Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautalangasta: tarkoittaako tämä että mies oli kiinnostunut?

Vierailija
09.03.2022 |

Jos hän sanoo "Jos ajattelen sinua muuna kuin ____ minua tulee sattumaan."
Sanottu minulle kun minä olen varattu.

Eihän tällaista muuten sanota, hänellä on jotain tunteita?

Yritän edelleen prosessoida tätä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän ei voi antaa itsensä ajatella sinua muuna kuin kaverina, koska olet varattu. Olisi kiinnostunut, mutta ei aio toimia, koska siinä ei kävisi hyvin. Unohda.

Vierailija
42/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jösses sä olet aapee tyhmä. Mulla on sulle yksinkertainen kysymys. Jos sanon näin:

Mielestäni maksalaatikko on ____

Niin mitä sanot, tykkäänkö maksalaatikosta?

Sinähän juuri poistit oleellisen asian, urpo :D

Sinun täytyy nyt vain uskoa sanaani että asia jonka poistin ei ole millään tavalla oleellinen, vaan henkilökohtainen ja vastata kysymykseen siltä pohjalta.

Mutta et sinä osaa, koska sinä olet trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän ei voi antaa itsensä ajatella sinua muuna kuin kaverina, koska olet varattu. Olisi kiinnostunut, mutta ei aio toimia, koska siinä ei kävisi hyvin. Unohda.

Kiitos, näin itsekin sen ymmärsin siinä tilanteessa ja sovimme että emme tee asialle mitään.

Vierailija
44/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, mutta ei aio puuttua varattuun

Vierailija
45/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, mutta ei aio puuttua varattuun

Kiitos. Voi ei tuntuu kyllä pahalta.

Vierailija
46/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tarkoittaa ihan mitä vaan, koska

1. alaviivan kohdalla voi lukea ihan mitä vaan

2. ei välttämättä tarkoita rehellisesti sitä, mitä siinä alaviivan kohdalla lukee

Eli kannattaako täällä spekuloida kaikki maailman vaihtoehdot, kun siltikään ei tiedetä mitä mies oikeasti tarkoitti ja ajatteli. 

Vierailija
47/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi tarkoittaa ihan mitä vaan, koska

1. alaviivan kohdalla voi lukea ihan mitä vaan

2. ei välttämättä tarkoita rehellisesti sitä, mitä siinä alaviivan kohdalla lukee

Eli kannattaako täällä spekuloida kaikki maailman vaihtoehdot, kun siltikään ei tiedetä mitä mies oikeasti tarkoitti ja ajatteli. 

Sinäkö kysyisit valheellisesti kysymyksen niin että saat juuri sellaisia vastauksia kuin sinä haluat?? XD

Mitähän hyötyä tästä olisi!? haha en minä vaan tekisi niin. Sanoinhan jo että viivan kohdalle voi laittaa vaikka kaveri.

Mies on sellainen että tarkoittaa mitä sanoo. Aivan kuin minäki olen.

Vierailija
48/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustyyli on just kuin äitihullulla.

Vierailija
49/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitustyyli on just kuin äitihullulla.

Ja lisää trollausta. Vastaa kysymykseen tai poistu, kiitos.

Olen tämän toistanut jo useamman kerran.

Vierailija
50/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on varattu ja haikailee tämän miehen perään, niin jätä ensin se nykyinen. Ei sillä että sinä aiheesta välittäisit paskaakaan, mutta miestäsi se loukkaa.

Vierailija
51/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jösses sä olet aapee tyhmä. Mulla on sulle yksinkertainen kysymys. Jos sanon näin:

Sinun täytyy nyt vain uskoa sanaani että asia jonka poistin ei ole millään tavalla oleellinen, vaan henkilökohtainen ja vastata kysymykseen siltä pohjalta.

Se poistettu kohta on aloituksen lauserakenteessa todellakin oleellinen osa. Muuten ei voi tietää mitä mies sanoi. Jos siinä kohdassa lukee kaveri, se tarkoittaa että mieheen sattuu ajatus sinusta hänen vaimonaan/rakastajanaan. Eli ei halua olla kuin korkeintaan kaveri, muu ällöttää.

Ynmärrä nyt jo, sekopää.

Vierailija
52/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poistettu kohta on aloituksen lauserakenteessa todellakin oleellinen osa. Muuten ei voi tietää mitä mies sanoi. Jos siinä kohdassa lukee kaveri, se tarkoittaa että mieheen sattuu ajatus sinusta hänen vaimonaan/rakastajanaan. Eli ei halua olla kuin korkeintaan kaveri, muu ällöttää.

Ynmärrä nyt jo, sekopää.

Ymmärrä nyt jo sekopää, olen jo vastannut. Vastaa kysymykseen tai poistu täältä trollaamasta.

Vierailija
53/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on varattu ja haikailee tämän miehen perään, niin jätä ensin se nykyinen. Ei sillä että sinä aiheesta välittäisit paskaakaan, mutta miestäsi se loukkaa.

Kuvittelet olevasi jotenkin todella spesiaali ja tietäväsi mitä minä ajattelen, tunnen, tai mistä välitän.

Mutta et sinä ole. Et varmasti osaa kuunnella muita pätkääkään ja olet empatiarajoittunut.

Vierailija
54/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ynmärrä nyt jo, sekopää.

Miten voit olla noin pihalla!!! xD

Olet psykopaatti joka ei ollenkaan ymmärrä miten muiden tunteet toimii. Ja täten et osaa vastata tähänkään kysymykseen. Siksi olet täällä kiukuttelemassa.

Vierailija
55/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä helvetin Dawson's Creekissä ihmiset puhuvat tuolla tavalla?

Vierailija
56/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudesta.

En olisikaan hetkeäkään tekemisisää täällä trollaavien tunnevammaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
57/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudesta.

En olisikaan hetkeäkään tekemisisää täällä trollaavien tunnevammaisten ihmisten kanssa.

Koko ajanhan sinä olet tekemissä täällä trollaavien ihmisten kanssa. Ja olet itsekin sellainen. Tämän palstan ainoa funktio on se, että trollit trollaavat toisiaan ajankuluksi. Mitään järkevää täällä ei ole sanottu vuosikausiin.

Ja ihan oikeasti kukaan täysijärkinen ei puhu niin kuin saippuasarjojen ja teinidraamojen hahmot.

Vierailija
58/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet varattu. Mitä hel vettiö puuhaat puolisosi selän takana?? Pettäjä, vöhintöönkin henkisesti, jos ette jo ole seksiäkin harrastaneet??

Olet röyhkeä, miksi edes olet tuossa tilanteessa miettimässä jonkun randomäijän ruuneperin tunnekompakysymyksiä??? Häpeä, narttu!

Vierailija
59/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä täällä kertomassa kuinka pettää miestään🤮

Vierailija
60/66 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama ihminen kyselemässä näitä "Mitä mies mahtaa ajatella minusta kun kaivaa nenäänsä samalla kun istuu pöntöllä?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän