Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hottis-Danin ulkonäkö 10++ ?

Vierailija
11.08.2015 |

Hottis-ohjelmasta ja BB:stäkin tutun bile-Danin ulkonäkö on omien sanojen mukaan 10++. Viime vuonna kaatui naisia laivalla töissä ollessa 180.

Vielä iltapäivällä, ennen päivän muita rientoja, hän on menossa katsomaan erästä naista. Danin mukaan kyseinen tuttava on tanssija, joka tanssii tosi hyvin myös sängyssä. – Pakko tyhjentää lastit, Dani paukauttaa.  

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1439256062451.html

Omasta mielestä aika haalee keskiverto 20-vee persaukinen pikkukundi. :) Taitaa suomitytsyt heruttaa vähän turhan helpolla. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti ruma, ulkoisesti mitätön

Hankkis ees aivot ja sixpackin, niillä pääsee pitkälle.

Vierailija
22/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:48"]

En voi ymmärtää yksittäisestä tyypistä tällaista jauhamista...

[/quote]

No mistäs sit jauhetaan..? Ehdota ja aloita joku uusi keskustelu. Ei aina jaksa jauhaa vauvan rintaruokinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jo hetken aikaa tuntunut siltä, että olen nähnyt Danin aikaisemminkin. En vain tunnistanut noista kuvista, joissa hän esittelee vatsaansa puolialastomana. Hattu päässä hän olisi tarkalleen tämän näköinen:

http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/301066/Boy-George-lookalike-refuses-to-slim-down

Vierailija
24/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä kuuluisia kalavaleita.. Korkeintaan 150!

Vierailija
25/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo Heikelä on kyllä miljoona kertaa hotimman näköinen! Dan on pullanaamainen siloposki, ei kovin miehekkään näköinen. Enkä tykkää tuollaisista liian lähellä toisiaan olevista silmistä, antaa jotenkin luihun vaikutelman.

Vierailija
26/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]

En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi.

[/quote]

Ei nyt oikein tee vaikutusta tollanen skeittariteinari-tyyli... Sorry. :/ 

Vierailija
27/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi.
[/quote]
Taitaa itselläsi alkaa jöpöttää häntä katsoessasi.

Vierailija
28/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt itsekin tietää että liiottelee, pitää hauskaa muiden kustannuksella.

Vierailija
29/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:50"]

Kai se nyt itsekin tietää että liiottelee, pitää hauskaa muiden kustannuksella.

[/quote]

Tuksukin vain liioittelee ja pitää hauskaa muiden kustannuksella.

Vierailija
30/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän voisi olla ihan suloinen, mutta kusipäinen luonne saa jo pelkän naaman etoamaan. Hänen kasvatus on mennyt pahasti pieleen..

Vierailija
31/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi.
[/quote]
Miksi alkaisi? Mua oikeasti kiinnostaa, musta tuo on tihrusilmäinen pullapoika ja mun miehet mitä on ollut ja joka on nyt on potenssiin 100 paremmannäköisiä ja ennen kaikkea fiksuja ja mukavia.

Vierailija
32/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi. [/quote] Taitaa itselläsi alkaa jöpöttää häntä katsoessasi.

[/quote]

Mä olen ihan ihmeissäni siitä, että av-lassukat on ihan erektiot tanassa jostain turvonneesta bilepoikasesta.

Tiesin kyllä, että lassukkakulttuurissa kukkii homoerotiikka, mutta en ihan oikeasti tiennyt, että joku tuollainen saa lassukat ihan kuumiksi.

Olen ihmeissäni. Täälläkin on jo tänään ollut noin 500 lassukan tekemää aloitusta, jossa hekumoidaan tuota tyyppiä ihan selvästi touhutipat tippuen terskoista. Kaikki palstan aloitukset tuosta tyypistä on miesten/lassukoiden tekemiä ja kaikissa intoillaan tuon ulkonäöstä, naiset ei oikein tunnu syttyvän lassukoiden tapaan :D

Vierailija
33/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi. [/quote] Taitaa itselläsi alkaa jöpöttää häntä katsoessasi.

[/quote]

Mä olen ihan ihmeissäni siitä, että av-lassukat on ihan erektiot tanassa jostain turvonneesta bilepoikasesta.

Tiesin kyllä, että lassukkakulttuurissa kukkii homoerotiikka, mutta en ihan oikeasti tiennyt, että joku tuollainen saa lassukat ihan kuumiksi.

Olen ihmeissäni. Täälläkin on jo tänään ollut noin 500 lassukan tekemää aloitusta, jossa hekumoidaan tuota tyyppiä ihan selvästi touhutipat tippuen terskoista. Kaikki palstan aloitukset tuosta tyypistä on miesten/lassukoiden tekemiä ja kaikissa intoillaan tuon ulkonäöstä, naiset ei oikein tunnu syttyvän lassukoiden tapaan :D

[/quote]

Dani on kova äijä, ei voi muuta todeta! M23

Vierailija
34/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]
Koska se on niiden idoli. Ei minkään näköinen tyyppi joka on päättänyt alkaa kusipääksi, koska luulee että sillä saa naisia.

Vierailija
35/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:01"]

Koska se on niiden idoli. Ei minkään näköinen tyyppi joka on päättänyt alkaa kusipääksi, koska luulee että sillä saa naisia.

[/quote]

Tää muuten oikeasti selittää niin paljon lassukka/red pill miehistä.

Olen ihmetellyt miten niille saadaan myytyä niin paljon kaikkea paskaa sen niiden kultin sisällä, niillä on mm. amazonissa myytävänä "sex god" kirja, joka maksaa jotain 200 euroa, ja ne ostaa sitä.

Sen kirjoittaja väittää saavansa iskettyä kaikki naiset ja saavansa niille megaorgasmit jänispanemalla, eli tikkaamalla naisten kohdunsuuta mahdollisimman nopeaan tahtiin. Kaikki onnettomat lassukat on uskoneet sitä ja muitakin, ilman mitään todisteita :D ja ne maksaa tuon summan oikeasti hölynpölykirjasta, koska niille on netissä kerrottu, että se on totta!

Hhahhahha, ei taida hottis-danikaan tietää mitkä rahat sillä olisi, jos alkaisi vaan markkinoimaan kursseja ja kirjoja lassukoille, ne uskoo jo nyt kaiken mitä se selittää.

Vierailija
36/36 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danin sanoin Facebookissa: "...Mistä tietää että tulee hyvä päivä? Siitä kun huuhdot aamupalan viinillä alas "

Just, just... Kiva varmaan päätyä alkoholistiksi 24-vuotiaana. On se vaan niin COOLIA...