Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään korjausleikkaus

Vierailija
09.08.2015 |

Kokemuksia kaivataan! Lievä laskeuma on mutta kun ei vaivaa niin julkisella puolella ei tehdä mitään. Toisen lapsen syntymän jälkeen alapää on kuitenkin ruma, tavaraa näkyy tursuvan ulos jne enkä nauti seksistä enää pätkääkään. Lantionpohjalihaksia olen aina treenannut ja ne on kunnossa. Onko sinua operoitu pelkän estetiikan vuoksi synnytysten jälkeen? Missä, paljonko maksoi ja mikä oli lopputulos?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:19"]Ei se ole estetiikkaa vaan toiminnallisuutta jos ei tunnu miltään. Sain operaation julkiselta, mutta se oli koska laskeumat oli niin pahat. Samalla emätintä korjattiin, oli juuri sellainen aivan repsahtanut aukinainen römpsä josta repsotti tavaraa ulos. Leikkauksen jälkeen on ihanaa tuntea itsensä taas omaksi itsekseen, ja että seksikin tuntuu joltain. On niin kuin kuvittelen että normaalin synnytyksen jälkeen olisi, tavallinen pimppi, vähän isompi kuin ennen lasten saantia mutta ihanan toimiva. Mielestäni sen olisi voinut teettää yksityiselläkin mutta silloin olisi maksanut useita tuhansia. googleta emättimen korjausleikkaus. [/quote]Mitä ihmeen TAVARAA sieltä nyt tursuaa???? [/quote] Selvästi kommentti ihmiseltä jonka toosa ei ole mennyt rikkihajalle synnytyksessä. Kuvittele että lihaa revitään palasiksi niin että veri lentää. Sitten sitä tunnin verta kursitaan kasaan, lääkäri ei tiedä monellako tikillä koska on seonnut laskuista ja verta on liikaa. Kun se taistelukenttä siitä paranee, niin todellakin lihaa tursuaa paikoista joita ei pitäisi näkyä paikkohin joissa ei pitäisi olla vaaleanpunaista limakalvoa. Lisäksi laskeumassa sieltä voi tursuta kohdunsuuta, emättimen seinämää pullottavina pusseina, ulostepakkaumia pussissa, you name it. Googleta huviksesi vaikka rektoseele ja tule sitten uudelleen ihmettelemään. Synnytys voi olla aika tosi raaka tapahtuma, jossa saa olla tyytyväinen että molemmat on sen jälkeen hengissä. Ehjä ei välttämättä ole. [/quote]Miten ihmeessä ulostetta voi emättimeen tulla sisäkautta?

[/quote]

Edelleen googleta rektoseele. Peräsuoli ja emätin on vierekkäin ja niitä erottaa seinämä. Synnytyksessä se seinämä voi vaurioitua. Rektoseele on laskeuma jossa se seinämä tekee pussin, johon ulostetta kertyy, ja se pussi tunkee emättimen kautta ulos, ihan näkösälle, kuin miehen pallit. Vähän vaikea kävellä kun on limakalvot housuissa. Tosi kivaa. Alkaa tehdä mieli näitä "turhia" leikkauksia.

Vierailija
22/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:17"]Eli alapäästå ei tarvitse tykätä? Minulle tuli repeämä, joka tikattiin ja nyt siellä näkyy tikkien jäljiltä sellaisia ihopallukoita, ilmeisesti haava jossain vaiheessa auennut ja jäänyt avonaiseksi tuo ulkosuu. Ihan kamalan ruma, kohtaloonko tässä vaan pitäis alistua kun tuon voi korjatakin? Miksi ihmeessä?? Ap [/quote] Sama vika. Siis ruma ompelu. Muttei mitään tursua kuten ei sinullakaan. En tosin värkkiäni peilaile koskaan Ei vaikuta elämään eikä seksiin mitenkään. Alapään kauneus on pienin kiinnostuksenkohteistani. Seksikin lähtee enemmän terveestä päästä kuin alapäästä Sijoita rahat terapiaan. Tai seksuaaliterapiaan

[/quote]

Mun mielenkiinto lopahtaa

a) naisen epävarmuuteen

b) rumaan värkkiin

c) kun nainen tekee siitä vielä erikseen ongelman

Muille asiasta kärsiville: jos asia vaivaa, kannattaa tosiaan selvitellä mitkä tahot tekisivät korjausleikkauksen. Jos on vain mahdollisuuksia käydä lekurilla, ei moisesta asiasta kannata kärsiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja alapään terveys on todella tärkeä osa elämää. Kummallista ja tässä kohdin oikeasti surullista, että hyvään seksielämään ei saisi pyrkiä, tai että se olisi jotenkin turhaa. Toisaalta täällä palstalla kehutaan että miten kukakin nauttii ihanasta seksistä, miten kivaa se on jnejne, mutta jos sitten tässä osassa elämää onkin ongelmia, niin niitä vähätellään ja ongelmien korjausta pidetään humpuukina!

