Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua arsyttaa hassu asia! Sukulaistani kehutaan aina loistavaksi lasten kasvattajaksi, koska hanen lapsensa tottelevat aina vanhempiaan. Nuo lapset ovat kuitenkin kauhean ujoja,

Vierailija
29.09.2006 |

eivätkä ole kovin sosiaalisia. Tokihan koko päivän nurkassa nyhjöttävä ja vain kysymyksiin vastaava lapsi vaikuttaa kiltiltä, mutta mitään vanhempien ansioita en siinä näe.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään tekemistä hyvien tapojen kanssa. Se on luonteenpiirre, joka lapsilla yleinen. Mielummin vähän ujo, mutta kohtelias, kun että, sellainen lapsi joka sukujuhlissakin on koko ajan äänessä tai juoksentelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin aikaansaannosta. Myös vilkkaat lapset voivat olla hyvin kasvatettuja. Mainitsemani lapset käyttäytyisivät samoin, vaikka olisivat kenen tahansa lapsia, vaikka minun kasvattamiani :)-ap

Vierailija
4/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä äitejä jotka ottavat kunnian itselleen lapsensa joka ainoasta ns. hyvästä puolesta, tai lapsen nopeasta kehityksestä tai vaikka siitä että lapsi syö hyvin, nukkuu hyvin, on kiltti ym. Parasta että nämä äidit on yleensä yhden pienen lapsen (taaperon ) äitejä, joiden kokemuspohja on todella suppea.

Vierailija
5/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka harva asia onkaan omaa ansiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän