Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko haluttomat miehet vastata?Miksi ette halua seksiä??

Vierailija
11.08.2015 |

Missä mättää? Miksi mies on haluton vaikka kaikkeni teen?!!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan tähän naisetkin kertoa syitä että miksi pitää pihdata. Meillä on ainakin niin, että seksiä harrastetaan, kun se naiselle sopii. Ja se ei sovi kovin usein. Perinteinen malli siis, että nainen antaa ja mies saa. Hämmästyttävintä on, että seksi toimii meillä muutoin molempien mielestä erittäin hyvin.

Vierailija
2/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on innotonta ja mielikuvituksetonta jyystämistä. Kun olen yrittänyt naiselleni ehdottaa jotain vaihtelua ( paikka, seksilelut,....) en ole saanut vastakaikua. Naisellani ei ole ( seksiasioissakaan ) mitään mielyttämisen tarvetta/halua. Sitten alakerrassa vaivaa: Kirvelyä, vuotoa, näppylää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä naisille: Ole miehesi"huora" niin ei ole mitään propleemaa saamisen tai muunkaan kanssa.

Vierailija
4/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:47"]

Vinkkinä naisille: Ole miehesi"huora" niin ei ole mitään propleemaa saamisen tai muunkaan kanssa.

[/quote] No millaisia ne 'huorat' sitten ovat? Rahanahneita, teeskenteleviä, kouluttamattomia, räikeästi pukeutuneita? En muuten usko, että esim. testosteronin puutteeseen auttaa minkäänlainen performanssi.

Vierailija
5/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta: matala testosteronitaso ja stressi, siinäpä kaksi sellaista syytä mitä vastaan minun on huono tapella. Testosteronitason nostavaa lääkettä mies ei halua sen mahdollisten sivuvaikutusten vuoksi ja stressi ei näytä loppuvan tuolta täydellisyyden tavoittelijalta ikinä. Mielenkiintoista on, että minä jouduin käyttämään vuosia hormonaalista ehkäisyä, jonka yhtenä vaikutuksena oli haluttomuus. Silti lähestulkoon joka toinen ilta lähdin miehen ehdotuksiin mukaan ja en pihahtanutkaan siitä ettei olisi pätkääkään huvittanut. Nyt mies pihtaa eikä edes yritä tehdä mitään makuuhuoneen puolella vaan on äkäinen, väsynyt ja saamaton. Aloitetta hän ei ole tehnyt puoleentoista vuoteen, mutta joskus suostuu jos oikein mukava olen ja teen työt alusta loppuun. N41

Vierailija
6/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:20"]Missä mättää? Miksi mies on haluton vaikka kaikkeni teen?!!?
[/quote] Mistä tiedät, onko miehesi haluton? Ehkä on kyllästynyt sinuun ja runkkaamiseen. Ainakin itselläni seisoo jo pelkästään siitä, kun näen nuoria naisia juoksutrikoissaan ja mikroshortseissaan palloperse pullottaen. En nyt sanoisi itseäni haluttomaksi, kun vaimo ei saa viisariani värähtämään. Ja kun ei runkkaamisessakaan ole oikein mitään hohtoa. Aikuisen miehen ei pitäisi joutua runkkaamaan vain sen takia, että oma vaimo ei kiinnosta. Jos on seksielämä muutenkin kunnossa, runkkukin tekee hyvää.