Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä hemmettiä? Psykiatrian poli perii kuntoutustukea B-lausunnosta maksun!!!!!!

Vierailija
09.03.2022 |

Tämä on laitonta

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan lääkäristä kiinni haluaako todistuspalkkion vai ei

Saako lekuri siis sen maksun kokonaan itselleen lausunnoista? Siis mitä vtua?? Se että haluan Kelan tukea niin joudun maksaa siitä, halvempaa ois olla työkkärin tuilla!!! Aivan käsittämätöntä!

Kyllä, suoraan menee lääkärin tilille ja ne polimaksut yms taas sairaanhoitopiirin.

Vierailija
22/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt täysin ymmärrä. Mut joo lausunto maksaa. Taitaa tuolla polilla pyöriä noin 20€ hujakoilla toi lausuntomaksu

Lausunto ei ole noin halpa, se maksaa 40,80€ mikä on kyllä kohtuuton summa lääkärinlausunnosta.

Mun mielestä tämä oli tosi halpa, kun sillä vältti intin eli säästi kymmeniä tuhansia euroja. En tajua miksi pitää jokaisesta summasta kitistä.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se maksaa. Ihme valitusta, kun on ilmeisesti tottunut saamaan kaiken Kelasta ja sossusta.

Vierailija
24/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityispuolella psykiatrin B-lausunto maksaa yleensä noin 100-130 euroa. Hinnan voi halutessaan tarkistaa palveluntarjoajalta etukäteen. Julkisellakin puolella B-lausunnosta veloitetaan usein, mutta selvästi vähemmän kuin yksityispuolella (2019 HUS:n maksimiveloitus lausunnosta on ollut 50,80 euroa).

CategoriesOhjeet, Uncategorized

Vierailija
25/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noinhän ne maksaa, kokemusta on.

Vierailija
26/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedänpä kuka tässö on ahne ja se on lääkärit jotka haluaa lääkäripalkkion! Tämä menetelmä on sysipaska ja laiton!

Vierailija
27/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos nyt vaan ryhdistäytyisit ja menisit töihin, vätys.

Vierailija
28/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä!!!!!!!!

Vierailija
29/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan hyvin hämmästynyt, että psykiatrian poliklinikalla ei ole muita maksuja kuin nuo lausuntomaksut. No, toisille se lasi on aina puoliksi tyhjä…

Vierailija
30/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäs mennä niin

Vierailija
31/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko hoito ilmaista? Miten joku kehtaa valittaa tuollaisesta?

Itse en nurisisi tuosta maksusta. Kuntoutustuella oleva voi saada monenlaista tukea sairaanhoitajalla käymisen lisäksi ja ihan ilmaiseksi. Itse käyn psykofyysisessä fysioterapiassa eikä maksa mitään.

Vierailija
32/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt täysin ymmärrä. Mut joo lausunto maksaa. Taitaa tuolla polilla pyöriä noin 20€ hujakoilla toi lausuntomaksu

Lausunto ei ole noin halpa, se maksaa 40,80€ mikä on kyllä kohtuuton summa lääkärinlausunnosta.

Opiskele lääketiedettä ja siihen päälle lakia, niin ymmärrät.

Vierailija
33/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:s

Vierailija
34/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla maksoi 16 euroa viime marraskuussa. Oli mielialahäiriön työryhmän lääkäri, joka kirjoitti.

Vierailija
35/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta

Vierailija
36/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksityisellä erikoislääkärillä maksanut lausunto 280e. 20 euron lausunto kuulostaa ilmaiselta. Ihme valittamista.

Vierailija
37/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin pitää kirjoittaa lausunto pyydettäessä. Jos lausunto ei maksaisi mitään niin kaikenmaailman idioottimaisia lausuntopyyntöjä olisi varmaan nykyistäkin enemmän. Tyyliin todistan pyynnöstä että potilas kertoo, ettei hänellä ole varaa pesukoneeseen. Samalla logiikalla monilla paikkakunnilla lääkärin vastaanottoajat ovat maksullisia: jos eivät olisi, niitä ei viitsittäisi perua vaikka ei pääsisikään paikalle. Jos on maksuvaikeuksia, sossu auttaa.

Vierailija
38/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lausunto maksaa erikseen. Ja paljon. Sellaista tää on.

Vierailija
39/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatreilla on todella iso palkka.

Älä maksa, soita sairaalaan sano että olet pennitön. Yleensä ne peruu laskun mielisairauden, tulottomuuden, köyhyyden takia.

Vierailija
40/44 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saa toimeentulotukea.