Sain täysin aiheettoman varoituksen kerrostalossa!
Olen todella suivaantunut ja loukkaantunut kun sain eilen kirjallisen varoituksen että olen muka oksennellut ja heitellyt tupakan tumppeja ( jolloin lentäneet alemmalle parvekkeelle) alas parvekkeelta vaikka en edes juo alkoholia ja joka ikisen tupakan tumpin olen laittanut tuhkikseen niin myös miehenikin..
Soitin isännöitsijälle että emme ole tälläistä tehneet ja hän uskoi minua mutta oli kuitenki jutellut muiden asukkaiden (mummoja kaikki 3) ja soitti ettei perukkaan varoitusta koska kaikki 3 olivat sitä mieltä että ne ovat tulleet meiltä vaikka olisi muitakin ketkä polttavat röökiä ja samassa rapussa asuu muija jolla on bileitä ja muutenki enemmän sosiaalista elämää..
Ja ihmetyttää kun alakerrassani asuu vain 1 mummo niin on saannut 2 muuta käännytettyä siihen uskoon että ovat lähtöisin meiltä vaikka eivät edes asu samassa rapussa enkä edes tiedä/tai ole nähnyt heitä.
Minulle ollaan kuulemma valitettu tästä asiasta kasvotusten muutaman kerran mutta kukaan ei ole sanonut asiasta ja kiukuttaa todella paljon että meistä ollaan tehty syyllisiä.
Sovin mieheni kanssa et lopetamme parvekkeella tupakoinnin että vastaavaa ei enää pääsisi sattumaan vaan voisin sanoa että meillä ei tupakoida.
Harmittaa todella paljon että meidät on pistetty silmätikuksi :/
Kommentit (9)
Kuulostaa siltä, että mummot ovat erehtyneet henkilöstä. Mene juttelemaan suoraan niiden kanssa.
Minuun otti aikanaan isännöitsijä yhteyttä, kun oli saanut tietoonsa että kylvän tupakantumpit pitkin pihaa, vaikka on tuhkiskin siinä. Jouduin videoimaan oikean syyllisen, ennen kuin uskoivat, koska olin ainut tupakoitsija talossa - talitiainen kävi säännöllisesti tuhkiksella penkomassa ja heittelemässä natsat maahan. Ongelma hoitui eri mallisella tuhkiksella.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:46"]
Minuun otti aikanaan isännöitsijä yhteyttä, kun oli saanut tietoonsa että kylvän tupakantumpit pitkin pihaa, vaikka on tuhkiskin siinä. Jouduin videoimaan oikean syyllisen, ennen kuin uskoivat, koska olin ainut tupakoitsija talossa - talitiainen kävi säännöllisesti tuhkiksella penkomassa ja heittelemässä natsat maahan. Ongelma hoitui eri mallisella tuhkiksella.
[/quote]
Hyvä! Se on tosi oksettavaa, että ulko-ovilla ja parvekkeiden kaiteilla on milloin mitäkin tumpeilla täytettyä kurkkupurkkia tai kaljatölkkiä haisemassa. Mukava slummitunnelma.
Oliko varoituksessa päivämääriä? Jos ei, niin vaatikaa että kertovat täsmälleen, milloin näin on tapahtunut. Hyvällä tuurilla voitte todistaa, ettette edes ole olleet kotona tuolloin. Muutenkin kannattaa pitää päivittäistä parin rivin päiväkirjaa siitä, milloin olette tulleet kotiin ja onko teillä ollut vieraita tai oletteko kuulleet meteliä naapurista.
Menisin kyllä vielä sen alakerran mummon luo ja sanoisin suoraan, etten juo alkoholia enkä oksentele ja että tiedän, että hän valehtelee. Laatisin isännöitsijälle myös kirjallisen vastineen siitä, ettette juo alkoholia ettekä ole näitä asioita tehneet ja että kaksi muuta mummoa ei edes asu samassa rapussa, joten kaikki on vain yhden "todistajan" varassa.
Siskoni rapussa eräs mummo teki valituksia siskon miehestä, joka laulaa öisinkin. Paitsi että ei laulanut. Aikansa kun valitti ja kerran minullekin huusi asiasta, kun olin menossa siskolle kylään, niin kaikki tajusivat, että kuulee omiaan ja on seonnut. Näinhän on voinut tuollekin mummolle tapahtua.
Edelleen kysyisin, mitä todisteita isännöitsijällä on tapahtuneesta paitsi mummon sana. Onko nähnyt oksennuksen ja tumpit? Kuka voi todistaa, mistä ovat tulleet? Hyvä tapa tosiaan on nyt olla polttamatta parvekkeella, niin ei ainakaan voi enää siitä valittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:45"]Kuulostaa siltä, että mummot ovat erehtyneet henkilöstä. Mene juttelemaan suoraan niiden kanssa.
[/quote]
en tiedä kuin tämän alakerran mummon ja luulen että hän on mielipiteensä tehnyt. Minusta tuntuu että keneltä nämä oksennukset ovat tulleet asuu sivuviistossa yläkerrassani ja mahdollisesti tupakan tumpitkin tai vieressä olevasta huoneistosta jossa asuu myös tupakoitsija mutta harvoin häneenkään törmää.
Nyt pistät kyllä muorit ojennukseen ja teet selväksi että sinua on aivan turha kytätä.
Tämä onkin oiva tapa lopettaa naapurin parveketupakointi. Kiitos vinkistä!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]Tämä onkin oiva tapa lopettaa naapurin parveketupakointi. Kiitos vinkistä!
[/quote]
Kunhan muistat että minä voin tehdä myös sinusta perättömiä ilmoituksia. Ja kannattaa ostaa ne huopatossut nyt, joka ihmisestä hiljaisuuden jälkeisestä häiriöstä ilmoitan isännöitsijälle.
Onneksi muistutit mua vittumaisista naapureista, kiitos:)
Kauanko tää varoitus kestää? Inhottaa jos pitää koko ajan pälyillä et onko autoni millilleen parkeerrattu,voinko mennä 3-4 aikaa yöllä kotiin töistä,voinko käydä yöllä vessassa kun nämä mummot kyttäävät kuin nälkäiset sudet koska iskee kiinni.