Xentun The Hääpuku : "Nyt se löytyi"
Joko näitte uusimman postauksen The hääpuku sovituksesta?
.
Käykääs lukemassa. Hän oli niin happy...
Kommentit (44)
X on ihan järjettömän kaunis! 8) Leuka kaunis, nenä söpö, hiukset upeat, kaula nätti, iho... etc etc etc... Täydellinen! 8)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:14"]Mieli muuttuu vielä?
[/quote]
! Saletisti !
pakko kysyä: onko se kovinkin yleistä, että hääpuku ostetaan jo vuotta etukäteen? Tuntuu jotenkin hullulta, siinä ajassa voi muoti / maku / mieltymys / tai vaikkapa oma keho muuttua.
Itse inhoan kaikkea häähömpötystä, siksi tämä on ihan vieras asia minulle (naimisiin menimme ulkomaanreissulla juuri siksi, ettei kumpikaan nähnyt itseään perinteisten häiden juhlakaluna).
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:56"]Kaunis kuviointi puvussa!
[/quote]
Ei xenia laittanu hääpuvustaan edelleenkään kuvaa :)) !! Nuo ovat muita hänen sovittamiaan potenttiaalisia pukuja
Mä ostin hääpukuni hyvissä ajoin, mutta pari viikkoa ennen häitä vielä kauniimpi tuli vastaan kirpparireissulla ja puku vaihtui lennossa. Kumpikin maksoi alle 50 e, eli ei kirpaissut. :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:57"]
On järjetöntä ostaa puku vuotta ennen häitä, jos niitä ees tulee. Sitäpaitsi, niin se x:kin on onnellinen kun on puku ja the häät tulossa ja saa olla se prinsessa, missä rakkaus? Missä mies? Naikkonen rakastaa omia suunnitelmiaan ja sotkee niitä onnellisuuteen, elää sanojensa varassa mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Elää ennen aikojaan. Tavan puku stokkalta ja hääseremonia suomessa..:) Mönkään meni kalliit suunnitelmat kun rahat loppuu.
[/quote]
No niin, tulihan se katkerokin ketjuun mukaan... :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:14"]
Mieli muuttuu vielä?
[/quote]
Katsotaanpa vaan kuinka monesti, kun on Xenttu kyseessä :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:26"]
Mieli muuttuu vielä?
[/quote]
[/quote]
En tiedä, mihin tällä viittaat, mutta ainakin minun mielestäni on ihan normaalia muuttaa mieltään/suunnitelmia, jos huomaa edellisen menneen eri tavalla kuin ajatteli. Osa toki jyrää tuhoon tuomittuakin suunnitelmaa kuin juna, onko se jotenkin parempi tapa toimia?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:26"]
Mieli muuttuu vielä?
[/quote]
[/quote]
En tiedä, mihin tällä viittaat, mutta ainakin minun mielestäni on ihan normaalia muuttaa mieltään/suunnitelmia, jos huomaa edellisen menneen eri tavalla kuin ajatteli. Osa toki jyrää tuhoon tuomittuakin suunnitelmaa kuin juna, onko se jotenkin parempi tapa toimia?
[/quote]
kyse on siis The hääpuvusta, joka Xentun tietäen varmasti vaihtuu vielä muutaman kerran ennen The häitä. Toki hän saa suunnitelmiaan muuttaa ihan niin monesti kuin haluaa, mutta hieman tuuliviirimäisen kuvan hän itsestään antaa. The häät ei toki ole ainoa asia jossa hän toimii näin.
Toisaalta Xenia ei ole ihan niin tuuliviiri kuin jotkut muut bloggaajat. Ei ole kuitenkaan kouluja tai dieettejä lähtenyt vaihtamaan jatkuvalla syötöllä. :D
Mun mielestä xenia ei oo mikään erikoisen kaunis :D perus nätti kotirouva
En yhtään ihmettele, jos häiden jälkeen tulee banneri Xenian sivuille ja postauksessa tarkasti määritelty mistä ostettu ja tarkka malli. Hinta tietenkin viilattu sopivaksi, kenties saatu yhteistyösopimuksella :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:07"]Puku liian pieni...
[/quote]
Vaikka mekko on vasta nyt tilattu, eikä sitä ole siis oikeankokoisena testattu päällä? :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:08"]Kuka tämä on ????? [/quote] Kaunis, menestyvä, nuori bloggaaja, jota av-mammat kilvan kadehtii oman keskinkertaisen elämänsä keskeltä.
[/quote]
Aika moni nätti nainen on hänen iässään kyllä suorittanut jo opintonsa ja työelämässä luomassa uraansa, sitä vähän arvostetumpaa uraa joka johtaa todennäköisesti aikanaankin pitkälle.. :) Mutta joidenkin mielestä Suomessa ei ilmeisesti ole kuin yksi nätti ihminen joka on menestynyt (onko hän menestynyt jollain mittarilla?). :D Anteeksi nyt vaan mutta en ihan oikeasti ymmärrä, että eikö tuo blogisti elä juurikin hyvin keskinkertaista ja tavallista elämää? On lapsi, koira, talo rakenteilla ja tulot mukavat, toki paremmat kuin monella muulla suomalaisella mutta ei nyt mitenkään tavattomat sentään. Eli täysin keskiverto.
Luulen että jos joku kadehtii, niin se on lähinnä miten helpolla hän pääsee, räpsii naamastaan kuvia ja kirjoittaa diipadaapaa (panostus näyttää olevan olematonta tekstiin ja kuviin) ja tienaa sillä saman kuin mitä mukavasti palkatuilla aloilla tienaa mutta niissä joutuu oikeasti tekemään töitä. Eli ehkäpä se on kadehdittavaa että tienaa helposti jollain tyhjänpäiväisellä hömpällä, ihmiset yleensä haluavat päästä helpolla. Kauanko sitten lukijoita riittää...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:23"]
pakko kysyä: onko se kovinkin yleistä, että hääpuku ostetaan jo vuotta etukäteen? Tuntuu jotenkin hullulta, siinä ajassa voi muoti / maku / mieltymys / tai vaikkapa oma keho muuttua.
Itse inhoan kaikkea häähömpötystä, siksi tämä on ihan vieras asia minulle (naimisiin menimme ulkomaanreissulla juuri siksi, ettei kumpikaan nähnyt itseään perinteisten häiden juhlakaluna).
[/quote]
On se aika yleistä. Tilattavan puvun saapumiseenhan voi mennä useampi kuukausi ja mahdolliset korjaukset ompelijalla voi viedä myös aikaa. Ainakin omassa ystäväpiirissämme on ollut tavallista ostaa puku jo hyvissä ajoin. Ja jos jotain muutosta on tullut kroppaan on tullut, niin se on mennyt niin päin, että morsian on laihtunut hieman ennen häitä jännittäessään. Ainoastaan muutama tuttu raskaana ollessaan naimisiin mennyt on jättänyt puvun hankinnan vähän myöhempään ja viimeiset mahan kohtaan tulevat ompelut on ajoitettu niin myöhään kuin ajallisesti mahdollista, jotta maha saadaan mahtumaan. Nämä siis ovat taas olleet teetätettyjä pukuja.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:13"]On kyllä Xenialla upea kroppa! Vois olla hääpukumallina.
[/quote]
Totta. :)