Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päälle parikymppiset voi painaa 130-150 kg

Vierailija
11.08.2015 |

Jotenkin olen pitänyt 100 kg rajana, jonka yli on vaikea lihoa. Kuitenkin joissain laihdutusryhmissä on ihan mielettömän kokoisia. Miten niin nuorena voi edes lihoa hillittömästi. Vaatiiko se alkoholin mukaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:57"]Miten kukaan voi painaa 130-150 kg? Eipä sillä iällä ole merkitystä, jos elämäntavat ja geenit ovat syntymästä lähtien olleet tietynlaiset.
[/quote]

Elämäntavat, ei geenit. Itse olen "läskistä" perheestä, ja olin lihava kunnes teininä aloin tehdä omat ruokani ja syömään normaalisti. Molemmat vanhemmat ovat lihavia, ja kaksi veljeäni myös.
Vanhempani olivat jatkuvasti työmatkoilla ym joten useimmiten söimme valmisruokia, eikä herkutteluamme rajoitettu.

Pikkuisen olen katkera vanhemmilleni tästä, sillä suhtautumiseni ruokaan tulee olemaan aina hieman kieroutunut, ja saan toden teolla tehdä töitä pysyäkseni timminä, mitä nyt olen...

N22
[/quote]

Lisättäköön vielä, että tunnesyöminen on edelleen ongelmani, jota vastaan taistelen päivittäin. Kun olen vauvasta asti ollut lihava, on oikeasti hankala muuttua. Ymmärrän täysin muita lihavia, enkä ole ainakaan itse vielä keksinyt, miten saisin suhteeni ruokaan normalisoitumaan, ettei tarvisi taistella joka ikinen päivä.

N22

Vierailija
22/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:30"]Ihan samalla reseptillä syntyvät sekä 150-, että 100-kiloiset valaat. Paljon epäterveellistä ruokaa, niukasti itsehillintää ja hippunen heikkoa luonnetta. :)
[/quote]

Ai lihavilla ei ole itsehillintää ja vieläpä heikko luonne? Voi hyvänen aika, eiköhän julisteta sitten suoraan puolet suomalaisista holhouksen alaisiksi. Tuollainen asenne toki invalidisoi ja estää ylipainoisia toteuttamasta täyttä potentiaaliaan.

t. tohtori, johtaja ja 120-kiloinen syömishäiriöinen valas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintäähän se vaan vaatii ettei mussuta itseään puoleentoistasataan. Oli muuten hyvä idea etten vaan ole laihdutusryhmän vetäjä. Perustin oman vertsistukiryhmän siiderivalaille. Haluaako av mammat osallistua, vedän sitä feikkiprofiililla ja kerään kuvia.

Vierailija
24/26 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
25/26 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi painaa 130-150 kg? Eipä sillä iällä ole merkitystä, jos elämäntavat ja geenit ovat syntymästä lähtien olleet tietynlaiset.

En pidä edes 2m miehellä tuota normaalina missään tapauksessa! Saati naisella ikään katsomatta... 

Miten geenit on muuttuneet noin paljon 25 vuodessa?? Sitä ennen mun n 2m mieheni oli satakiloisena todellinen jätti, nyt hintelä jopa nuoriin naisiin verrattuna!?

Vierailija
26/26 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi painaa 130-150 kg? Eipä sillä iällä ole merkitystä, jos elämäntavat ja geenit ovat syntymästä lähtien olleet tietynlaiset.

Syntymästä lähtien?? En ollut lihava lapsena enkä nuorena. Aikuisena lihoin kun söin holtittomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi