Mieheni sai tekstiviestin: Hyvää nimipäivää, komistus! Toivottavasti nähdään taas pian. Toivoo Salainen ihalijasi
Kommentit (13)
Vierailija:
lähettäisi tekstiviestin salaisesta numerosta, se numero kyllä näkyy siinä lähettäjän kohdalla...Terveisiä Porvooseen. ;)
Terveisiä vaan itsellesi!!! Soitettiin tietenkin Eniroon ja kysyttiin, että kenen nro, ja sieltä sanottiin, että nro on salainen!
ap
mitään ei ollut tapahtunut. Nainen oli miehen entinen työkaveri ja mies näytti minulle viestit jotka nainen lähetti.
Olivat tosi törkeitä ja vihjailevia.
Laitoin omasta puhelimesta naiselle pari tosi vittumaista viestiä ja tein asiani täysin selväksi. Sen jälkeen akasta ei ole kuulunut.
Osaatkohan nyt oikein käyttää sitä kaameeta kapulaa. Porvoon suunnalla ei osata.
lähettäisi tekstiviestin salaisesta numerosta, se numero kyllä näkyy siinä lähettäjän kohdalla...
Silloin kyllä jos vastaanottajan puhelimeen on TALLENNETTUNA LÄHETTÄJÄN NUMERO.
Muussa tapauksessa ei pitäisi näkyä.
Paitsi tietysti soittamalla nroon.
jos numero on salainen sen omistajaa et saa selville nrotiedustelusta tms.
Mikalle/Mikolle/Mikälielle mutta valitsi väärän vahingossa. Itselle on käynyt melkein samalla lailla (viesti oli kyllä ihan asiallinen onneksi)...
Vierailija:
lähettäisi tekstiviestin salaisesta numerosta, se numero kyllä näkyy siinä lähettäjän kohdalla...
Silloin kyllä jos vastaanottajan puhelimeen on TALLENNETTUNA LÄHETTÄJÄN NUMERO.
Muussa tapauksessa ei pitäisi näkyä.
Otas nyt puhelin käteen ja koita vaikka
Joku nainen vastasi " Haloo" . Kysyin, että minne mahdoin soittaa. Nainen kysyi, että mihin mun piti soittaa. Sanoin, että siitä nrosta lähetettiin viesti mun miehelle, ja nyt ei tiedetä, kuka lähetti.
Nainen ei suostunut sanomaan mitään, käski mun vaan pitää miehestäni tiukasti kiinni.
VOI HEMMETTI!!! Mikä ihmeen juttu tää nyt oikein on? Mieheni vaikuttaa olevan ihan aidosti ihmeissään.
ap
Vinkkini, JOS tämä on totta: älä välitä. Maailmaan mahtuu kaikenlaisia hulluja. Ei miehestä voi pitää kiinni, jos siihen ryhdyt mies lähtee varmasti. Kun mies kerran näytti viestin itse, niin on varmasti vilpitön. Unohda koko juttu.
muttei kuitenkaan niin hyvä, että MINÄ sitä uskoisin...
Terveisiä Porvooseen. ;)