Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhemmat voivat unohtaa 3-vuotiaan moottoritien varteen?

Vierailija
10.08.2015 |

Ja huomata asian vasta 150km päästä? O_o Kyllä mä itse ainakin aika pian tarkistan takapenkin tilanteen jos siellä on poikkeavan hiljaista.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1439090856813.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei kannattaisi lisääntyä.

Vierailija
2/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä olisi huomanneet, jos eivät olisi radiosta kuulleet. Minkähän ikäisiä nuo muut lapset ovat, jos eivät ole osanneet sanoa, että sisko jäi? Perin omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Mitä helvettiä ihan oikeasti.. Itse vaistomaisesti tarkistan aina, onko lapsi kyydissä :D yleensä höpöttää koko ajan, joten jos tulee hiljaista niin hätkähdän katsomaan, vaikka tietäisinkin että kyydissä on.

Vierailija
4/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ranskalaisperhe..

Vierailija
5/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ylimääräisiä lapsia.

Vierailija
6/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sentään moottoritien "varteen", vaan ilmeisesti sellaiselle isolle ABC-tyyppiselle huoltamolle.

Vierailija
7/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:19"]No ei nyt sentään moottoritien "varteen", vaan ilmeisesti sellaiselle isolle ABC-tyyppiselle huoltamolle.
[/quote] Joka oli moottoritien varressa.

Vierailija
8/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja voi sattua, ei sitä vaan aina huomaa kaikkea ja toki toisille näitä unohduksia sattuu toisille enemmän kuin toislle.

Itselle on kerran käynyt niin että meinasin unhohtaa lapsen kauppaan. Olin jo menossa kassalle kun muistin että lapsi oli mukana kaupassa, oli jäänyt katsomaan jotain lelua lasetenosastolle.

Ymmärrän kyllä ett noin voi käydä että lapsi jää autosta pysähdyspaikalle. Toinen vanhemmista on voinut huolhetia osan lapsista ja kumpikin olettaa että toinen on huolehtinut sen jota itse ei ole.

Vierailija
9/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrankin oli autossa hiljaista!"

Teko on mielestäni oikeasti kammottava. Lapsiparka.

Vierailija
10/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan oli siellä jossain pihalla, ulkona, koska oli ollut kävelemässä meren rantaan nähdessään isänsä ajavan pois. :-/

Vierailija
11/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saattaa kyllä oikeasti "unohtua".  Mutta sitä en oikein tajua, että ajetaan toistasataa kilometriä eikä hajuakaan, että lapsi puuttuu joukosta.

Silloin kun mun lapset oli vauvoja, kaupat oli pieniä ja niissä vain piipahdettiin. Vauvat jätettiin vaunuihin kaupan ulkopuolelle nukkumaan. Jonkun kerran kaupasta tullessa en "muistanut" ottaa vauvaa mukaan. En kyllä kerinnyt montaakaan metriä kävellä, kun huomasin jonkun puuttuvan.

Vierailija
12/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuu, mitä unohtuu mutta 150 kilsaa keretään ajaakin!

Vierailija
13/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erehdyksiä sattuu. Hekin ovat vain ihmisiä. Tosin onhan tuo aika auto juttu, mutta en itse jaksa alkaa tuomita. Lapsi kuitenkin pääsi takaisin ehjin nahoin. Kyllä varmasti loppuelämänsä tarkastavat että kaikki on mukana.

Huomatkaa että olemme vain ihmisiä, emme jumalia.
Muistakaa myös kun asioitte kaupassa. Ne työntekijätkin ovat ihmisiä. He tekevät parhaansa ja ovat töissä. Heillekin sattuu virheitä. Te asiakkaat menette sinne sotkemaan ja valittamaan. Aika epäitsekästä

Vierailija
14/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku raja tuolle "olemme vain ihmisiä" ja "olemme erehtyväisiä horinalle". Olemme joo, mutta ihan kaikki ei silti ole ok. Skarppina pitää olla, oli ihminen tai jumala.

Vierailija
15/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:19"]No ei nyt sentään moottoritien "varteen", vaan ilmeisesti sellaiselle isolle ABC-tyyppiselle huoltamolle. [/quote] Joka oli moottoritien varressa.

[/quote]

= täysin eri juttu kuin jättää moottoritien varteen.

Klikkausjournalismi vaan tekee valheellisia otsikkoja. Eikä paskan väliä sillä että asia kerrotaan hyvin epäselvästi tai peräti valheellisesti --> taattua Ilta-Paskan tasoa siis.

Vierailija
16/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai kylpytynnyriin.

Vierailija
17/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen erehdys kuitenkin. Lapsia oli jutun mukaan kolme: veli, sisko ja sitten tämä levähdyspaikalle unohdettu. On tuossa nyt aika pitkä pätkä tehty taivalta huomaamatta, että yksi takapenkkiläinen puuttuu. Eivätkö veli ja sisko osanneet vielä puhua? Kaksosvauvat? Aika absurdia, että vanhemmat havahtuvat asiaan vasta, kun siitä kerrotaan radiossa...Omaa lastani en ole unohtanut mihinkään, mutta nelilapsisen tuttavaperheen vauva unohtui toiselta vanhemmalta kauppaliikkeeseen. Vasta kotipihassa huomasi, että voihan eihän. Onneksi silloinkin kaikki päättyi onnellisesti.

Vierailija
18/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumppuja, lapasia ja reppuja unohdellaan teitten varteen, ei lapsia!

Vierailija
19/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmat vyötä lapsiaan autoon? Itse en ainakaan luota että lapsi on itsensä oikein vyöttänyt, ja tarkistan jos lapsia on kyydissä. Toki en tiedä kiinnostaako kuolemattomia ranskalaisia edes käyttää vyötä :-D

Vierailija
20/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:36"]

Unohtuu, mitä unohtuu mutta 150 kilsaa keretään ajaakin!

[/quote]

No mutta se oli sentään moottoritie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme