Kuinka kauan voi olla käymättä suihkussa ennenkuin joku huomaa?
En jaksaisi mennä suihkuun ja huomenna on työpäivä. Aamulla en ehdi kun pitää lähteä ennen kuutta että ehfin töihin. Töissä on kamala kiire ja illalla oon niin väsynyt että haen kotimatkalla alakerran pitseriasta pitsan ja kun olen syönyt sen niin kello on jo seitsemän enkä jaksa mennä suihkuun. Kuinka kauan voin olla käymättä suihkussa jossei ehdi?
Kommentit (25)
Mitä diagnooseja sulla ap on? Oletko tiskannut? Milloin viimeksi siivosit? Kai tiedät että on laitonta pakottaa jatkuvasti ylitöihin? Kai saat edes korvauksen niistä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:07"]Minä käyn joka lauantai, eikä kukaan ole koskaan valittanut, että haisisin. Vaihdan tuolloin myös kaikki vaatteeni puhtaisiin. Et sinä joudu kiusatuksi, vaikka jättäisit suihkun seuraavaan päivään.
[/quote]
Yyyööökkk....
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:46"]Mitä diagnooseja sulla ap on? Oletko tiskannut? Milloin viimeksi siivosit? Kai tiedät että on laitonta pakottaa jatkuvasti ylitöihin? Kai saat edes korvauksen niistä?
[/quote]
Mulla ei ole mitään diagnooseja nyt. Olen ollut poissa töistä jonkin aikaa kun kärsin kroonisesta stressistä koska siellä oli niin kauhea kiire. En ole tiskannut tai siivonnut vähään aikaan koska en ehdi. Muutin tänne huhtikuussa eli en ole edes asunut täällä kauuan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:46"]Mitä diagnooseja sulla ap on? Oletko tiskannut? Milloin viimeksi siivosit? Kai tiedät että on laitonta pakottaa jatkuvasti ylitöihin? Kai saat edes korvauksen niistä? [/quote] Mulla ei ole mitään diagnooseja nyt. Olen ollut poissa töistä jonkin aikaa kun kärsin kroonisesta stressistä koska siellä oli niin kauhea kiire. En ole tiskannut tai siivonnut vähään aikaan koska en ehdi. Muutin tänne huhtikuussa eli en ole edes asunut täällä kauuan.
[/quote]
Eli et ole siivonnut kertakaan? Kuinka monen tunnin työviikkoja teet?
Olin yli kuukauden, etten käynyt suihkussa, kukaan mitään huomannut.