Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatte joidenkin ammattien edustajilta vähän enemmän

Vierailija
11.08.2015 |

myös siitä miten toimivat vapaa-ajallaan. Minun puolestani kaikki saavat tehdä mitä lystäävät. MUTTA jos tuomitsee toisia ja ovat selvästi olevinaan toisten yläpuolella paremmuutensa kanssa, niin siinä tapauksessa ärsyttää aika rankasti jos nämä samat tyypit toimivat itse vapaa-ajallaan miten sattuu. Esimerkkejä varmaan riittäisi. JOs nyt on ihan asenteella ok, kaikki tekee virheitä, mutta kun tosiaan asenne on se, että tosiaan ovat tylyjä ja tuomitsevia joka asiasta ja ilmaisevat asiat vielä tosi ikävällä tyylillä.

Mitä mieltä muut olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla odotatteKO ja lauseen loppuun kysymysmerkki.

Vierailija
2/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Ihmisiä ollaan kaikki. Ja useinhan se menee niin että ihminen voi olla siksi juuri hakeutunut tiettyyn ammattiin, että hän pyrkii sitä kautta ratkaisemaan oman elämänsä ongelmia. Itse tiedän monia hoitoalan ihmisiä, jotka hyysäävät juoppoa tai muuten jostain riippuvaista puolisoaan, ja mt-puolen työntekijöitä joilla itselläänkin on mt-ongelmia (koska kenelläpä niitä ei joskus olisi).

Otan ihmiset ihan ihmisinä. Ammatti sitten kuitenkin määrittää ihmistä paljon vähemmän kuin luulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että ammatikseen tekstiä tekevä ihminen osaa kirjoittaa virheetöntä kieltä. Aika usein joudun pettymään odotuksissani.

Vierailija
4/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien tulee lainkin mukaan olla poliisi vapaa-ajallakin. Odotan myös upseereilta, papeilta ja kansanedustajilta, ministereiltä suht asiallista käytöstä.

Vierailija
5/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että opettajat, lääkärit, politikot ym. edustavassa tai esimerkkiä näyttävässä tehtävässä olevat ei vedä joka viikonloppu kovia kännejä ja narkkaa ja tee jatkuvasti rikoksia. Muutoin on ihan sama, vaikka harrastaisi mitä. Ei kuulu mulle.

Vierailija
6/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin iltapäivälehtien perusteella ihmiset odottavat joiltakin eri asioita kuin joiltakin muilta. Jos rakennusmies ajaa kaupungin keskustassa munasillaan mopolla, lehti kertoo että "Mies ajoi...". Mutta jos sankarimme on opettaja, pappi, poliitikko, pankinjohtaja tms., niin ammatti on lööpissä takuuvarmasti.

Vierailija
7/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, tiedän millaisia nämä "parempien ammattien" edustajat ovat vapaa-ajallaan.

Vierailija
8/8 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomareilta, papeilta, poliiseilta nyt ainakin odotan melko nuhteetonta elämää työn ulkopuolellekin samoin kansanedustajilta,heh kun miettii .illaisia tyyppejä sieltäkin löytyy. Toivoisin vain että ihmiset jotka säätävät lakeja ja rangaistuksia olisivat "hyviksiä" ja uhrien puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän