Rautalangasta: tarkoittaako tämä että mies oli kiinnostunut?
Jos hän sanoo "Jos ajattelen sinua muuna kuin ____ minua tulee sattumaan."
Sanottu minulle kun minä olen varattu.
Eihän tällaista muuten sanota, hänellä on jotain tunteita?
Yritän edelleen prosessoida tätä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi tarkoittaa ihan mitä vaan, koska
1. alaviivan kohdalla voi lukea ihan mitä vaan
2. ei välttämättä tarkoita rehellisesti sitä, mitä siinä alaviivan kohdalla lukee
Eli kannattaako täällä spekuloida kaikki maailman vaihtoehdot, kun siltikään ei tiedetä mitä mies oikeasti tarkoitti ja ajatteli.
Sinäkö kysyisit valheellisesti kysymyksen niin että saat juuri sellaisia vastauksia kuin sinä haluat?? XD
Mitähän hyötyä tästä olisi!? haha en minä vaan tekisi niin. Sanoinhan jo että viivan kohdalle voi laittaa vaikka kaveri.
Mies on sellainen että tarkoittaa mitä sanoo. Aivan kuin minäki olen.
Mutta kukaan ei vaan ymmärrä sun tajunnanvirtaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi tarkoittaa ihan mitä vaan, koska
1. alaviivan kohdalla voi lukea ihan mitä vaan
2. ei välttämättä tarkoita rehellisesti sitä, mitä siinä alaviivan kohdalla lukee
Eli kannattaako täällä spekuloida kaikki maailman vaihtoehdot, kun siltikään ei tiedetä mitä mies oikeasti tarkoitti ja ajatteli.
Sinäkö kysyisit valheellisesti kysymyksen niin että saat juuri sellaisia vastauksia kuin sinä haluat?? XD
Mitähän hyötyä tästä olisi!? haha en minä vaan tekisi niin. Sanoinhan jo että viivan kohdalle voi laittaa vaikka kaveri.
Mies on sellainen että tarkoittaa mitä sanoo. Aivan kuin minäki olen.
Mutta kukaan ei vaan ymmärrä sun tajunnanvirtaa....
Sinun motiivi on väittää vastaan, ei kuunnella ta yrittää ymmärtää. Olet typerä ja tunteiltasi rajoittunut.
Silloin "Jos ajattelen sinua muuna kuin kaverina minua tulee sattumaan." kysymyksestäkin saa jotenkin hankalan.
Olet pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Kysyn mitä joku muu on näillä sanoilla mahtanut tarkoittaa ja sinä tulet huutelemaan lääkkeitä.
Ymmärräthän ettei tuossa ole logiikan häivääkään. Sanat eivät olleet edes minun omiani. Sitten kun ei enää mitään muuta keksi voi tulla huutelemaan lääkkeitä, vaikka juuri niitä sinä itse kipeästi tarvitsisit.
Mutta ei tunnevammaisuuteen taida olla lääkkeitä, trolliraukka tarvitsisi vain hieman rakkautta, mutta ei sellaisia tunteita voi saada.
Mitä joku tarkoitti, kun sanoi _________ __________ ja _________ _________, muttei ________.
Hän puhuu aina totta!
Tulen tänne kysymän ihan oikeita kysymyksiä, sinä et minun tarkoitusperiä päätä tai määrää.
Ja vain hullu väittää muiden kanssa rehellisesti ja kohteliaasti kommunikoivia jotenkin viallisiksi.
Mutta eihän sinulla mitään muuta tarkoitusta ollutkaan kun yrittää minua loukata, tai saada uskomaan sairaita väitöksiäsi siitä mitä mies tarkoitti.
Voit poistua, psykopaatti trolli.