Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tt-tukeen kuuluu kaupungissa rajaton joukkoliikenteen käyttäoikeus

Vierailija
11.08.2015 |

Ei sisälly maaseudullakaan rajattomasti auton bensaa. Mielestäni kerran kuussa lähiöstä keskutaan asioille riittäisi.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:45"]

Hienoa käydä töissä ja maksaa 30% veroa siitä että joku saa korvauksen työttömyydestä, varsinkin kun tänäpäivänä niitä töitä löytyisi ihan jokaiselle se pari päivää viikossa!

[/quote]

No ei tasan löydy.

terv. laitoshuoltaja, joka tekee töitä kun niitä on. Tälle viikolle ei osunut yhtään työvuoroa, ensi viikosta ei tiedä.
[/quote]

Niin satavarmaan kunnat keksii jokaiselle työttömälle töitä pari päivää/ viikko jotta saavat työn 500e / kk

[/quote]
Työttömän työ on hakea töitä, ei toimia orjana. ohis
[/quote]

Orjatöissä ovat tällä hetkellä sellaiset, joiden palkka alennettiin 30 % - esim lehdenjakajat.
Ei mitään mahkuja päästä työttämäksi ( jolloin rahaa tulisi enemmän) ilman 3 kk karenssia.

Autonpito vie rahat.

Nämä paarialuokkaiset ovat nyt elättäjiä ja veronmaksajia.

Vierailija
62/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:45"] Hienoa käydä töissä ja maksaa 30% veroa siitä että joku saa korvauksen työttömyydestä, varsinkin kun tänäpäivänä niitä töitä löytyisi ihan jokaiselle se pari päivää viikossa! [/quote] No ei tasan löydy. terv. laitoshuoltaja, joka tekee töitä kun niitä on. Tälle viikolle ei osunut yhtään työvuoroa, ensi viikosta ei tiedä. [/quote] Niin satavarmaan kunnat keksii jokaiselle työttömälle töitä pari päivää/ viikko jotta saavat työn 500e / kk [/quote] Pilipalitöitä. Järjestäisivät niitä kunnon töitä, säännöllisellä työajalla ja sellaisella palkalla, ettei tarvitse sossusta hakea sen surkean palkan päälle vielä tt-tukea. Tästä tuli mieleen nuo orjatyöt (joita minäkin olen tehnyt). Työpäivät ihan täysiä, hommat ihan samoja kuin vakkarityöntekijällä. Vakkari kirosi kun ei vieläkään saada toista vakituista vaikka sellaista kaivattaisiin kovasti. Ei, orjatyöntekijää toisensa perään, joista ei ole minkään sortin apua koska vakkarin aika menee opastamiseen ja neuvomiseen. Varmaan arvaattekin, miksi sinne ei vakituista palkata. Niinpä, liian kallista kunnalle. On mukavampaa ja halvempaa kierrättää muutenkin jo potkittuja ja siten vielä hankaloittaa stressaantuneiden ja työkuorman alle nääntyviä vakkareiden elämää. [/quote] Kunnes ole tarjota töitä mutta varmaan kelpasi tuo yksikin päivä viikossa jos rahaa ei muuten saisi ja yksi päivä viikossa ei ole mitään orjatyötä!!!haloo pahvit!!

[/quote]

Kyllä se on jos siitä ei saa kunnon korvausta sekä muita etuuksia, joita työntekijällä on.
[/quote]

Jos sä teet pari päivää viikossa töitä niin kyllä toi 500e on siitä ihan kunnon korvaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsemenossa noihin orjatöihin. Hauskinta tässä on se, että tulen tekemään tasan samoja hommia kuin silloin, kun olin ihan rehellinen palkollinen. 

Aion kyllä vetää lekkeriksi koko homman. Viilailen vaikka kynsiä sen 8h/päivä.  Niin ja lapset laitan päivähoitoon, maksakoot kunta senkin (itselleni tulee maksettavaksi ehkä 40e/kk). Jos olisin palkkatöissä, en olisi lapsia laittanut päivähoitoon vaan tuttuni olisi hoitanut kummankin pientä korvausta vastaan.

Pitäkää tunkkine, perkele.

Vierailija
64/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen fetissi se on työntää työttömiä ihmisiä tekemään jotain? Jos me saisimme ihan itse valita, mihin käytämme aikamme. Onko se liikaa pyydetty? Useimmat työttömät huutavat teille päin naamaa, että kyllä he itse osaavat aikansa käyttää, miten itse hyväksi näkevät. Miksi haluatte sivuttaa tämän asian?

Vierailija
65/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:24"]Mikä ihmeen fetissi se on työntää työttömiä ihmisiä tekemään jotain? Jos me saisimme ihan itse valita, mihin käytämme aikamme. Onko se liikaa pyydetty? Useimmat työttömät huutavat teille päin naamaa, että kyllä he itse osaavat aikansa käyttää, miten itse hyväksi näkevät. Miksi haluatte sivuttaa tämän asian?
[/quote]

Uskon, että kyse on pompottelusta.

Tuolta ylempää ketjussa: Laitoshuoltaja, oletko nyt nollasopimuksella? :)

Vierailija
66/66 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:57"]Tässä töitä joita voisi koulutuksen mukaan tehdä lisäapuna kunnalle vaikka kerran viikossa:
- lisää ihmisiä vanhustenhoitoon
- lisää apua päiväkoteihin ja kerhoihin
- siivoustöitä ulkona
- liikenteen valvontaa koulutiellä
- urheilupaikkojen kunnossapitoa
- välinevuokrausta nuorisolle ( urheilukentällä voisi olla joku koppi mistä nuoret voisivat lainata urheiluvälineitä)

Jne jne..
[/quote] Aktivoisi hyvin ja kokemusta saisi myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme