Nyt teile ukkelit faktoja naisen oikeuksista!
Me käytetään korkkareita just nii paljo ku ne halutaan. Ja sun ei ukkeli tarvi miettii et osataajs me kävelä niillä vai ei. Ei oo sun ongeölma!!! Me ei kysytä lupaa miltää miehiltä et miten me pukeudutaa. Ja sit. Me käytetä just senmosii vaatteit mitä halutaa esim tissit paljaana nii sillonkaa kellää teistä ukoista ei oo oikeutta tuijottaa meitä. Ja sit me meikataa just nii paljo lu halutaa ei me kysytö teijän mieli piteitä. Niii. Ja jos me halutaab et te pysytte kotona ettekä mee esim kaljallle tai metsälle kaverinkaa nii sillon te ette mee koska meillä naisilla on oikeus pääättää. Ollaan niin sorrettu suku ouoli muutenki!! Jakaikki ylensääki on meijän päätettävissä . Naiset on oikeesti luoma kunan kuningattaria eli te miehet voitte painuu vtuu. Meit ei kinnpsta vttuukkaa et mitö mieltä ootte yhtää mistää.
ANTAKAA MEIJÖN NAISTEN OLLA RAUHASSA JA TOLLA JUST SEMMOSII KU HALUTAA!
T.itsenäinen nainen
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:27"]Huono, meni niin överiksi.
[/quote]
Sovinisti!!!harmittaaks ku huonaat miten arvoton oot!???
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:27"]Huono, meni niin överiksi.
[/quote]
Sovinisti!!!harmittaaks ku huonaat miten arvoton oot!???
[/quote]
Se on vaa kateellinen meille vahvoille naisille! Hehheh!!
Avaus ei päde meidän siveellisiin naisiin.
t. imaami
Voivoi tätä miesten itkun määrää ku ne lukee ton tekstin!!! Hyvä kirjotus!!
t. Toinen vahva nainen
Anna naiselle oikeuksia niin se a) tuhlaa kaikki rahat b) nussii kaikkea mikä vähänkin kiihottaa c) tuhoaa kaiken muutenkin
Joten.. Juu ei
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:33"]Anna naiselle oikeuksia niin se a) tuhlaa kaikki rahat b) nussii kaikkea mikä vähänkin kiihottaa c) tuhoaa kaiken muutenkin
Joten.. Juu ei
[/quote]
SIINÄ TAAS YKS SOVINISTI HUHJUHUH! miten kehtaat???eiks sul oo aivoi??ja mitä mies teert tääl??oot varmaa homo?? Sä et sano milasii naisten pitää olla??? Kaikki on just semmosii ku on ja kaikkii ei saa syrjii jokanen on arvokas!!!! Huhhuh mikä paska sovinisti oot!!! GROU AP!!
T.itsenäinen nainen
Olipa karmeaa tekstiä.
Mutta sanokaas nyt, että miksi ne tissit pitää ensin laittaa niin tyrkylle kuin mahdollista ja sitten valittaa, että toiset tuijottaa? Tätä en ymmärrä.
Niin ja onko joku mies joskus valittanut naiselle tämän korkkareiden käytöstä? Minun puolesta saavat käyttää niin paljon kuin haluavat, mutta jälleen ihmettelen sitä ainaista kitinää kun jalkoihin sattuu. Eikö kannattaisi hankkia sellaiset kengät, jotka ovat mukavat jaloissa?
Mies vauva palstal hagagaga!! Oot varnaa joku honpeli geheheh!! Ja oon niiii samaa mielt alku tekstin kaa :)) miehet on nii lapsellisii et huhhuh. Onneks me naiset ollaa paljo älykkäämpii ,)))
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:38"]Olipa karmeaa tekstiä.
Mutta sanokaas nyt, että miksi ne tissit pitää ensin laittaa niin tyrkylle kuin mahdollista ja sitten valittaa, että toiset tuijottaa? Tätä en ymmärrä.
Niin ja onko joku mies joskus valittanut naiselle tämän korkkareiden käytöstä? Minun puolesta saavat käyttää niin paljon kuin haluavat, mutta jälleen ihmettelen sitä ainaista kitinää kun jalkoihin sattuu. Eikö kannattaisi hankkia sellaiset kengät, jotka ovat mukavat jaloissa?
[/quote]
jooo on ne valittanu et miks käytät korkkareit jos et osaa kävellä????.mä lkäytän korkkareit jos haluun en kysy lupaa miltää miehiltä. Miehet on nii aivottomii reppanoita !!
Ja joo entäs sitte jos näytän tissei???? Enkö sais???siis tää on SUOMI ja tääl naiset saa illa just semmosii ku haluu ja pukeutuu miten vaa!!!!!
t.itsenäinen nainen
No kunhan tänne tulee se 60 miljoonaa pakolaista, niin teillä naisilla on tasan yhtä paljon oikeuksia kun nykyisin Saudi-Arabiassa eli EI YHTÄÄN!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:43"]No kunhan tänne tulee se 60 miljoonaa pakolaista, niin teillä naisilla on tasan yhtä paljon oikeuksia kun nykyisin Saudi-Arabiassa eli EI YHTÄÄN!
[/quote]
Ihan sama kuhan ne antaa mun läyttää korkokenkii. T.itsenäinen nainen
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:43"]
Ja joo entäs sitte jos näytän tissei???? Enkö sais???siis tää on SUOMI ja tääl naiset saa illa just semmosii ku haluu ja pukeutuu miten vaa!!!!! t.itsenäinen nainen
[/quote]
No jos sinä näytät tissisi, niin kyllä minä katson. Olettaen, että ne ovat katsomisen arvoiset.
No nyt on löytynyt oikein malliesimerkki WT-ämmän kirjoitustyylistä ja asenteista.
Onneksi kaikilla itsenäisillä naisilla ei ole yhtä paljon tyhjää korvien välissä kuin ap:lla. Mielestäni 15-kesäisten ei kannattaisi kirjoitella tällä palstalle.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:43"]
Ja joo entäs sitte jos näytän tissei???? Enkö sais???siis tää on SUOMI ja tääl naiset saa illa just semmosii ku haluu ja pukeutuu miten vaa!!!!! t.itsenäinen nainen
[/quote]
No jos sinä näytät tissisi, niin kyllä minä katson. Olettaen, että ne ovat katsomisen arvoiset.
[/quote]
Mmmmm sä et sano millaset tisut on näytämisen arvoset!!!! Mä en näytä tissejä sun enkä minkää myuden miesten takii!!!näytän niitä kuule ihan itteni takii??? Ja meikaan ja käytän korkkiksii kuule ihan itteni takii!.!! En sun tai kenenkää miesten takii. Et kuule voit vaik kattoo muualle ku mä kävelen ohi!! Sika
Ämmävero lailliseksi ja painoraja siiderin ostamiseen
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:52"]
Mmmmm sä et sano millaset tisut on näytämisen arvoset!!!! Mä en näytä tissejä sun enkä minkää myuden miesten takii!!!näytän niitä kuule ihan itteni takii??? Ja meikaan ja käytän korkkiksii kuule ihan itteni takii!.!! En sun tai kenenkää miesten takii. Et kuule voit vaik kattoo muualle ku mä kävelen ohi!! Sika
[/quote]
No näyttää saa tietenkin, mutta eri asia on viitsiikö niitä kukaan katsoa.
En myöskään ymmärrä logiikkaa, että joku esittelee tissejä itsensä takia. No naiset ovat kyllä melko outoja välillä.
Huono, meni niin överiksi.