Mies jäi kiinni pettämisestä
Oli vkl:na yötä pois kotoa muka kaverilla. Tutkin puhelimen pari tuntia sitten ja siellä oli jotain sellaisia tekstiviestejä mistä paljastui pettäminen. Myös whatsappi viestejä joidenkin kahden eri naisen kanssa. On muutenkin mennyt huonosti jo pitkään joten tämä oli viimeinen piste erolla. Ahdistaa silti. Tiedän et seuraavat muutamat kuukaudet tulee olee yhtä tuskaa ni vituttaa ja surettaa. Lapset on ja kaikki.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:07"]
Ei ole mikään PAKKO erota.
[/quote]
Ei ole myöskään mikään PAKKO pettää. Ap:n mies teki valintansa, miksi Ap antaisi armoa?
Ei kukaan joka on pettänyt jätä viestejä puhelimeen
Eroa ja jätä lapset miehelle niin minä tekisin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:25"]
[/quote]
Näin tekisin myös minä.
Taasko pettämisjuttu. Hoida miehesi kanssa, älä täällä. Väsyneitä aloituksia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:25"]
[/quote]
Näin tekisin myös minä.
[/quote]Kyllä. Näin varmaan miesten pettämiset vähenisivät kun tajuaisivat etteivät pääse kuin koira veräjästä vaan joutuvat ottamaan lapset mukaansa. Mammat mahdollistavat pettämisen kun aina suostuvat yh-äideiksi.
Mitä, naiset tässä antaa. Ei ole naisten välistä solidaarisuutta olla antamatta varatulle. Sit itketään ja ohjeistetaan.
Keittiöparisuhdeterapeutteihin voi aina luottaa.
Tää av vauva - palsta taitaa monille olla vaan sirkushuvia. Väsynyt aloitus?? Oisko pitäny keksiä päästä parempi?
Onneksi sentään jotkut vastaavat fiksusti. Paska fiilis.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:07"]
[/quote]
Ei ole myöskään mikään PAKKO pettää. Ap:n mies teki valintansa, miksi Ap antaisi armoa?
[/quote]
Jos on huonosti mennyt suhteessa jo hyvän aikaa, niin ero varmaan olisi tullut ilman tuota pettämistäkin. Mahtaakohan se mies sitä"armoa" halutakaan? Nyt vaan sivistyneesti hoitamaan tuo kurja asia johonkin malliin, millä voi jatkaa kohti tulevaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:07"]
[/quote]
[/quote]
Miksi tällä palstalla naisten pettämiselle pitää aina antaa armoa, mutta miehet tuomitaan heti?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:25"]Eroa ja jätä lapset miehelle niin minä tekisin.
[/quote]
Olisitpa mun vaimo. Saisin elää lasten kanssa ilman epäkunnioittavaa pomottajaa.
Puhu pettämis asia miehesi kanssa. Kysy suoraan oletko pettänyt? Älä itseäsi kiusaa miettimällä pettikö....
Kiitos ystävällisestä kommentista.
Mies haluaa varmasti armoa. Mikäpä hänellä on ollessa ja asuessa mun hoitamassa kodissa (käyn myös kokopäivätöissä enkä ole elätettävänä)omien lastensa kanssa, on kivaa elää perheessä sen verran kun sattuu huvittamaan, tehdä perheen kanssa etelän matkoja, myös vaimon kanssa tehdä kahdestaan matkoja, mökkeillä... sitten välillä on kiva vetää pää täyteen ja testata omaa vetovoimaa vieraisiin naisiin.
Ei varmasti halua muuttaa johonkin pikku kaksioon.
Tai mistä minä tiedän.
Aion olla rauhallinen ja asiallinen. En ole edes niinkään vihainen kuin surullinen, petetty ja äärimmäisen loukattu.
Ap
Tiedän että petti. Jotain nussimisviestejä panos jälkeen olivat lähetelleet.
Ap
Tulipa paha mieli ap:n puolesta.:(
Kiitos. On oikeesti tosi inhottava olo. En ole itkenyt kertaakaan mutta äskeinen myötätuntoisen kommentin jälkeen tuli itku.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:09"]Voi ei
[/quote]
Tää oli varmaan mun viestin alku. Mä siis kirjoitin tosi pitkän tsemppiviestin tänne mut nyt siitä ei näy ku tää