Kuinka gynekologit sietävät naisten alapään hajuja?
Siis miten ihmeessä gynet voivat haistella naisten alapäästä löyhkääviä erinäisten aiheuttajien aiheuttamia tulehduksellisia tuoksuja päivästä toiseen? Olen monesti ihmetellyt, kun itsekkin käyn miespuolisella gynellä, että ilman suojanaamaria hän vaan tutkii alapään osastoni. Kuuluuko tehtävän kuvaan nuuhkia alakerran tuoksun terveys; ja erottaako lääkäri, mikä tuoksu aiheuttuu esim. hiivasieneistä tms:sta?
Kommentit (76)
Naiset osaavat peseytyä. Miehille sitä on jouduttu opettamaan tehostetusti 1980-luvulta lähtien tohtori Sirkka-Liisa Vallen aloitteesta tv:ssä.
Esinahka taakse ja pesette sieltä altakin. Perspuolen pesette joka kerta kakan jälkeen. Paperi vie vain värin, haju jää.
Jos hikoilette paljon, käytätte talkkia halkiossa.
Jo tämä ehkäisee ikisinkkuutta tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ota työkseni papakokeita ja suurin osa naisista haisee pahalta ja alapäät ovat rumia. Suoraan sanottuna ällöttää karvaiset alapäät ja haisevat sukat. En ymmärrä, miten joku kehtaa tulla näytteenottoon alapää haisevana ja epäsiistinä. Kohtelen heitä kuitenkin ihmisinä, mutta olen hellävaraisempi niille, jotka tulevat siistinä paikalle. Myös jännittämisestä rankaisen ottamalla näytteen vähän kovakouraisemmin. Juttelemme kahvihuoneessa sitten, kenellä oli rumin alapää.
Rahoitutaanpa taas Reijo. Äitin römpsä odottaa illalla peräkammarissa.
Haha, kävin julkisella hiivan takia.
Nuori yleislääkäri otti valkovuotoani tikkuun, haistoi sitä ja tarjosi minullekin haistettavaksi.
Juurikin sen vuoksi, ettei haissut oikein miltään, niin ei ainakaan vakavammasta tulehduksesta ollut kyse.
Ihan rohkeaa vastavalmistuneelta. Ja kyllä, hän oli nainen.
Kyllähän lääkärit joutuvat haistelemaan kaikenlaista märkää ja muuta mätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota työkseni papakokeita ja suurin osa naisista haisee pahalta ja alapäät ovat rumia. Suoraan sanottuna ällöttää karvaiset alapäät ja haisevat sukat. En ymmärrä, miten joku kehtaa tulla näytteenottoon alapää haisevana ja epäsiistinä. Kohtelen heitä kuitenkin ihmisinä, mutta olen hellävaraisempi niille, jotka tulevat siistinä paikalle. Myös jännittämisestä rankaisen ottamalla näytteen vähän kovakouraisemmin. Juttelemme kahvihuoneessa sitten, kenellä oli rumin alapää.
Rahoitutaanpa taas Reijo. Äitin römpsä odottaa illalla peräkammarissa.
Joko olet laittanut koirasi nuolemaan maapähkinävoit omasta römpsästäsi?
Tämä oli kyllä varmaan kovin servaus mitä olen koskaan nähnyt. :D
Itsellä kävi synnytyksen jälkeen seuraavasti. Tiedättekö sen tunteen kun vatsa ei toimi eikä sitä edes uskalla mennä kokeilemaan? Vetelin siinä sitten ummetuslääkkeitä ym ja vatsassa alkoi mukavasti kiertämään ja olemaan ilmaa.
Päästelin sitten kaasuja peiton alla ja juuri samalla hetkellä tulikin lääkärin kierros.
Nuori vastavalmistunut lääkäri kiskaisi peiton jalkojeni päältä ja se kaasun haju oli järisyttävä.
Lääkäri oikein työnsi päänsä jalkojeni väliin ja otti pitkään nuuhkaisun. Totesi sitten hoitsulle, että ihan selvä kohtutulehdus. Ja käski hoitsua vielä haistelemaan. Siinä sitten pari naista päät jalkojeni välissä haistelivat pieruani.
Kyllä hävetti. Eikä ollut edes sitä kohtutulehdusta..
Vierailija kirjoitti:
Hyvän palkan vuoksi ja oppii oikean hengitystekniikan. Yleisesti on tosin tiedossa, että Cheddar-juusto tai raejuusto eivät ole gynekologipiireissä ruokalistalla.
Kuinkahan cottage cheese, se mureneva.
Lapin mies tässä heiii!! Sanonpa vaan, että mie käytän aina ohovia tilanteessa kuin tilanteessa 😉
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi naisille ihan yleisesti, sellaista pesuainetta ei ole olemassakaan, että pillun saisi täysin hajuttomaksi. Kyse on vaan siitä, miten kauas ja miltä se haisee.
Ja jotkut miehet ihan vapaaehtoisesti haistelevat ja maistelevat naisen alapäätä. Ei voi käsittää! Itse en ikinä antaisi kenenkään nuoleskella jalkoväliäni, vaikka olisi juuri desinfioitu. Jotain rajaa niihinkin hommiin.
Eivät kai gynekologit vie nenäänsä niin lähelle naisen alapäätä, että haistaisivat miltä se haisee.
Ehkä alalle valikoituu sellaisia ihmisiä, joiden hajuaisti ei ole keskimääräistä parempi.
Kännissä kestää minkälaisia hajuja vaan.
Kukaan ei ilmeisesti tajua, millaista on sairaanhoitajien työ, eikä siitä edes makseta kunnolla.
Mitenköhän urologit kestää juustoisten kusimulkkujen hajua.
Ei mulla itselläni ole ikinä ollut mitään haisua aiheuttavaa vikaa alapäässäni, eikä hiivasientäkään koskaan. Ihan on normi tilassa ollut alati alapääni, ja käytettyä sitä on tullut, ja muutamat muksut synnytettyä ihan perinteisellä alapäätekniikalla. t. aloittaja
Hah 😂
Mihin tuo hajuolettamuksesi perustuu, ellei omaan alapäähäsi?
Veikkaan että olet Nico-Petteri Paska-aho, 15 v., neitsyt, ja nuuhkit pyykkikoria teillä kotona.