Isorintainen mitä teet työksesi?
Isompia kuin E-kuppisia tarkoitan.Kerron myöhemmin missä ammatissa olen nähnyt eniten isotissisiä.
Kerro myös rintsikkakokosi.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:13"]Muusikko 75G
[/quote]
Soitatko pianoa?
70H, olen rikosseuraamusalan sosiomomi.
Lähihoitaja 75F (tai G, vaihtelee). 165/53 muuten. Aika hyvin ovat aina piilossa joka paikassa.
Voi saatana näitä kyselyitä. Mitä helvettiä sinä idiootti tiedolla teet? Kuinka helvetin typerä pitää ihmisen olla, että tämmöisiä väsää? Ei voi ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:31"]
Voi saatana näitä kyselyitä. Mitä helvettiä sinä idiootti tiedolla teet? Kuinka helvetin typerä pitää ihmisen olla, että tämmöisiä väsää? Ei voi ymmärtää.
[/quote]
Voihan rintojen koolla ja alan valinnalla olla yhteys.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:31"]Voi saatana näitä kyselyitä. Mitä helvettiä sinä idiootti tiedolla teet? Kuinka helvetin typerä pitää ihmisen olla, että tämmöisiä väsää? Ei voi ymmärtää.
Samaa ihmettelen.....
keittäjät yleisimmin isorintaisia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:31"]
[/quote]
Voihan rintojen koolla ja alan valinnalla olla yhteys.
[/quote]
Taidat olla oikea tiedemies / nainen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:09"]70F, musta tulee suuhygienisti. Aion kyllä töissä laittaa urheiluliivit tai minimizer-liivit päälle etteivät tissit ihan tunge tuolissa makoilevan naamalle :D
[/quote]
elä ole ikävä,tissit päätä vasten ovat rauhoittavat,kunnon push upit ja pari nappia auki tai jätät liivit kotiin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"]
Olen lypsytilalla lehmänä. Muu!
[/quote]
Haha! Vedet purskahti päin ruutua
70F, siwan kassalla (valitettavasti vielä)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:11"]
75 I opiskelija.
[/quote]mikä ala?