Vierailija
24/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:17"]Eli alapäästå ei tarvitse tykätä? Minulle tuli repeämä, joka tikattiin ja nyt siellä näkyy tikkien jäljiltä sellaisia ihopallukoita, ilmeisesti haava jossain vaiheessa auennut ja jäänyt avonaiseksi tuo ulkosuu. Ihan kamalan ruma, kohtaloonko tässä vaan pitäis alistua kun tuon voi korjatakin? Miksi ihmeessä??
Ap
[/quote]

Sama vika. Siis ruma ompelu. Muttei mitään tursua kuten ei sinullakaan. En tosin värkkiäni peilaile koskaan
Ei vaikuta elämään eikä seksiin mitenkään.
Alapään kauneus on pienin kiinnostuksenkohteistani.
Seksikin lähtee enemmän terveestä päästä kuin alapäästä
Sijoita rahat terapiaan. Tai seksuaaliterapiaan
[/quote]
Kyllä tuolta aukosta tursottaa ja on vaikka mitä poimuja. Vaikuttaa tietenkin siihen, haluttaako seksiä kun ei ole tyytyväinen omaa alapäähän! Ei siinä mitään terapiaa tarvita, kirurgin veistä vaan että saadaan paikat normaaleiksi. Miten täällä voi ollakin näin ahdasmielisiä, mitä haittaa kauneuskirurgiassa on??
Ap
[/quote]

Kun ei se auta. Vika on ylempänä
[/quote]
Auttaa se :) ootte te kyllä outoa porukkaa, miten voi noin häiritä tällainen asia? Jos en ole tyytyväinen alapäähäni, miksen voi sitä korjauttaa? Koska sun mielestä se on turhamaista? Mun rahojahan ne on. :)
Ap
[/quote]

Ei se auta. Tulos huono. Voi olla huonompi kuin ennen tai kuolet

Vierailija
25/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:17"]Eli alapäästå ei tarvitse tykätä? Minulle tuli repeämä, joka tikattiin ja nyt siellä näkyy tikkien jäljiltä sellaisia ihopallukoita, ilmeisesti haava jossain vaiheessa auennut ja jäänyt avonaiseksi tuo ulkosuu. Ihan kamalan ruma, kohtaloonko tässä vaan pitäis alistua kun tuon voi korjatakin? Miksi ihmeessä??
Ap
[/quote]
No kuka sinne nyt katselee? Paitsi miehesi ja joku random gynegologi joskus. Ymmärrän, jos joku huonosti onnistunut tikkaus häiritsee näkyvällä paikalla, mutta että toosassa.
[/quote]
Olen sinkku. Miksen voi käyttää omia rahojani tähän jos niin haluan? Miten se on sinulta pois?
Ap
[/quote]
Ihan vapaasti. Ei kuulu minulle, mihin rahasi käytät. Ilmeisesti sinulla vaan ei sitten ole rahoillesi parempaa ja tärkeämpää käyttöä :).
[/quote]

