I see dead people, miten siitä pääse eroon
Niin, otsikossa kysymys.
Olen lapsesta asti nähnyt unessa, jos joku läheinen saa esim. sydärin ja on jättämässä tätä maailmaa, niin ilmestyy minulle unessa "jättämässä hyvästit" ym. tai kuolee yöllä, niin minä näen heti silloin tai edeltävänä yönä unen, että nyt on tyyppi mennyt jne.
En halua tällaista "lahjaa", miten tästä pääsee eroon?
Kommentit (14)
Näetkö vain ikäviä asioita, kuolemaa ja sairautta vai myös hyviä juttuja?
Uppista, eikö paikalla ole ketään, jolla olisi vastaavia kokemuksia?
Olen nähnyt. Mutta ei oo tavaksi asti ehtinyt tulla. Mutta onpa todellakin käynyt mielessä, että en halua tuollaista lahjaa. Mutta koska tuosta valittaminen tuskin hyödyttää mitään, niin olen yrittänyt kääntää sen kiitollisuudeksi siitä, että minulle on suotu herkkyyttä ja että koen maailmasta sellaista, minkä olemassaoloa kaikki eivät tunnusta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:28"]Miksi puolet englanniksi?
[/quote]
kuulostaa dramaattisemmalta...nääs.
Sä olet tarkkasilmäinen heidän kanssa ollessa, etkä ole osannut pukea asioita sanoiksi. Alitajunta tekee sen sitten sun puolesta.
Äitini jatkuvasti puhuu, että karmeita painajaisia taas nähnyt. No, liskojen yöt ovat hänelle todellisia ja ikuinen huolestuminen läheisistään. Sitä se alitajunta viestittää.
Itse ehdotan uskoontuloa eli Jeesuksen herraksi ottamista, ehkä ne lähtee sillä. Et olisi enää pahojen henkien vallassa vaan Jumalan hengen vallassa. Kristinuskossa vainajahenkien kanssa kommunikointi on nimittäin ei-toivottavaa.
Ehdotan matkaa James Randin pakeille. Hän tekee sinusta miljonäärin, kunhan ensin todistat kykysi. Tämä lienee pelkkä muodollisuus kaltaisellesi meediolle.
Minä pääsin kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen sydämeeni.
Kuinka usein sinulta oikein kuolee läheisiä?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:48"]Itse ehdotan uskoontuloa eli Jeesuksen herraksi ottamista, ehkä ne lähtee sillä. Et olisi enää pahojen henkien vallassa vaan Jumalan hengen vallassa. Kristinuskossa vainajahenkien kanssa kommunikointi on nimittäin ei-toivottavaa.
[/quote]
Onko tää jotain lahkopuhetta? En ole tuollaisia puheita kuullut normikristityn suusta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:28"]Miksi puolet englanniksi?
[/quote]
kuulostaa dramaattisemmalta...nääs.
[/quote]
Höpö höpö. Se on lainaus siitä yhdestä elokuvasta, missä lapsi sanoo noin.