Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten torjua ihastunut?

Vierailija
10.08.2015 |

Olen liian kiltti, enkä halua satuttaa. Ongelmani on, että miehet, joihin minulla on vain kaverillista kiinnostusta, ihastuvat minuun usein. En halua loukata toisen tunteita ja olen muutenkin huono sanomaan ei. Kyse ei ole siitä, että olisin nirso kusipää. Minulla vain on hyvin harvoin romanttista kiinnostusta johonkin mieheen. Lisäksi jostain syystä muhun aina ihastuvat suorituskeskeiset elämäänsä katkeroituneet ja ahdasmieliset miehet, joilla on suuria odotuksia minusta ja he haluavat muokata minua tietynlaiseksi. Nyt yksi 35-vuotias on ihastunut. Näen häntä kuitenkin työpaikallani, joten en voi vain ignooraa asiaa. Kuinka torjun hänet hienovaraisesti? N21

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet ole kiinnostunut, äläkä jatkuvasti hymyile niille, niin kyllä ne tajuaa

Vierailija
2/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä oon samanlainen, ja ikää jo 32. Yhä käytän kulunutta "tapailen erästä tyyppiä" - korttia noissa tilanteissa. Valkoinen valhe, mutta mä vaan oon niin raukka etten uskalla sanoa että "ei kiinnosta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:52"]Sano ettet ole kiinnostunut, äläkä jatkuvasti hymyile niille, niin kyllä ne tajuaa
[/quote]
On vähän vaikea tässä vaiheessa täysin muuttaa käyttäytymistä. Aluksi luulin, että ollaan kaverimielessä tutustumassa, joten olen jo jutellut henkilökohtaisesta elämästäni, hymyillyt ja muuta sellaista. Heti kun kerroin eronneeni poikaystäväni kanssa, tää mies muutti suhtautumisensa minuun. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme