Paljaille nilkoille voi heittää hyvästit, sukkalukko on nyt muodissa!
Unohda paljaat nilkat! Julkkiskuvat todistavat, että trendikkäimmät kiskovat nyt sukat reilusti lahkeiden päälle
Kommentit (84)
Aivan maagista parhautta!! Tennissukat kaapista niinku olis jo..
Vuonna 2022 nilkat verhotaan jälleen – ja reippaasti. Sukkien varsien peittämistä leggingsien lahkeista näkyy nyt merkkejä pääkaupunkimme kaduilla, mutta päälaelleen kääntyvästä tyylistä todistaa myös joukko maailman seuratuimpien pukeutujien asuja. Muun muassa huippumallit ja miljoonien seuraamat parikymppiset Kendall Jenner, Bella Hadid ja Hailey Bieber näyttävät pukevan sukat trikoiden päälle nyt lähes poikkeuksetta.
Olen näköjään ollut muodin edellä jo kymmeniä vuosia.
Ja sandaalit kruunaavat komeuden 👍
Tästä mäkin tykkään. Välillä vedin villasukat tuulihousujen päälle samallailla kuin nämä mallit tässä. Olin siis muodin edelläkävijä.
Aivan hirveitä nuo leggarit on julkkistenkin päällä. Ne sopii vain salille tmv jumppaan, tai sisällä kotona. Ei ne oo ulkohousut! Ei edes hoikalle.
Onko terveen järjen paluu korvien väliin koronaoire?
Ihmiset ollu sisällä niin kauan että heti on kylmä.
Tota noin, tuo on ollut urheilijateinien tyyli jo muutaman vuoden täällä Suomessa.
Eli siitä on tehty uutinen että ihmiset laittaa sukat housunlahkeiden päälle. Wau.
Itse jatkan paljailla nilkoilla. Viehättävämpi, kun paljasta ihoa vilahtaa. N21
Mulla on ollut pitkään teoria, että on aivan sama miten pukeutuu. Kaikki käy, sokkona vaan ekat vermeet mitä kaapista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tota noin, tuo on ollut urheilijateinien tyyli jo muutaman vuoden täällä Suomessa.
Jumalauta, jenkit kopioi meitä!
Kerrankin olen ollut muodin edelläkävijä vuosia.
Ehkä miehet vois kans mennä tuolleen pitkissä kalsareissa ja urheilusukissa...
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti olet Teppo 65v
Korkkarit ja verkkarit ehkä kaikkein kauhein yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kalman kalpea iho, punaisilla pilkuilla täydennettynä on tod. viehättävä🤮.
Vihdoinkin. Mitähän Lenita tuumaa tästä muodista? 😄