Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! PayPal ei hyväksy korttiani!

Vierailija
11.08.2015 |

Tein käyttäjätunnukset ja yritin liittää korttini tiliini, mutta se ei hyväksy korttiani? Kortti on Visa Electron. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:01"] No tarkista nyt nuo kortin asetukset verkkopankista tai sitten huomenna pankkisi asiakaspalvelusta, että miten onnistuu. Pankistahan tuo näyttisi johtuvan, eka lause antaa osviittaa siihen. Kyllä sen Electronin sinne pystyy laittamaan, itsellänikin on. [/quote] Löysinkin kohdan, jossa luki että "internet-käyttö ei sallittu" ja muutin sen. Ja nyt toimii kortti, kiitos! Seuraavaksi ilmeisesti pitäisi hyväksyä joku 1.50e veloitus, jolla varmistetaan kortti omaksi. [/quote] Verkkopankista käyt ottamassa sen koodin mikä pitää laittaa paypaliin. Oliko nyt 3-4 numeroinen. Tulee siis sinne verkkopankkiin "viestinä".

[/quote]

Juu, sain koodinkin laitettua :) Kiitos kaikille neuvoista!

Onko PayPal tili heti käytettävissä vai pitääkö minun odottaa tietty aika? Olen vähän aloittelija tälläisissä jutuissa, niin pitää joka asiasta kysyä neuvoa ja varmistaa :D - AP
[/quote]
Tili on heti käytettävissä, ja saat tosiaan tuon varmistusmaksun takaisin kun syötät sen numeron mikä veloituksessa näkyy verkkopankissa.

Vierailija
22/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:01"] No tarkista nyt nuo kortin asetukset verkkopankista tai sitten huomenna pankkisi asiakaspalvelusta, että miten onnistuu. Pankistahan tuo näyttisi johtuvan, eka lause antaa osviittaa siihen. Kyllä sen Electronin sinne pystyy laittamaan, itsellänikin on. [/quote] Löysinkin kohdan, jossa luki että "internet-käyttö ei sallittu" ja muutin sen. Ja nyt toimii kortti, kiitos! Seuraavaksi ilmeisesti pitäisi hyväksyä joku 1.50e veloitus, jolla varmistetaan kortti omaksi. [/quote] Verkkopankista käyt ottamassa sen koodin mikä pitää laittaa paypaliin. Oliko nyt 3-4 numeroinen. Tulee siis sinne verkkopankkiin "viestinä".

[/quote]

Juu, sain koodinkin laitettua :) Kiitos kaikille neuvoista!

Onko PayPal tili heti käytettävissä vai pitääkö minun odottaa tietty aika? Olen vähän aloittelija tälläisissä jutuissa, niin pitää joka asiasta kysyä neuvoa ja varmistaa :D - AP
[/quote]
Samantien pitäisi olla. Jos se näyttää, että kaikki ok ja sivuiltasi näet, että kortti lisätty yms..niin eiköhän sillä pääse makselemaan.

Vierailija
24/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP
[/quote]
Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne.

Vierailija
25/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP [/quote] Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne.

[/quote]

Olen aina ollut siinä käsityksessä, että sinne siirretään rahaa omalta tililtä ja sitten siitä siirretään, kun ostaa jotain. En tiedä mistä tuo käsitys on tullut, mutta onneksi AV opettaa.

Kaipaisin vielä neuvoja Ebayssa maksamineen ja Paypal tilin käyttöön, jos joku jaksaa :) - AP

Vierailija
26/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP
[/quote]
Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne.
[/quote]
Nimenomaan näin. Rahaa saa toki lisättyä tilille jos haluaa, siellä on joku "Add funds" tms.-painike josta se onnistuu. Myös rahojen siirtäminen PayPal-tililtä pankkiin onnistuu.

Vierailija
27/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP [/quote] Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne.

[/quote]

Olen aina ollut siinä käsityksessä, että sinne siirretään rahaa omalta tililtä ja sitten siitä siirretään, kun ostaa jotain. En tiedä mistä tuo käsitys on tullut, mutta onneksi AV opettaa.

Kaipaisin vielä neuvoja Ebayssa maksamineen ja Paypal tilin käyttöön, jos joku jaksaa :) - AP
[/quote]
Ebaysta en tiedä, mutta mitä vielä tuosta Paypalista? Eihän sun nyt tarvitse sitä mitenkään erityisesti käyttää. Kun kaupalla on paypal, valitset sen ja sieltä ohjataan eteenpäin paypaliin. Paypaliin tunnarit sisään, luet mitä maksaa, jos ok, niin sitten hyväksynnät ja paluu kauppaan ja avot, maksu suoritettu.

Vierailija
28/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP [/quote] Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne. [/quote] Olen aina ollut siinä käsityksessä, että sinne siirretään rahaa omalta tililtä ja sitten siitä siirretään, kun ostaa jotain. En tiedä mistä tuo käsitys on tullut, mutta onneksi AV opettaa. Kaipaisin vielä neuvoja Ebayssa maksamineen ja Paypal tilin käyttöön, jos joku jaksaa :) - AP [/quote] Ebaysta en tiedä, mutta mitä vielä tuosta Paypalista? Eihän sun nyt tarvitse sitä mitenkään erityisesti käyttää. Kun kaupalla on paypal, valitset sen ja sieltä ohjataan eteenpäin paypaliin. Paypaliin tunnarit sisään, luet mitä maksaa, jos ok, niin sitten hyväksynnät ja paluu kauppaan ja avot, maksu suoritettu.

[/quote]

Ok. Kuulostaa ainakin ihan yksinkertaiselta. :) Kiitos! - AP

Vierailija
29/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:30"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"]

[/quote]

[/quote]
Ebaysta en tiedä, mutta mitä vielä tuosta Paypalista? Eihän sun nyt tarvitse sitä mitenkään erityisesti käyttää. Kun kaupalla on paypal, valitset sen ja sieltä ohjataan eteenpäin paypaliin. Paypaliin tunnarit sisään, luet mitä maksaa, jos ok, niin sitten hyväksynnät ja paluu kauppaan ja avot, maksu suoritettu.
[/quote]
Juuri noin se toimii eBayssäkin.

Vierailija
30/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:22"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:20"]Ja olisin oikein kiitollinen, jos joku haluaisi vielä neuvoa, että miten tuonne laitetaan rahaa. :D Saa nähdä miten onnistun Ebaysta tilaamaan, kun olen tälläinen sählääjä, että PayPal-tiliäkin luodessa olen ihan paniikissa ensimmäisestä Error-ilmoituksesta. - AP [/quote] Ei tarvitse laittaa rahaa, vaan se ottaa maksun suoraan tililtäsi, siksi se korttikin on liitetty sinne. [/quote] Olen aina ollut siinä käsityksessä, että sinne siirretään rahaa omalta tililtä ja sitten siitä siirretään, kun ostaa jotain. En tiedä mistä tuo käsitys on tullut, mutta onneksi AV opettaa. Kaipaisin vielä neuvoja Ebayssa maksamineen ja Paypal tilin käyttöön, jos joku jaksaa :) - AP [/quote] Ebaysta en tiedä, mutta mitä vielä tuosta Paypalista? Eihän sun nyt tarvitse sitä mitenkään erityisesti käyttää. Kun kaupalla on paypal, valitset sen ja sieltä ohjataan eteenpäin paypaliin. Paypaliin tunnarit sisään, luet mitä maksaa, jos ok, niin sitten hyväksynnät ja paluu kauppaan ja avot, maksu suoritettu.

[/quote]

Ok. Kuulostaa ainakin ihan yksinkertaiselta. :) Kiitos! - AP
[/quote]
Sitä se onkin, kestää muutaman minuutin. Koko ajan neuvotaan sitä maksua tehdessä miten sun pitää toimia. Muista sitten, että esim. punnat ja dollarit muuntuvat euroiksi sen hetkisen valuuttakurssin mukaan, ettet säikähdä eri summia. Ja Paypal taitaa ottaa jonkun 1-2€ käsittelymaksun, en ole 100% varma. Sähköpostista näet sitten tarkemman selvityksen.

Vierailija
31/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt suostu lainaamaan aiempaa viestiä, mutta juu. Pitää ottaa selville tuosta käsittelymaksusta. Ebayssa onneksi ainakin näkyy summat suoraan euroina. :) - AP

Vierailija
32/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:58"]

Kun yritän liittää kortin tuohon Paypal tiliin, niin tulee teksti: "The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue."

Mitä teen väärin? Yhdistin jo tilinumeroni sinne. - AP

[/quote]

En puhu englantia, vain saksaa, mutta en ymmärrä tuosta tekstistä mitään. Olis oltava saksaksi.

Vierailija
33/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti mennyt näistä kyselyistäni ja olen jo tilannut luomiväripaletin, meikkivoiteen, 3 eri pakettia tekoripsiä ja meikkisiveltimiä... Ja nyt ajattelin katsella löytyisikö kivoja vaatteita. No, kai se yövuoro menee näinkin. Tehty vähän liiankin helpoksi tämä Ebayn käyttäminen :D - AP

Vierailija
34/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:01"]

No tarkista nyt nuo kortin asetukset verkkopankista tai sitten huomenna pankkisi asiakaspalvelusta, että miten onnistuu. Pankistahan tuo näyttisi johtuvan, eka lause antaa osviittaa siihen. Kyllä sen Electronin sinne pystyy laittamaan, itsellänikin on.

[/quote]

Löysinkin kohdan, jossa luki että "internet-käyttö ei sallittu" ja muutin sen. Ja nyt toimii kortti, kiitos!

Seuraavaksi ilmeisesti pitäisi hyväksyä joku 1.50e veloitus, jolla varmistetaan kortti omaksi.

[/quote]

Eli electron tuli jo 1.5 euroa kalliimmaksi kuin debit. Hienoa kun voi alapeukuttaa eikä perustella, miksi haluaa maksaa huonommasta.
[/quote]
Älä sössötä debit-hullu

Vierailija
35/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:59"]Ja siis olen kyllä maksellut nettiostoksiani. Tänään viimeksi tein tilisiirron, kun ostin netistä vaatteita. - AP
[/quote]
Tilisiirto on eri asia kuin korttimaksaminen

Vierailija
36/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma electron (2009-2015) ei toiminut, koska paypal pyytää LUOTTOkorttia ja sitä electron ei ole. Tosin nyt 2015 heinäkuussa saamani uusi electron (en tehnyt muutoksia tms.) kelpasi paypaliin.

Vierailija
37/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:39"]Oma electron (2009-2015) ei toiminut, koska paypal pyytää LUOTTOkorttia ja sitä electron ei ole. Tosin nyt 2015 heinäkuussa saamani uusi electron (en tehnyt muutoksia tms.) kelpasi paypaliin.
[/quote]
Oma electronini on toiminut aina paypalissa. Paypal ei ole koskaan vaatinut vain luottokorttia. Maksuaikakortit kelpuuttaa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi