Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I see dead people, miten siitä pääse eroon

Vierailija
10.08.2015 |

Niin, otsikossa kysymys.

Olen lapsesta asti nähnyt unessa, jos joku läheinen saa esim. sydärin ja on jättämässä tätä maailmaa, niin ilmestyy minulle unessa "jättämässä hyvästit" ym. tai kuolee yöllä, niin minä näen heti silloin tai edeltävänä yönä unen, että nyt on tyyppi mennyt jne.

En halua tällaista "lahjaa", miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:28"]Miksi puolet englanniksi?
[/quote]

kuulostaa dramaattisemmalta...nääs.
[/quote]
Höpö höpö. Se on lainaus siitä yhdestä elokuvasta, missä lapsi sanoo noin.

Vierailija
2/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö vain ikäviä asioita, kuolemaa ja sairautta vai myös hyviä juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karmeelta! o:

Vierailija
4/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, eikö paikalla ole ketään, jolla olisi vastaavia kokemuksia?

Vierailija
5/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Mutta ei oo tavaksi asti ehtinyt tulla. Mutta onpa todellakin käynyt mielessä, että en halua tuollaista lahjaa. Mutta koska tuosta valittaminen tuskin hyödyttää mitään, niin olen yrittänyt kääntää sen kiitollisuudeksi siitä, että minulle on suotu herkkyyttä ja että koen maailmasta sellaista, minkä olemassaoloa kaikki eivät tunnusta.

Vierailija
6/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suicide !

Vierailija
7/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolet englanniksi?

Vierailija
8/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:28"]Miksi puolet englanniksi?
[/quote]

kuulostaa dramaattisemmalta...nääs.

Vierailija
9/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tarkkasilmäinen heidän kanssa ollessa, etkä ole osannut pukea asioita sanoiksi. Alitajunta tekee sen sitten sun puolesta.

Äitini jatkuvasti puhuu, että karmeita painajaisia taas nähnyt. No, liskojen yöt ovat hänelle todellisia ja ikuinen huolestuminen läheisistään. Sitä se alitajunta viestittää.

Vierailija
10/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotan uskoontuloa eli Jeesuksen herraksi ottamista, ehkä ne lähtee sillä. Et olisi enää pahojen henkien vallassa vaan Jumalan hengen vallassa. Kristinuskossa vainajahenkien kanssa kommunikointi on nimittäin ei-toivottavaa.

Vierailija
11/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan matkaa James Randin pakeille. Hän tekee sinusta miljonäärin, kunhan ensin todistat kykysi. Tämä lienee pelkkä muodollisuus kaltaisellesi meediolle.

Vierailija
12/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen sydämeeni.

Vierailija
13/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinulta oikein kuolee läheisiä?

Vierailija
14/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:48"]Itse ehdotan uskoontuloa eli Jeesuksen herraksi ottamista, ehkä ne lähtee sillä. Et olisi enää pahojen henkien vallassa vaan Jumalan hengen vallassa. Kristinuskossa vainajahenkien kanssa kommunikointi on nimittäin ei-toivottavaa.
[/quote]
Onko tää jotain lahkopuhetta? En ole tuollaisia puheita kuullut normikristityn suusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi