Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juotte kahvia vaikka se on pahan makuista?

Vierailija
10.08.2015 |

Tai aloititte juomaan? Koska kukaan ei voi väittää, että se heti maistui hyvältä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos ei keitä kovin vahvaa ja laittaa sekaan maitoa ja sokeria

Vierailija
2/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tulee riippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nielet spermaa? Harva voi väittää että heti maistui hyvältä.

Vierailija
4/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sokerin ja maidon kanssa hyvää ja tuoksuu hyvältä.

Vierailija
5/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku on asioista eri mieltä kuin minä?

Vierailija
6/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväähän se on. Älä juo itse jos et tykkää.

Vierailija
7/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin maku on yksi parhaista, jonka tiedän. Jouduin sairauden takia olemaan kuukauden verran ilman kahvia, ja sitten kun lopulta sitä ensimmäisen kerran pitkään aikaan sain, se maistui paremmalta kuin mikään voi ikinä maistua.

Vierailija
8/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja teininä kahvi tosiaan maistui pahalta, mutta sitten makuaistini kehittyi jollain tapaa ja kahvi alkoikin maistumaan hyvältä. 

Vierailija
9/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kahvin juominen aloitetaan sokeroidusta maitokahvista, se maistuu jopa lasten mielestä hyvältä.

Aikuisen makuaisti taas on kehittyneempi kuin lapsen, siksi ihmiset eivät elä maustamattomalla peruna-porkkanamössöllä läpi elämänsä, vaan mukaan mahtuu voimakkaat mausteet, chili, kahvi, viinit jne.

Vierailija
10/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 35-vuotiaana. Olin esikoisen kanssa kotona ja päivät olivat vähän tylsiä. Ehkä halusin tuntea jotenkin aikuiseksi itseni? :D Lisäksi ei enää tarvitse tehdä välttämättä numeroa siitä, että olen teenjuoja. Se vain jotenkin liukui siihen. Tylsyyttäni siis ja koska kahvitauot ovat jotenkin "tauompia", kuin teetauot :D Ensikosketus kahviin oli 20-vuotiaana kun muuta ei ollut tarjolla ja oli kauhea jano, eli siitä meni vielä piiitkä aika ryhtyä juomaan kahvia. 

Juon edelleen myös teetä, eli aamuisin ja illalla.

Vierailija
11/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:45"]

Miksi nielet spermaa? Harva voi väittää että heti maistui hyvältä.

[/quote]

En ota edes suihin. Harva ajattelee, että haluaa viedä suuhunsa miehen kikkelin. 

Vierailija
12/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:47"]

Yleensä kahvin juominen aloitetaan sokeroidusta maitokahvista, se maistuu jopa lasten mielestä hyvältä.

Aikuisen makuaisti taas on kehittyneempi kuin lapsen, siksi ihmiset eivät elä maustamattomalla peruna-porkkanamössöllä läpi elämänsä, vaan mukaan mahtuu voimakkaat mausteet, chili, kahvi, viinit jne.

[/quote]

Minäkin tosiaan aloitin maitokahvilla. Lapsillahan on oikeastaan parempi makuaisti, koska nämä jutut maistuvat lapsista "liikaa".

Vierailija
13/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]

Siihen tulee riippuvuus.

[/quote]

Totta ja lisäksi vieressä jäähtyvä kahvimuki on minulle tapa, jonka voisin aivan hyvin korvata ajoittain esim. hopeateellä (kuumaa vettä ja maitoa, ei sokeria minulle). Se olisi halvempaakin. Kokonaan en aio kahvittelusta luopua, mutta juon sitä pääasiassa kotona ja vieraisilla. En käy juuri koskaan kahviloissa. Se johtuu siitä, etten halua maksaa kahvikupillisesta kahvipaketin hintaa.

Vierailija
14/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on kuin tupakka. Aiheuttaa riippuvuutta, sama, miltä se maistuu. Päihdytystilaa ne kuitenkaan eivät sentään aiheuta.

Vierailija
15/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että kahvi maistuu hyvältä. Minusta ainakin kermakahvi maistui heti aivan taivaallisen hyvältä.

Miksi kyselet tyhmiä, vaikka siinä ei ole mitään järkeä?

Vierailija
16/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kahvi alkaa maistumaan, kun väkisin aletaan kittaamaan. Mitä järkeä edes aloittaa kahvin juontia maidolla ja sokerilla. Kyllä ihmiset on idiootteja.

Vierailija
17/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:47"]

[/quote]

Minäkin tosiaan aloitin maitokahvilla. Lapsillahan on oikeastaan parempi makuaisti, koska nämä jutut maistuvat lapsista "liikaa".

[/quote]

Parempi ja kehittyneempi ei ole ihan suoraan synonyymeja.

Vierailija
18/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei se munkaan mielestä pahalta maistu jos on maitoa tai kermaa joukossa.

Vierailija
19/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla kehittyneempi makuaisti my ass :D :D :D

Lapsilla se on kehittyneempi ja siksi eivät tykkää esim. kahvista. Se on kitkerää.

Mä en kans voi sietää kahvia. Joku kermalla ja sokerilla reippaasti höystetty juoma/leivos ym ovat minunkin mielestä hyviä, mutta kahvi? No way. Olen kyllä kokeilut.

Ja en siis ole lapsi. Mutta minulla on hyvät aistit ja olenkin alalla töissä, jossa niitä tarvitaan.

Vierailija
20/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska
1) tarvitsen piristystä
2) olen riippuvainen
3) haluan tekosyyn pitää töistä taukoja
4) tupakointi on vienyt makuaistini
5) olen muutenkin kaikin puolin alivertainen AP:n verrattuna

Tämän varmaan halusit kuulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän