Omasta tuttavapiiristä olen tehnyt havainnon, että isorintaiset
naiset houkuttelevat jostain syystä kusipäisiä ja vähän yksinkertaisia miehiä. Onko kukaan huomannut samaa ilmiötä? Itse olen pienirintainen, ja sellaiset juntti-idiootit (jos tiedätte miestyypin) eivät ole koskaan kiinnostuneet minusta. Sen sijaan vientiä on riittänyt todella hyväkäytöksisten, fiksujen ja kilttien miesten taholta.
Olen siis onnekas, mutta harmittaa isorintaisten puolesta tämä havainto, miten heitä "metsästävät" usein sellaiset (usein täysin sovinistit) limanuljaskat, joskaan he(naiset) eivät tietenkään sille itse mitään mahda.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:39"]
Olen isorintainen blondi ja niiden idioottijunttien lisäksi minua lähestyy myös fiksut, hyvännäköiset ja mukavat miehet. Aviomiehenikin on jälkimmäistä sorttia.
[/quote]
Kuten ylempänä olen sanonutkin, minulla on samanlaiset kokemukset. Ne fiksut ja mukavat miehet pitävät suurista rinnoista ihan yhtä paljon kuin idioottijuntitkin, mutta peittävät mieltymyksensä huomattavasti paremmin.
T. 20
Olen isorintainen blondi ja niiden idioottijunttien lisäksi minua lähestyy myös fiksut, hyvännäköiset ja mukavat miehet. Aviomiehenikin on jälkimmäistä sorttia.