Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää niin kun olen ihastunut

Vierailija
11.08.2015 |

Olen ihastunut 22-vuotiaaseen tyttöön, minä olen 40. Tyttökin on ihastunut minuun, mutta mitään ei ole tapahtunut, olen paennut.

Ärsyttää, kun en pääse tästä yli. Tätä on kestänyt jo neljä vuotta.

Niin ja omakin vaimo on ja suhde voi hyvin ja rakastan vaimoani kovasti, mutta tämä ihastus ei vain hellitä. 

Mitäs tässä nyt tekisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että sulla on vaimo kotona. :-O N22

Vierailija
2/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lisäys vielä, että olemme samassa työpaikassa. Hän tuli meille teininä kesätöihin ja olin hänen ohjaajansa. Nyt hän opiskelee yliopistossa ja työskentelee meillä säännöllisen epäsäännöllisesti. Tapaan siis häntä usein.

Jännite välillämme on valtava. On hassua, että vaikka tuntisin vaimoani kohtaan kuinka kauniita enkä muistaisi koko tyttöä hänen ollessaan pitempään poissa, niin aina kun näemme, niin sykähttää hillitsemättömästi. Sen jälkeen mietin ja valvon ja unelmoin ja yritän unohtaa. Nytkin minun pitäisi olla nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa ja pussatkaa!

Vierailija
4/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyypillinen nuorena vaimonsa tavannut, urallaan edennyt, niukahkosti seksikokemuksia kerännyt suomalainen mies? Jolla on nyt kriisi.

Vierailija
5/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ottaa tukkaan raidat, nypi vanhan miehen harottavat irtokarvat ylä- ja alapäästä, leikkaa joku kiva malli parransänkeen.

Ja kun tyttö tulee seuraavan kerran töihin, olet jo valmiiksi suihkauttanut boksereihisi ja kaulalle netistä tilaamaasi androsteroni -feromonituoksua. Nettiselaimeen jätät auki Vihreän Langan.

Vierailija
6/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne.... oon melkein hieman kateellinen sulle :) Mut joo, naimisissa kun oot niin mitä voit tehdä? Ehkä voisit kertoa vaimollesi ihastuksestasi ja kysyä lupaa panna toista naista. Sanot, että myös hän saa panna jotakuta muta miestä jos hän haluaa.

Vierailija
7/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:52"]

Oletko tyypillinen nuorena vaimonsa tavannut, urallaan edennyt, niukahkosti seksikokemuksia kerännyt suomalainen mies? Jolla on nyt kriisi.

[/quote]

Ei sillä mitään kriisiä ole. Mies on vain ihastunut. It happens.

Vierailija
8/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei mimmi vedätä sua?

Vierailija
9/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:05"]Se tunne.... oon melkein hieman kateellinen sulle :) Mut joo, naimisissa kun oot niin mitä voit tehdä? Ehkä voisit kertoa vaimollesi ihastuksestasi ja kysyä lupaa panna toista naista. Sanot, että myös hän saa panna jotakuta muta miestä jos hän haluaa.
[/quote]

Mitä syytä jäisi olla yhdessä? Ehkä en vaan ymmärrä rakkauden syvintä olemusta.

Vierailija
10/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:05"]Se tunne.... oon melkein hieman kateellinen sulle :) Mut joo, naimisissa kun oot niin mitä voit tehdä? Ehkä voisit kertoa vaimollesi ihastuksestasi ja kysyä lupaa panna toista naista. Sanot, että myös hän saa panna jotakuta muta miestä jos hän haluaa. [/quote] Mitä syytä jäisi olla yhdessä? Ehkä en vaan ymmärrä rakkauden syvintä olemusta.

[/quote]

Ihminen voi rakastaa montaa ihmistä kerralla. Monet haluavat kylläkin ns. yksinoikeuden kumppaniinsa. Onko se sitten todellista rakkautta? Minusta se on itsekkyyttä. Tosi rakkaus haluaa toiselle sitä mitä hän haluaa itsellen. Ei siis sitä mitä minä haluan toiselle.

Vierailija
11/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saa*ana, poliisille ilmoitus. Sut pitäs kuohita

Vierailija
12/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:20"]Hyi saa*ana, poliisille ilmoitus. Sut pitäs kuohita
[/quote]
Nimenomaan, nyt äkkiä nettivinkki Fobballe että täällä aikuinen himoitsee toista aikuista!

Vierailija
13/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:07"]Ehkä voisit kertoa vaimollesi ihastuksestasi ja kysyä lupaa panna toista naista.[/quote]

Kun ei tässä mistään panetuksesta ole kysymys vaan ihastuksesta. Kuuluu siihen tietysti panetuskin, mutta myös paljon enemmän.

Onko sulle ihastus vain panetusta?

Vierailija
14/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vetää käteen aina ennen kuin näette töissä. Auttaa paljon. Tumputa, runkkari, hakkaa hanskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä