Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat mokasi työhaastattelussa?

Vierailija
11.08.2015 |

Joo, olin tänään työhaastattelussa, ja jäädyin aivan täysin! Unohdin haastattelijan kysymykset jo ennen kuin aloin vastaamaan ja sopertelin vain jotain ympäripyöreää. Noloa... En osaa hallita hermojani yhtään. Vaikka olen työntekijänä ihan pätevä, niin haastattelutilanteessa vaikutan puolimykältä imbesilliltä!

Kohtalotovereita? Miten te olette mokanneet työhaastattelussa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:06"]

Mulla oli väärä paita päällä. Tajusin sen sitten 15 minuuttia ennen mun vuoroa, pyysin sitten tulevaa kollegaa leikkaamaan sen. Näppärästi kävi, ja sain paikan. Ei nyt mitään kauheen dramaattista ole käynyt, mutta toi jäi mieleen.

[/quote]

Haitko topless tarjoilijan paikkaa?

Vierailija
22/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:47"]

Mä vedän pohjat... Hain paikkaa, johon mulla oli hyvät mahkut, tunsin tulevan pomon aiemmasta työstä ja olin valmistautunut hyvin. Paitsi että sain just jonkun ruokamyrkytyksen haastiksen alla. Ehdin olla haastattelussa 8 pitkää minuuttia, joiden aikana vastailin kysymyksiin aina vain sekavammin, hien kohotessa otsalle ja mahan möyriessä. Sitten ryntäsin vessaan, tavaraa tuli molemmista päistä. Asuttuani vessassa noin puoli tuntia, hoipertelin ulos. Yritin mumista jotain ruokamyrkytyksestä ja haastattelijat olivat kyllä empaattisen oloisia, mutta seuraavana päivänä kun soitin kysyäkseni uutta mahdollisuutta haastatteluun, vaikean oloinen pomo kertoi vain, että tämä riittää, kiitos vaan. En saanut paikkaa ja vielä kuukausiakin tapahtuneen jälkeen tunsin valtavan häpeän aallon aina, kun kuljin vähänkään ko. työpaikan lähimaastossa.

[/quote]

En ymmärtänyt .. olit siis kipeä, mitä sitten?

T: Esimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:06"]Mulla oli väärä paita päällä. Tajusin sen sitten 15 minuuttia ennen mun vuoroa, pyysin sitten tulevaa kollegaa leikkaamaan sen. Näppärästi kävi, ja sain paikan. Ei nyt mitään kauheen dramaattista ole käynyt, mutta toi jäi mieleen. [/quote] En nyt kyllä tajunnut. Millä lailla paita oli väärä? Miksi kollega LEIKKASI sitä, täh? [/quote] Siis piti olla tietynlainen paita. Mulla oli liian pitkä ja se leikkasi sen oikeanlaiseksi :D

[/quote]

Pitikö rintojen olla paljaana tässä paidassa?

Casting?

Vierailija
24/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:50"]

Menin sinne kännissä, haistattelin ja vittuilin ja haukuin itseäni ja työpaikkaa - sain paikan.

[/quote]Missä olet talonmiehenä?

Vierailija
25/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaidan napit aukesivat edestä, laukun hihna jotenkin onnistui aukaisemaan ne. Ei ollut mitään alla.

Vierailija
26/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuin tunnin etuajassa varmuuden vuoksi, jännitti niin vietävästi. Tekstailin kaverilleni paniikissa sen tunnin, hän yritti rauhoitella minua ja jossain vaiheessa kirjoitti jonkin hassun jutun. Ehkä jännityksen takia pidin sitä täysin hulvattomana.

Haastattelussa vääntelin naamaani yrittäessäni olla nauramatta tai ajattelematta sitä hassua juttua, ja aina vakavoiduttuani tirskahdin vähän ajan päästä ja sama meno jatkui. Huvittuneisuuden kyyneleet vaan valui silmistä ja naama hehkui punaisena koko haastattelun ajan. Vasta kotimatkalla nolous ja epäusko päihittivät hilpeän mielentilan.

Vierailija
27/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:31"]Kauluspaidan napit aukesivat edestä, laukun hihna jotenkin onnistui aukaisemaan ne. Ei ollut mitään alla.
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Jos käytit kauluspaitaa, olet mies, joten ei kai se niin kauheaa ollut? Naiset käytävät paitapuseroa ja sen alla aina rintaliivejä, työhaastattelussa ainakin.

Vierailija
28/30 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin juuri ennen haastatteluun lähtöä, että hitto deodorantteja unohti laittaa ja hikoilee paljon. No siinä takki päällä ähräsin paitapuseron kaksi nappia auki ja sujautin dödöt kainaloon ja eikun menoksi. Kesken haastattelun huomasin että ne napit oli edelleen auki ja rintsikat näkyi. Aaarrrrrggghh. Sain muuten sen paikan.

Vierailija
29/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öksensin kesken haastattelun paidan kauluksesta sisään ja jatkoin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
30/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klassinen, vessapaperia kengän pohjassa. Olin tallustellut ison organisaation läpi reiluhko pätkä vessapaperia perässä liehuen. Toisaalta, kertoo siitä että heidän ala-aulan yleisöwc:n siisteys ei ehkä ollut ihan priimaa. En saanut paikkaa.