Lue keskustelun säännöt.
Kielimatka. Kokemuksia!!
Vierailija
11.08.2015 |
15-vuotias teinimme on ränkynnyt kielimatkalle ensi kesänä. Kaksi vuotta olen ollut vastaan, mutta nyt alan jo lämmetä ajatukselle. Onko kokemuksia kielimatkoista? Hinta KOKONAISUUDESSAAN, turvallisuus, positiiviset/negatiiviset kokemukset, kertokaa kaikki!
Kiitos!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suosittelen (+ alekoodi!!)
suosittelen EF:ää ISOSTI!! EF:n henkilökunta (aspa, liiderit yms) auttaa joka tilanteessa nii on turvallista lähteä matkalle! EF:llä on upeita kohteita ja huippuja aktiivitteetteja, joihin voi muuten olla hankala päästä itse! kielimatkalla itsenäistyy paljon ja uskon että kaikki saa sieltä ystäviä!! kokemus voi myös vaihdella siitä riippuen, että valitseeko asuntolamajoituksen vai isäntäperheen!! mutta oon kuullu molemmista tosi hyviä kokemuksia! ja jos ilmenee mitään ongelmia, perhettä tai asuntolaa pystyy vaihtamaan helposti ja EF on koko ajan siinä tukemassa sitä, että saisit parhaan mahdollisen kielikurssikokemuksen! eli iso suositus multa 🏼 toki kurssit on vähän hintavia, mutta rahaa voi kerätä esim pitämällä omaa pienyritystä, tekemällä kesätöitä tai säästämällä lahja (esim rippi) -rahoja!
jos kiinnostaa niin oon EF:n ambassador ja multa saa 100€ alekoodin EF:lle!! se alekoodi löytyy mun instan biosta @efambassadorsilja! jos käytätte mun koodia mahdollistatte myös mun unelmaa!