Siitä se muuttui jossain vaiheessa ihan vaaleaksi. Hiuksista näki sen rajankin, kun yhtäkkiä väri vaihtui. Nyt teininä on ruskeatukkainen.

[/quote]

Mun on jo 7v.. Haluaa malliksi isona enkä ole raaskinut raukalle kertoa ettei valkoinen nainen tummilla hiuksilla pärjää siinä maailmassa..

AP

Vierailija
12/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset voivat olla todella kauniit. Jos ovat hyväkuntoiset hiukset, ne pesevät vaaleat mennen tullen.

Vierailija
13/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Tyttärelleni tuli siniset silmät ja vaaleat hiukset. Itselläni on tumma tukka ja ruskeat silmät. :(

Vierailija
14/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi :( vaaleat hiukset on kyllä kauniit pikku tytöllä.. Mutta tärkeintä on, että lapsesi on terve!

Vierailija
15/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.voi.olla.tosissasi.

Vierailija
16/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:11"]

[/quote]

Mun on jo 7v.. Haluaa malliksi isona enkä ole raaskinut raukalle kertoa ettei valkoinen nainen tummilla hiuksilla pärjää siinä maailmassa..

AP
[/quote]
Voi helv... Katso miss universumien kuvia minkä värisiä hiuksia siellä näkyy ja myös muutama muotinäytös.

Vierailija
17/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää sen lapsen hiukset. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
18/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:05"]

Olisin halunnut että tulee aito vaaleaverikkö niin kuin äitinsä

Ei saisi tietysti sanoa omasta lapsesta mutta kyllä vaaleat hiukset olisivat kauniinmat :,(

[/quote]

Ehkä tosiaan vaaleat olisivat kauniinmat, mutta toivotaan, että on muuten täyden kynpin ulkonäkö.

Vierailija
19/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Munkin äiti toivoi minulle vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä. Koko muu suku molempien vanhempien puolelta tummaverikköjä ja vihreä tai ruskeasilmäisiä. Tuli tummanruskeat hiukset ja harmaanvihreät silmät. Äitiä harmittaa vieläki se silmien väri, mutta hiukset ei enää. Ite oon aina ollu tyytyväinen :D

Vierailija
20/29 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]Huvittaa ku vauvoista AINA puhutaan että oli syntyessään musta tukka. Voin vannoa että vain muutamalla hassulla näistä on oikeasti ollut musta tukka.
[/quote]
No oma tyttöni syntyi TODELLA tummilla hiuksilla, samoin minä itse aikoinani. Jos eivät olleet täysin mustat niin oli todella tumman ruskeat hiukset. Täytyykö sitä alkaa pilkkua n*ssimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän