Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole oman lapsen koulun aloitus äidille helppoa.t.ammattivalittaja

Vierailija
11.08.2015 |

Mielellään poika kouluun meni. On reipas ja sosiaalinen. Heti leikki muiden kanssa pihalla ennen koulun alkua. Tällaiselle koulufobiasta kärsivälle se vaan on kamalaa kun jännittää aivan valtavasti.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap pelkäät? Sitäkö että poika joutuu kiusatuksi tai että miten siellä koulussa pärjää? 

Itselleni lasten kouluunmenot on olleet vähän haikeita mutta iloisia asioita. Haikeita siksi, kun on se yksi merkkipaalu "isoksi" kasvamisessa ja äidin helmoista irrottautumisessa. Mutta toisaalta ollut kiva nähdä lasten into uuteen elämänvaiheeseen siirtymisestä ja siitä kun kaikki on uutta.

Vierailija
2/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:51"]

Mitä ap pelkäät? Sitäkö että poika joutuu kiusatuksi tai että miten siellä koulussa pärjää? 

Itselleni lasten kouluunmenot on olleet vähän haikeita mutta iloisia asioita. Haikeita siksi, kun on se yksi merkkipaalu "isoksi" kasvamisessa ja äidin helmoista irrottautumisessa. Mutta toisaalta ollut kiva nähdä lasten into uuteen elämänvaiheeseen siirtymisestä ja siitä kun kaikki on uutta.

[/quote] Mä kärsin 9v pahasta koulukiusaamisesta ja sitä pikkasen pelkään että lastakin kiusattaisiin mutta se ei ole se pääsyy mulle vaan tuli kamala kammo kouluja kohtaan sen kiusaamisen takia. Etenkin kun tuo lapsen koulu tosi iso niin se vaan jotenkin kammottaa vaikea tuota koulufobiaa on selitellä jo rakennus kammottaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan puhu lapselle koulufobiastasi!! Pian teitä on muuten kaksi samanlasta.

Vierailija
4/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta mikäpä sulle helppoa olisi. Ihan kaikesta pitää joku valituksen aihe keksiä.

Vierailija
5/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:10"]

Ethän vaan puhu lapselle koulufobiastasi!! Pian teitä on muuten kaksi samanlasta.

[/quote] En tietenkään puhu enkä koulukiusaamisestani. Poikani on aivan erilainen kuin minä.ap

Vierailija
6/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:54"]

[/quote] Mä kärsin 9v pahasta koulukiusaamisesta ja sitä pikkasen pelkään että lastakin kiusattaisiin mutta se ei ole se pääsyy mulle vaan tuli kamala kammo kouluja kohtaan sen kiusaamisen takia. Etenkin kun tuo lapsen koulu tosi iso niin se vaan jotenkin kammottaa vaikea tuota koulufobiaa on selitellä jo rakennus kammottaa.ap

[/quote]

Pystyn ymmärtämään hyvin. Itsekin olin kiusattu koko peruskoulun ajan, ja itsellän tunne kouluja kohtaan on RAIVO. Olen muuten ihan tyyni ja rauhallinen ihminen, mutta kun näen koulun, ensimmäinen ajattelu on "lapsirääkkäämö", ja tekisi mieli räjäyttää koko helvetti. Tiedän kyllä että onneksi useimmat lapset ei koe niin, enkä ikinä tekisi mitään pahaa oikeasti, mutta ahdistaa ja raivostuttaa vaan sisäisesti kun kouluja näen.

Vierailija
7/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:54"]

[/quote]

Pystyn ymmärtämään hyvin. Itsekin olin kiusattu koko peruskoulun ajan, ja itsellän tunne kouluja kohtaan on RAIVO. Olen muuten ihan tyyni ja rauhallinen ihminen, mutta kun näen koulun, ensimmäinen ajattelu on "lapsirääkkäämö", ja tekisi mieli räjäyttää koko helvetti. Tiedän kyllä että onneksi useimmat lapset ei koe niin, enkä ikinä tekisi mitään pahaa oikeasti, mutta ahdistaa ja raivostuttaa vaan sisäisesti kun kouluja näen.

[/quote] Juu näin se on. ap

Vierailija
8/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:11"]Anteeksi nyt vaan mutta mikäpä sulle helppoa olisi. Ihan kaikesta pitää joku valituksen aihe keksiä.
[/quote]

Niinpä. Varmasti jokainen äiti tuntee pienen vihlaisun lapsen kouluun lähdöstä, mutta olisit onnellinen että poika meni hyvillä mielin! Mutta ei tietenkään, nariset siitä kuinka sulla oli vaikeaa lapsesi suurena päivänä.

Vierailija
9/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:11"]Anteeksi nyt vaan mutta mikäpä sulle helppoa olisi. Ihan kaikesta pitää joku valituksen aihe keksiä. [/quote] Niinpä. Varmasti jokainen äiti tuntee pienen vihlaisun lapsen kouluun lähdöstä, mutta olisit onnellinen että poika meni hyvillä mielin! Mutta ei tietenkään, nariset siitä kuinka sulla oli vaikeaa lapsesi suurena päivänä.

[/quote] En mä mistään narise. Mä olen ERITTÄIN TYYTYVÄINEN JA ONNELLINEN ETTÄ MULLA ON REIPAS JA SOSIAALINEN LAPSI.ap

Vierailija
10/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No narisethan, hyvä ap. Muuten olisit ensin kertonut miten hienosti poika meni kouluun ja vasta sen jälkeen ohimennen maininnut että eipä ollut äidille ihan helppoa saatta lasta kouluun.

Vierailija
11/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:27"]

No narisethan, hyvä ap. Muuten olisit ensin kertonut miten hienosti poika meni kouluun ja vasta sen jälkeen ohimennen maininnut että eipä ollut äidille ihan helppoa saatta lasta kouluun.

[/quote]Niinhän mä aloituksessani juuri kerroin.ap

Vierailija
12/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puututaan ihan eri tavalla kiusaamistapaulsiin heti alussa kuin esim. 80-luvulla.

Vierailija
13/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asunnon hankinta edistyy? Nythän sulla on hyvää aikaa kun poika meni kouluun, eikö.

Vierailija
14/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee lapselle muutoksia. Kouluhallitus ja vanhempien ero....

Vierailija
15/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:14"]Paljon tulee lapselle muutoksia. Kouluhallitus ja vanhempien ero....
[/quote]

Mutta ap kertoi eilen rehvakkaasti, että lapsi ottaa eron ihan kivasti. Niin varmaan :)

Vierailija
16/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:10"]

Miten asunnon hankinta edistyy? Nythän sulla on hyvää aikaa kun poika meni kouluun, eikö.

[/quote] Hyvin.ap

Vierailija
17/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette sopineet osituksesta/erottelusta.

Vierailija
18/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:14"]Paljon tulee lapselle muutoksia. Kouluhallitus ja vanhempien ero.... [/quote] Mutta ap kertoi eilen rehvakkaasti, että lapsi ottaa eron ihan kivasti. Niin varmaan :)

[/quote] Sä varmaan sitten haluaisit elää tulottomana ja pyytäisit mielelläsi mieheltäsi rahaa ja hän ei sitä antaisi, sulle se sopisi hyvin.ap

Vierailija
19/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:27"]

[/quote]Tietysti mutta en niistä täällä puhu.ap

Vierailija
20/34 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:27"]

[/quote]Tietysti mutta en niistä täällä puhu.ap

[/quote]

Hienoa, sittenhän teillä on asiat hyvällä mallilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi