Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt teile ukkelit faktoja naisen oikeuksista!

Vierailija
10.08.2015 |

Me käytetään korkkareita just nii paljo ku ne halutaan. Ja sun ei ukkeli tarvi miettii et osataajs me kävelä niillä vai ei. Ei oo sun ongeölma!!! Me ei kysytä lupaa miltää miehiltä et miten me pukeudutaa. Ja sit. Me käytetä just senmosii vaatteit mitä halutaa esim tissit paljaana nii sillonkaa kellää teistä ukoista ei oo oikeutta tuijottaa meitä. Ja sit me meikataa just nii paljo lu halutaa ei me kysytö teijän mieli piteitä. Niii. Ja jos me halutaab et te pysytte kotona ettekä mee esim kaljallle tai metsälle kaverinkaa nii sillon te ette mee koska meillä naisilla on oikeus pääättää. Ollaan niin sorrettu suku ouoli muutenki!! Jakaikki ylensääki on meijän päätettävissä . Naiset on oikeesti luoma kunan kuningattaria eli te miehet voitte painuu vtuu. Meit ei kinnpsta vttuukkaa et mitö mieltä ootte yhtää mistää.
ANTAKAA MEIJÖN NAISTEN OLLA RAUHASSA JA TOLLA JUST SEMMOSII KU HALUTAA!
T.itsenäinen nainen

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua, että tämä on jonkun lassukan säälittävä provoviritelmä jossa on taas tarkoitus dissata kaikki naiset samaan kastiin. Huono.

Vierailija
22/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:51"]Onneksi kaikilla itsenäisillä naisilla ei ole yhtä paljon tyhjää korvien välissä kuin ap:lla. Mielestäni 15-kesäisten ei kannattaisi kirjoitella tällä palstalle.
[/quote]

Ootko joku sovinisti sika????!!!!t. Itsenäinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:38"]Olipa karmeaa tekstiä. Mutta sanokaas nyt, että miksi ne tissit pitää ensin laittaa niin tyrkylle kuin mahdollista ja sitten valittaa, että toiset tuijottaa? Tätä en ymmärrä. Niin ja onko joku mies joskus valittanut naiselle tämän korkkareiden käytöstä? Minun puolesta saavat käyttää niin paljon kuin haluavat, mutta jälleen ihmettelen sitä ainaista kitinää kun jalkoihin sattuu. Eikö kannattaisi hankkia sellaiset kengät, jotka ovat mukavat jaloissa? [/quote] jooo on ne valittanu et miks käytät korkkareit jos et osaa kävellä????.mä lkäytän korkkareit jos haluun en kysy lupaa miltää miehiltä. Miehet on nii aivottomii reppanoita !! Ja joo entäs sitte jos näytän tissei???? Enkö sais???siis tää on SUOMI ja tääl naiset saa illa just semmosii ku haluu ja pukeutuu miten vaa!!!!! t.itsenäinen nainen

[/quote]

Noilla "kirjoittajanlahjoilla" en kyllä puhuisi kenenkään 'aivottomuudesta' yhtään mitään.Tuolla tekstillä nolaat vain itsesi.Ehkä sinun on pakko laittaa tissisi tarjottimelle yksinkertaisesti vain siksi,koska et omien  henkisten avujesi turvin pärjää. Voi sinua naispuolista reppanaa!

Täällä sitten yrität edes vähän päteä haukkumalla miehiä muille kaltaisillesi tyhjäpäille ,joille ei koulunkäynti maistunut,mutta ehkä joku naista (-kin) väkevämpi sensijaan sitäkin enemmän.

Vierailija
24/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettävän huonoPorvoolainen.

Vierailija
25/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:52"]

Mmmmm sä et sano millaset tisut on näytämisen arvoset!!!! Mä en näytä tissejä sun enkä minkää myuden miesten takii!!!näytän niitä kuule ihan itteni takii??? Ja meikaan ja käytän korkkiksii kuule ihan itteni takii!.!! En sun tai kenenkää miesten takii. Et kuule voit vaik kattoo muualle ku mä kävelen ohi!! Sika

[/quote]

No näyttää saa tietenkin, mutta eri asia on viitsiikö niitä kukaan katsoa.

En myöskään ymmärrä logiikkaa, että joku esittelee tissejä itsensä takia. No naiset ovat kyllä melko outoja välillä.
[/quote]

Voi kuule me naiset ei olla yhtää outoi vaa just päin vastoin älykkäämpii ku te miehet!! Kato ku kaikki ei pöyri teijän navan ympärillä!!!tuliko ylläyksenä??:) mä laittaudun seksikkääks ihan kuule itteeni varten!!! Et voi huhhuh jos ei ala mennä jakeluu!!nii suosittelisin hankkii aivot niitä saa tarjous talost 5 eurol :)))) t.itsenäinen nainen

Vierailija
26/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vahvat ja älykkäät naiset on kyllä ihania.

Vierailija
27/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:38"]Olipa karmeaa tekstiä. Mutta sanokaas nyt, että miksi ne tissit pitää ensin laittaa niin tyrkylle kuin mahdollista ja sitten valittaa, että toiset tuijottaa? Tätä en ymmärrä. Niin ja onko joku mies joskus valittanut naiselle tämän korkkareiden käytöstä? Minun puolesta saavat käyttää niin paljon kuin haluavat, mutta jälleen ihmettelen sitä ainaista kitinää kun jalkoihin sattuu. Eikö kannattaisi hankkia sellaiset kengät, jotka ovat mukavat jaloissa? [/quote] jooo on ne valittanu et miks käytät korkkareit jos et osaa kävellä????.mä lkäytän korkkareit jos haluun en kysy lupaa miltää miehiltä. Miehet on nii aivottomii reppanoita !! Ja joo entäs sitte jos näytän tissei???? Enkö sais???siis tää on SUOMI ja tääl naiset saa illa just semmosii ku haluu ja pukeutuu miten vaa!!!!! t.itsenäinen nainen

[/quote]

Noilla "kirjoittajanlahjoilla" en kyllä puhuisi kenenkään 'aivottomuudesta' yhtään mitään.Tuolla tekstillä nolaat vain itsesi.Ehkä sinun on pakko laittaa tissisi tarjottimelle yksinkertaisesti vain siksi,koska et omien  henkisten avujesi turvin pärjää. Voi sinua naispuolista reppanaa!

Täällä sitten yrität edes vähän päteä haukkumalla miehiä muille kaltaisillesi tyhjäpäille ,joille ei koulunkäynti maistunut,mutta ehkä joku naista (-kin) väkevämpi sensijaan sitäkin enemmän.
[/quote]

vioi voi.. ei kuule tippaakaa kiinnosta!!! Mä pukeudun just niiku haluun suomi on vapaa maa!!!! Ja sitö multa ei kukaa riistä!!ja te miehet LOPETTAKAA mun tuijorttaminen kadulla!!!! Ei vois vähempäö kiinnostaa teijän tuijotukset!!! Jöttääkää mut rauhaan SIAT!!!! t.itsenäinen nainen

Vierailija
28/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]Tuollaiset vahvat ja älykkäät naiset on kyllä ihania.
[/quote]

kiitos sinulle!!! Vaikutat tosi ihanalt ihmiseltä♡♡♡ toisin ku yleensö kaukki sovinisti siat!!!! T.itsenäinen nainen

Vierailija
29/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit oikeuttasi koulutukseen ja opettelisit kirjoittamaan.

Vierailija
30/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:08"]Käyttäisit oikeuttasi koulutukseen ja opettelisit kirjoittamaan.
[/quote]

Sori mä oon kuule käyny elämän kovan koulun!!!se on paljo rankempi kuule ku joku lukijo tai semmone mitä niitä ny onkaa. Kaiki kuule on yhtä arvokkaita ihmisii et voit mennä muualle haukkuu!!! T.itsenäinen nainen

Vierailija
31/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisena naisena esiintyminen ja sen varjolla itsenäisten naisten halventaminen olisi ollut uskottavampaa kun olisit kirjoittanut nimimerkinkin väärin. Huono provo.

Vierailija
32/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:24"]

Humalaisena naisena esiintyminen ja sen varjolla itsenäisten naisten halventaminen olisi ollut uskottavampaa kun olisit kirjoittanut nimimerkinkin väärin. Huono provo.

[/quote]

Mitaleita sulle neiti etsivä.

Vierailija
33/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika itsepäinen  nainen....

Vierailija
34/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]Tuollaiset vahvat ja älykkäät naiset on kyllä ihania. [/quote] kiitos sinulle!!! Vaikutat tosi ihanalt ihmiseltä♡♡♡ toisin ku yleensö kaukki sovinisti siat!!!! T.itsenäinen nainen

[/quote] Ap. taitaa tässä saada "kiitosta" (itseltään ) no... täällä tuokin onnistuu.

Vierailija
35/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen on ollut nuorena sovinisti ja ilkeä ja on vieläkin ja nuorena teki tyhmyyksii vastoin järkeä ja tekee pahaa miehil koska on itse tyhmä ja luultavasti etsii jotain rikasta miestä seuraavaksi.

Vierailija
36/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vieläkö ap.;llä on jotain painavaa sanottavaa (...sen lisäksi mitä on täällä  jo sanonut) ?

Vierailija
37/37 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos :)