Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasta tuttavapiiristä olen tehnyt havainnon, että isorintaiset

Vierailija
10.08.2015 |

naiset houkuttelevat jostain syystä kusipäisiä ja vähän yksinkertaisia miehiä. Onko kukaan huomannut samaa ilmiötä? Itse olen pienirintainen, ja sellaiset juntti-idiootit (jos tiedätte miestyypin) eivät ole koskaan kiinnostuneet minusta. Sen sijaan vientiä on riittänyt todella hyväkäytöksisten, fiksujen ja kilttien miesten taholta.

Olen siis onnekas, mutta harmittaa isorintaisten puolesta tämä havainto, miten heitä "metsästävät" usein sellaiset (usein täysin sovinistit) limanuljaskat, joskaan he(naiset) eivät tietenkään sille itse mitään mahda.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hohhoijaa

Vierailija
2/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:44"]

... hohhoijaa

[/quote]

No? Havaintoja tosielämästä vain. Haluaisin tässä pohtia, mistä mahtaa johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt. Ap, jos et tykkää pikkutisuistasi, niin hommaa isommat. Älä viitsi purkaa pahaa oloasi toisiin täällä. Täällä käy teinejäkin, joku voi vaikka pahoittaa mielensä.

Vierailija
4/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:48"]

Jopas nyt. Ap, jos et tykkää pikkutisuistasi, niin hommaa isommat. Älä viitsi purkaa pahaa oloasi toisiin täällä. Täällä käy teinejäkin, joku voi vaikka pahoittaa mielensä.

[/quote]

? Onkohan sinulla luetunymmärtämisessä jotain ongelmia? :)

Vierailija
5/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

No voivoi sua lauta

Vierailija
6/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeista tykkää usein juntit. Esim blondeista laulava mc mane, tyypillinen esimerkki. Harvoin, tuskin koskaan olen nähnyt blondilla omaan silmään puoleensavetävää miestä.

Vierailija
7/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen ja huomasin kyllä nuorempana juuri tämän kuvailemasi ilmiön. :) koska olen myös fiksu niin en tietenkään tällaisiin limanuljaskoihin haksahtanut. Oman mieheni iskin itse, hän sanoi että ei olisi ikinä uskaltanut lähestyä minua koska uskoi saavansa pakit heti. Sain ihanan ja kiltin miehen joka tykkää minusta ja jo vanhuuttaan lässähtäneistä tisseistäni. :)

Vierailija
8/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:44"]

... hohhoijaa

[/quote]

No? Havaintoja tosielämästä vain. Haluaisin tässä pohtia, mistä mahtaa johtua.
[/quote] eli siis kaikki isorintaiset tuttusi ovat sinkkuja tai juntti-idioottien kanssa? Määrittele vähän tarkemmin juntti-idiootti? M25

Vierailija
9/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen isorintaisena huomannut saman. Ulkonäön perusteella lähestyvät ja muuten ympärillä tissejä kärkkyvät miehet ovat aina juntteja, sen takia nuorena luulin kaikkien miesten olevan sellaisia... Onneksi osa kunnioitti ja kohteli normaalisti kuin ystävää. Minäkin iskin oman mieheni, koska noiden junttien takia flirtistä on tullut minulle valtava turn-off ja esineellistämisen symboli. :/

Vierailija
10/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

No voivoi sua lauta
[/quote]
Voi vittu mitä janareita tänne postaa :D Onko oikeasti noin vaikeaa ymmärtää AP:n tekstiä?

Vierailija
11/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti noin vajaita, vai esitättekö vain?

Vierailija
12/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

No voivoi sua lauta
[/quote]
Voi vittu mitä janareita tänne postaa :D Onko oikeasti noin vaikeaa ymmärtää AP:n tekstiä?
[/quote]

Mee töihin jakari

Vierailija
13/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

No voivoi sua lauta
[/quote]
[/quote]

Mee töihin jakari
[/quote]
Oi vitsi, nyt osui ja upposi, upeaa argumentointia!

Vierailija
14/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina sanoa ilkeyksiä jossei kysymykset miellytä? Vittuako teette tälläsiä avauksia jossei kestä lukea kirjotuksia.

Vierailija
15/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:04"]Pitääkö aina sanoa ilkeyksiä jossei kysymykset miellytä? Vittuako teette tälläsiä avauksia jossei kestä lukea kirjotuksia.
[/quote]
Hämmentävän kaksijakoinen viesti.

Vierailija
16/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:04"]Pitääkö aina sanoa ilkeyksiä jossei kysymykset miellytä? Vittuako teette tälläsiä avauksia jossei kestä lukea kirjotuksia.
[/quote]
Naurattaa tää sun viesti

Vierailija
17/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästähän oli vasta jossain juttua että miehen mieltymys naisen rintojen kokoon on kääntäen verrannollinen rintojen kokoon. Eli mitä tyhmempi mies sitä suuremmista tisseistä tykkää.

Vierailija
18/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:42"]

naiset houkuttelevat jostain syystä kusipäisiä ja vähän yksinkertaisia miehiä. Onko kukaan huomannut samaa ilmiötä? Itse olen pienirintainen, ja sellaiset juntti-idiootit (jos tiedätte miestyypin) eivät ole koskaan kiinnostuneet minusta. Sen sijaan vientiä on riittänyt todella hyväkäytöksisten, fiksujen ja kilttien miesten taholta.

Olen siis onnekas, mutta harmittaa isorintaisten puolesta tämä havainto, miten heitä "metsästävät" usein sellaiset (usein täysin sovinistit) limanuljaskat, joskaan he(naiset) eivät tietenkään sille itse mitään mahda.

[/quote]

Voi luoja.

Vierailija
19/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen ongelma. Minusta ovat nimittäin olleet kiinnostuneita sekä junttiääliöt että fiksut ja kivat miehet. En ole koskaan kokenut sitäkään ongelmaa, että joku tulisi puhumaan rinnoilleni katsomatta minua ollenkaan. Ehkäpä teen tästä ikioman johtopäätöksen: minulla on niin hyvät jutut ja kauniit silmät, että ääliökin katsoo minua kasvoihin - siitäkin huolimatta, että olen 178 senttiä pitkä.

80G :)

Vierailija
20/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika useinhan nimenomaan vähän yksinkertaisemmat miehet ovat isojen tissien perään. Tai ainakin heille lollojen koko on kynnyskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän