Hottis-Danin ulkonäkö 10++ ?
Hottis-ohjelmasta ja BB:stäkin tutun bile-Danin ulkonäkö on omien sanojen mukaan 10++. Viime vuonna kaatui naisia laivalla töissä ollessa 180.
Vielä iltapäivällä, ennen päivän muita rientoja, hän on menossa katsomaan erästä naista. Danin mukaan kyseinen tuttava on tanssija, joka tanssii tosi hyvin myös sängyssä. – Pakko tyhjentää lastit, Dani paukauttaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1439256062451.html
Omasta mielestä aika haalee keskiverto 20-vee persaukinen pikkukundi. :) Taitaa suomitytsyt heruttaa vähän turhan helpolla.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:48"]
En voi ymmärtää yksittäisestä tyypistä tällaista jauhamista...
[/quote]
Itsehän se repsukka provoaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi. [/quote] Taitaa itselläsi alkaa jöpöttää häntä katsoessasi.
[/quote]
Mä olen ihan ihmeissäni siitä, että av-lassukat on ihan erektiot tanassa jostain turvonneesta bilepoikasesta.
Tiesin kyllä, että lassukkakulttuurissa kukkii homoerotiikka, mutta en ihan oikeasti tiennyt, että joku tuollainen saa lassukat ihan kuumiksi.
Olen ihmeissäni. Täälläkin on jo tänään ollut noin 500 lassukan tekemää aloitusta, jossa hekumoidaan tuota tyyppiä ihan selvästi touhutipat tippuen terskoista. Kaikki palstan aloitukset tuosta tyypistä on miesten/lassukoiden tekemiä ja kaikissa intoillaan tuon ulkonäöstä, naiset ei oikein tunnu syttyvän lassukoiden tapaan :D
[/quote] Joo no mä en olekaan lassukka ja oikeesti inhoan tuota tyyppiä, koska on sisäisesti mätä ja ihan vitun kusipään oloinen mut on se kuitenkin 300 naista omien sanojesa mukaan nainut, joten tuskin täysin väärässä olen? No ok, ehkä sun suhteen mut en välttämättä noitten kaikkien alapeukuttajien. Kyllä tuolle moni nainen antaa, vaikka miten "rumaksi ja kusipääksi" haukutaan.
Muistan kuinka mulla oli Temptation Islandia katsoessani paha mieli Danielin puolesta, hän vaikutti niin epävarmalta eikä kukaan edes lämmennyt Danskulle, vaikka kuinka yritti.. Voi poikaraukkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:36"]Hottis-ohjelmasta ja BB:stäkin tutun bile-Danin ulkonäkö on omien sanojen mukaan 10++. Viime vuonna kaatui naisia laivalla töissä ollessa 180.
Vielä iltapäivällä, ennen päivän muita rientoja, hän on menossa katsomaan erästä naista. Danin mukaan kyseinen tuttava on tanssija, joka tanssii tosi hyvin myös sängyssä. – Pakko tyhjentää lastit, Dani paukauttaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1439256062451.html
Omasta mielestä aika haalee keskiverto 20-vee persaukinen pikkukundi. :) Taitaa suomitytsyt heruttaa vähän turhan helpolla.
[/quote]
Karsee
Siihen saastakasaan ei kannattais koskee ees pitkällä tikulla.. Ellei se sit oo pesismaila
7-- kroppa hyvä , mutta naama tavallinen ellei jopa mitäänsanomaton.
Eikös tää ollu Temptation Islandissa sinkkuna, vai muistanko ihan väärin? Jostakin on tuttu, enkä katso BB:tä. Ulkonäkö ei ole kyllä mun mieleen, mutta olenkin nelikymppinen.
En katsoisi tuonnäköistä tyyppiä montaa sekuntia pidempään, ellottavan näköinen. Jo on nykynaisten rima alhaalla. :(
En lähde mukaan pisteyttämään ihmisten ulkonäköä, mutta ulosannin perusteella ällöttävä tyyppi, jos on oikea henkilö.
Näyttää se saavan suomilorttojen pöksyt märäksi
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:41"]
Eikös tää ollu Temptation Islandissa sinkkuna, vai muistanko ihan väärin? Jostakin on tuttu, enkä katso BB:tä. Ulkonäkö ei ole kyllä mun mieleen, mutta olenkin nelikymppinen.
[/quote]
No nyt vasta luin jutun, oli joo Temptation Islandissa, mutta enpä mä nyt tota julkkikseksi sanoisi.
Näyttää siltä että vetäis viinaa aika rankalla kädellä. Varmaan dokailee aika paljon laivalla jossa on töissä. Onko toi jätkä baarimikko vai mitä duunaa laivalla? Kulettaa kännisiä tyttöjä hyttiinsä illan päätteeksi... Hip hei. Jatkuukohan meno samana seuraavat 20-vuotta ennen kuin ei enää ota eteen...?
Mitäköhän tuo tyyppi näkee, kun katsoo peiliin? Ei nimittäin oikein välity tänne kotikatsomoihin asti se sama visio.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:44"]
Onko se ihan sekaisin?
[/quote]
Mennyt nuori poika pimperosta ihan sekaisin. :) Saa olla äippä ja iskä pojastaan ylpeitä.
En ole tuon puolella mut ihan sama mitä täällä sanotaan. Tuommoinen kun tulee baarissa iskemään teitä naisia, alkaa teillä jalat vipattaa ja paikat kostumaan ja tämä on fakta. Olisitte vain otettuja jos hän bongaisi juuri teidät mutta eihän sitä myöntää voi.
Äijä on niin turvonnut että luulin ton olevan noin 30v tai yli... Ei uskoisi 24 vuotiaaksi millään - valehteleekohan ikänsä...
En voi ymmärtää yksittäisestä tyypistä tällaista jauhamista...