Monessa asunnossa olet asunut ja ikäsi.
Kommentit (183)
Nyt taitaa olla 10. tai 11. asunto. En ole aivan varma. Ikää 21v.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:09"]Huhhuh.. Olette irtolaisia vailla juuria. Nimim: Aina samassa tönössä asunut M52
[/quote]
Mä olen muuttanut lähinnä saman asuinalueen sisällä, joten ympäristö on pysynyt aika samana. Koen juurtuneeni ihan hyvin :)
15. asuntoon muutto edessä tällä viikolla. Ikää 23v.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:09"]
Huhhuh.. Olette irtolaisia vailla juuria. Nimim: Aina samassa tönössä asunut M52
[/quote]
Vähän noinkin, mutta pysyypähän elämä mielenkiintoisena.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:01"]15. asuntoon muutto edessä tällä viikolla. Ikää 23v.
[/quote]
Ja näistä puolet opiskeluaikaisia asuntoja sekä Suomessa että ulkomailla. Asunut olen 5 kaupungissa, 2 niistä ulkomailla.
Riippuu laskentatavasta, osoite on ollut 12, mutta periaatteessa 15 asunut. Ikää 31.
7 asuntoa ja ikää 20. Jos elämä menee suunnitelmien mukaan, tiedossa on vielä 7 asuntoa (avomiehen kanssa yhteen muutto, muutto toiselle paikkakunnalle töiden perään, muutto omakotitaloon perhettä tekemään, muutto toiseen ''hienompaan'' omakotitaloon, muutto pienempään taloon lapsien lähdettyä ja muutto palvelukotiin vanhuksena).
Asuntoja tähän mennessä 10, ikää 33v.
Kahdeksas asunto menossa ja ikää 22v
25 luulisin, ikää 49 ja kaikissa vähintään 2 kuukautta, 2 näistä poikaystävän soluasunnossa epävirallisesti
12 asuntoa, 36 vuotta. Lyhimmillään asunut 3 kk, pisimmillään 7 vuotta.