Yliajattelenko mieheni sanomisia?
Yliajattelenko mieheni sanomisia?
Hei,
mieltäni on vaivannut yksi asia, joten ajattelin kysyä muiden mielipiteitä.
Jos oma miehesi kehuisi parasta ystävääsi menevän näköiseksi joka saa baarista miehiä miten reagoisitte?
Suuttuisitteko vai antaisitteko olla?
Mieheni kehui ystävääni menevän näköiseksi joka saa miesten huomiota varmasti baarissa kysyessäni häneltä mitä mieltä hän on kyseisestä ystävästäni.
Itsehän kysyin, joten en voi marmattaa, mutta itselleni ei tulisi mieleenikään kehua mieheni ystävien ulkonäköä vaikka niitä joitain hyvännäköisenä pidänkin...ehkä sitten ajattelin että hän olisi sanonut jotain luonteeseen liittyvää yms? En tiedä.
Mielipiteitä? Toisesta korvasta sisään toisesta ulos?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 06:32"]Voi että.. Kyllä mulla ja miehelläni taitaa olla erikoinen suhde. Jos sanon miehen kaveria komeaksi ja tuumaan et varmaan saa naista ni mieheni on luultavasti samaa mieltä. Samoin mun kavereiden/tai puoli tutun ulkonäköä enkä ole tästä edes osannut mieltäni pahoittaa. Tiedän että mies rakastaa minua ja yhteisestä sopimuksesta tiemme eroavat jos "ruoho alkaa olla liian vihreää aidan toisella puolella. [/quote] Sama. Usein myös osoitan miehelle ja pyydän katsomaan jos kadulla tulee vastaan erityisen näyttävä bööna. En usko olevani maailman kaunein nainen ja kauniita ihmisiä on kiva katsella. Rakkaus ja avioliitto nyt vaan on niin paljon enemmän kuin pelkkää pintaa. Mieshän minua kosi silloin aikoinaan ja on valintansa tehnyt.
[/quote]
Minusta on hieman outoa että oikein pyydät katsomaan näyttävää naista. Onhan se päivän selvää että on olemassa aina kauniimpia ihmisiä oman tyttöystävän lisäksi mutta tuommoinen on mielestäni jo hieman outoa heh.
Ihmisiähän me vaan ollaan. Sanoi hän munkin vaimo häämatkallammekin että on muuten niin että naisen kuuluu olla parempi tasoinen ulkonäöltään kuin miehen, ja kuinka hänellä oli orastava suhde mieheen joka oli kuin supermalli mutta lopetti sen koska ymmärsi että hänen kuuluu olla kaunein osapuoli. Joten meidän kohdalla tilanne on oikea kun mä en ole hänen tasoaan.
Ylireagoit. Kyllä voin sanoa miehen kaverista mitä rehellisesti ajattelen ja toisinpäin.
Tiedän että mieheni katselee naisia liikkuessaan kaupungilla ja niin minäkin miehiä.
Ei toistemme läsnäollessa vilkuilla näkyvästi mutta sehän on ihan normaalia että huomaa kauniin naisen/ komean miehen.
Siihen se jääkin. En ole pettänyt eikä mieheni ainakaan jäänyt kiinni.