Ehdotelkaa autoa n. 20k budjetille.
Tyttärelle ostetaan ensiautoa ja odotuksena on uudehko, vähänajettu, hyvät varusteet ja automaatti. Peruutustutka oltava ja digitaalinen näyttö sekä vähintään puolinahkapenkit.
Kommentit (42)
Määrittele uudehko. Minulle uudehko tarkoittaa max 2 vuoden ikäistä ,alle 20 tuhatta kilometriä ajettua, mutta mitä se sinun kohdallasi tarkoittaa on arvoitus.
Nissan Qashqai 2018, hyvä ja turvallinen ensiauto. Ostettiin omalle tyttärelle.
Että oikeen puolinahkapenkit? Pitäisikö olla välilihat kanssa?
Osta uus Kia Rio, saat 7 vuoden takuun
Tytölle auto 😂 mitä se tekee peruutustutkalla kun juuri epäsuorasti kerroit että ei osaa edes peruuttaa koska miksi muuten olisit maininnut tuon "tytön" erikseen.
Kokonahkapenkit olisi paremmat kun kuitenkin jänskättää ja tirskahtaa vähän housuun niin on helpompi pyyhkiä puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tytölle auto 😂 mitä se tekee peruutustutkalla kun juuri epäsuorasti kerroit että ei osaa edes peruuttaa koska miksi muuten olisit maininnut tuon "tytön" erikseen.
Onnistut olemaan yhtäaikaisesti tyhmä ja sovinisti. Heitä nyt perään rasismi, niin saadaan persubingorivi täyteen.
Ensiauton pitäisi nimenomaan olla huono, manuaalivaihteinen ja ilman mitään peruutusapuja että oppii ajamaan ja hallitsemaan autoa itse. Ensimmäiseksi vuodeksi alle joku parin tonnin kesäauto ja kun sillä osaa ajaa niin sitten vaihto modernimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele uudehko. Minulle uudehko tarkoittaa max 2 vuoden ikäistä ,alle 20 tuhatta kilometriä ajettua, mutta mitä se sinun kohdallasi tarkoittaa on arvoitus.
Saksalainen laatuauto on uudehko vielä 5 vuoden jälkeenkin,sinulla ilmeisesti kokemusta vain riisikipoista jotka kulahtaa jo ensimmäisen vuoden ajon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa! Kyllä minäkin olen aina saanut autoni peruututettua kun olen vain pyytänyt. Väkisinkin tulee sellaisia paikkoja vastaan joihin on vaikea peruuttaa, esimerkiksi parkkiruutu tai joku muu haastava paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen laatuauto on uudehko vielä 5 vuoden jälkeenkin,sinulla ilmeisesti kokemusta vain riisikipoista jotka kulahtaa jo ensimmäisen vuoden ajon jälkeen.
Kerro lisää niistä saksalaisista laatuautoista, keskimäärinhän sakemanniautot ovat tuolla iällä täynnä sähkövikoja.
Mä voin myydä mun vähän ajetun vuoden 2012 corollan 1.6 bensa automaatin se on oikein hyvä ensiauto,luotettava tekniikka ja taatusti halvempi kuin 20.000€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot trafin vikatilastoja / katsastuksessa ilmenneitä vikoja niin saksalainen laatu on hieman kyseenalainen käsite. Alle 10 vuotiaissa laatu ajoneuvoissa ei ehkä pitäisi olla hylkyyn johtavia ruostevaurioita? Toisaalta ajallisesti katsoen 5 vuoden ikäinen auto on enemmän vanhahko, kuin uudehko. Ihan merkistä riippumatta.
Ettekö te vieläkään tajunnut että 12v trolli halusi porukan keuhkoavan miten työssäkäyvällä ei ole varaa näin uuteen ja kalliiseen autoon ja miten "kukaan ei voi enää nykyään tarvita autoa mihinkään koska julkiset".
Ei tytöille auto!! Eivät osaa ajaa.
Ei 20t€ saa hyvää ensiautoa 50.000€ niin alkaa löytyä jo hyviä vähän käytettyjä yksilöitä.
Pistä haku nettiautoon. Minkä kokoista ja ikäistä siis olet hakemassa? 20 tonnia tarkoittaa kyllä muutaman vuoden ikää väkisin, jos pitää olla joku muu kuin pikkukia/hyundai.