Kuinka kauan voi olla käymättä suihkussa ennenkuin joku huomaa?
En jaksaisi mennä suihkuun ja huomenna on työpäivä. Aamulla en ehdi kun pitää lähteä ennen kuutta että ehfin töihin. Töissä on kamala kiire ja illalla oon niin väsynyt että haen kotimatkalla alakerran pitseriasta pitsan ja kun olen syönyt sen niin kello on jo seitsemän enkä jaksa mennä suihkuun. Kuinka kauan voin olla käymättä suihkussa jossei ehdi?
Kommentit (25)
Käytä palstailuaika mielummin suihkuun
Riippuu ihmisestä. Arviolta 30% ihmisistä ei tarvitsisi deodoranttia lainkaan, sillä heidän hikensä ei ala haista. Heistä suurin osa käyttänee turhaan dödöä.
En jaksa mennä suihkuun enää tänään ja vettäkään ei saa laskea 22 jälkeen. Jos laitan paljon deodoranttia huomenna töihin?
Ehkä yhden päivän voi skipata mut mul ainakin itellä olis ällö olo.
Minä käyn joka lauantai, eikä kukaan ole koskaan valittanut, että haisisin. Vaihdan tuolloin myös kaikki vaatteeni puhtaisiin. Et sinä joudu kiusatuksi, vaikka jättäisit suihkun seuraavaan päivään.
Nyt meet suihkuun. Senkin haisuli. Miesten hiki haisee voimakkaammalle joten..
Todella harvoin tulee tilannetta, ettei kävisi suihkussa ennen työpäivää edellisiltana. Mutta jos et jaksa, voit pestä vain kainalot lavuaarissa illalla tai aamulla + dödö.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:56"]
En jaksaisi mennä suihkuun ja huomenna on työpäivä. Aamulla en ehdi kun pitää lähteä ennen kuutta että ehfin töihin. Töissä on kamala kiire ja illalla oon niin väsynyt että haen kotimatkalla alakerran pitseriasta pitsan ja kun olen syönyt sen niin kello on jo seitsemän enkä jaksa mennä suihkuun. Kuinka kauan voin olla käymättä suihkussa jossei ehdi?
[/quote]
Kysy veljeltäsi. Kävikö hän ja vuokranantajasi lapsi kylässä?
Mitä työtä teet?
olin kerran 4viikkoa käymättä suihkussa.Pesin vain kainalot ja vaihdoin uuden paidan aina kun silmiä alkoi hien haju kirveltämään.No alkoi siinä lopuksi olla sitten niin likainen olo,ja kun hiukset rupesi olemaan niin likaiset,ja rasvaiset ettei enää kehdannut peiliin katsoa.Joten laitoin oikein saunan päälle ja olin siellä sellaiset pari tuntia ennenkuin alkoi tuntua että kehtaa taas itseään peilistä kattella.
2-3 päivää jos ei ole helle/huhki muuten? Pesee kainalot, kasvot ja niskan lavuaarissa? Vaihtaa alusvaatteet ja käyttää deodoranttia.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:03"]En jaksa mennä suihkuun enää tänään ja vettäkään ei saa laskea 22 jälkeen. Jos laitan paljon deodoranttia huomenna töihin?
[/quote]
Missä pahvitalossa ei saa vettä laskea 22 jälkeen?
Voisin muuttaa sinne, niin säännöt laitettaisiin uusiksi!
nim. Vuorotyöläinen joka ei halua haista
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:03"]
En jaksa mennä suihkuun enää tänään ja vettäkään ei saa laskea 22 jälkeen. Jos laitan paljon deodoranttia huomenna töihin?
[/quote]
Vettä saa kyllä laskea 22 jälkeen. Normaalia elämistä (suihku, vessanveto) ei hiljaisuus kiellä.
Kyllä se perse/pimpuli/munakin pitäis päivittäin pestä. Vai luikerteli ettei kanssaihmiset teidän muhineota alapäähikiä haista? Kaikilla alapää hikoaa ja erittää jonkun verran ties mitä päivän aikana, eritoten jos käy normaalisti paskalla.
Joka toinen päivä minimi. Itse käyn joka ilta, ja miehelle sallin sen joka toisen päivän. Muuten saa nukkua sohvalla koska minun lakanoissani ei nukuta likaisena!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:17"]Kyllä se perse/pimpuli/munakin pitäis päivittäin pestä. Vai luikerteli ettei kanssaihmiset teidän muhineota alapäähikiä haista? Kaikilla alapää hikoaa ja erittää jonkun verran ties mitä päivän aikana, eritoten jos käy normaalisti paskalla.
[/quote]
Siis LUULETTEKO.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:12"]
olin kerran 4viikkoa käymättä suihkussa.Pesin vain kainalot ja vaihdoin uuden paidan aina kun silmiä alkoi hien haju kirveltämään.No alkoi siinä lopuksi olla sitten niin likainen olo,ja kun hiukset rupesi olemaan niin likaiset,ja rasvaiset ettei enää kehdannut peiliin katsoa.Joten laitoin oikein saunan päälle ja olin siellä sellaiset pari tuntia ennenkuin alkoi tuntua että kehtaa taas itseään peilistä kattella.
[/quote]
Siis hyi hemmetti. Onko sulla pahojaki mt-ongelmia?
4 päivää ja alkoi porukka jauhaan paskaa seläntakana hajusta. Kokeilin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:28"]
4 päivää ja alkoi porukka jauhaan paskaa seläntakana hajusta. Kokeilin.
[/quote]
Höpö höpö. Ei neljässä päivässä vielä ala haista millekään. Kahdessa viikossa pesemättömyyden voi joku satunnainen huomata. Ihme hygieniahulluja täällä!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Kysy veljeltäsi. Kävikö hän ja vuokranantajasi lapsi kylässä?
Mitä työtä teet?
[/quote]
Tämä suihkuasia ei kuulu mitenkään minun veljelle! Se kurkkiin minun postiluukusta kun en ole kotona eli ei ole ihan fiksu! Tiedän siitä kun se soitti ja valitti että mulla lojuu postit avaamattomina eteisessä. Mikä ei sekään ole totta koska olen avannut kirjeen minun tädiltä ja Hessburgerin tarjouskupongit! Eli heli valehtelee! Ja ne ei saa tulla ilman lupaa omilla avaimilla mulle sisään! Jos ne tulee niin se on poliisiasia ja varmaan sakkoja saavat. Eli mun suihkut ei kuulu niille yhtään! Ja mua on kehuttu mun töissä vaikka siellä on ihan hirveä kiire ja mun työkaveri on lomalka. Sori en voi sanoa mikä mun työ on etten saa potkuja jos vaikka joku sieltä töistä lukee tän. Niille ei kuulu jos en ole ehtinyt siivota koska on niin kiire. Ap
kokeile