Kuten sinkun lapseen

Vierailija
26/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:19"]Ei se ole estetiikkaa vaan toiminnallisuutta jos ei tunnu miltään. Sain operaation julkiselta, mutta se oli koska laskeumat oli niin pahat. Samalla emätintä korjattiin, oli juuri sellainen aivan repsahtanut aukinainen römpsä josta repsotti tavaraa ulos. Leikkauksen jälkeen on ihanaa tuntea itsensä taas omaksi itsekseen, ja että seksikin tuntuu joltain. On niin kuin kuvittelen että normaalin synnytyksen jälkeen olisi, tavallinen pimppi, vähän isompi kuin ennen lasten saantia mutta ihanan toimiva. Mielestäni sen olisi voinut teettää yksityiselläkin mutta silloin olisi maksanut useita tuhansia. googleta emättimen korjausleikkaus. [/quote]Mitä ihmeen TAVARAA sieltä nyt tursuaa???? [/quote] Selvästi kommentti ihmiseltä jonka toosa ei ole mennyt rikkihajalle synnytyksessä. Kuvittele että lihaa revitään palasiksi niin että veri lentää. Sitten sitä tunnin verta kursitaan kasaan, lääkäri ei tiedä monellako tikillä koska on seonnut laskuista ja verta on liikaa. Kun se taistelukenttä siitä paranee, niin todellakin lihaa tursuaa paikoista joita ei pitäisi näkyä paikkohin joissa ei pitäisi olla vaaleanpunaista limakalvoa. Lisäksi laskeumassa sieltä voi tursuta kohdunsuuta, emättimen seinämää pullottavina pusseina, ulostepakkaumia pussissa, you name it. Googleta huviksesi vaikka rektoseele ja tule sitten uudelleen ihmettelemään. Synnytys voi olla aika tosi raaka tapahtuma, jossa saa olla tyytyväinen että molemmat on sen jälkeen hengissä. Ehjä ei välttämättä ole. [/quote]Miten ihmeessä ulostetta voi emättimeen tulla sisäkautta?

[/quote]

Edelleen googleta rektoseele. Peräsuoli ja emätin on vierekkäin ja niitä erottaa seinämä. Synnytyksessä se seinämä voi vaurioitua. Rektoseele on laskeuma jossa se seinämä tekee pussin, johon ulostetta kertyy, ja se pussi tunkee emättimen kautta ulos, ihan näkösälle, kuin miehen pallit. Vähän vaikea kävellä kun on limakalvot housuissa. Tosi kivaa. Alkaa tehdä mieli näitä "turhia" leikkauksia.
[/quote]
No eihän ne silloin ole turhia. Ap puhuu nyt kauneusleikkauksesta, ei suinkaan paikkojen toiminnallisesta korjaamisesta :D

Mutta toki voi korjauttaa, onhan se tärkeä osa seksuaalisuutta. Normaali synnytyksessä ei noin pahaa jälkeä tule.

Vierailija
27/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt eikä ole itselle ajankohtaista, mutta ymmärrän kyllä ja sympatiat sulle! Etkö sais leikkausta jos alkaisit väittämään että noista laskemista yms. On sulle haittaa/fysikaalisia oireita? Sanot että ennen ei oo vaivannu mutta yhtäkkiä alko ja luettelet liudan perusteita..

Vierailija
28/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:17"]Eli alapäästå ei tarvitse tykätä? Minulle tuli repeämä, joka tikattiin ja nyt siellä näkyy tikkien jäljiltä sellaisia ihopallukoita, ilmeisesti haava jossain vaiheessa auennut ja jäänyt avonaiseksi tuo ulkosuu. Ihan kamalan ruma, kohtaloonko tässä vaan pitäis alistua kun tuon voi korjatakin? Miksi ihmeessä??
Ap
[/quote]
No kuka sinne nyt katselee? Paitsi miehesi ja joku random gynegologi joskus. Ymmärrän, jos joku huonosti onnistunut tikkaus häiritsee näkyvällä paikalla, mutta että toosassa.
[/quote]
Olen sinkku. Miksen voi käyttää omia rahojani tähän jos niin haluan? Miten se on sinulta pois?
Ap
[/quote]
Ihan vapaasti. Ei kuulu minulle, mihin rahasi käytät. Ilmeisesti sinulla vaan ei sitten ole rahoillesi parempaa ja tärkeämpää käyttöä :).
[/quote]

Kuten sinkun lapseen
[/quote]
En minä lapsilisillä ole alapäätäni korjauttamassa, kyllä mun rahat riittää ihan molempiin käyttökohteisiin. :)
Ap

Vierailija
29/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:53"]En ole synnyttänyt eikä ole itselle ajankohtaista, mutta ymmärrän kyllä ja sympatiat sulle! Etkö sais leikkausta jos alkaisit väittämään että noista laskemista yms. On sulle haittaa/fysikaalisia oireita? Sanot että ennen ei oo vaivannu mutta yhtäkkiä alko ja luettelet liudan perusteita..
[/quote]
Ei ne mun oireilla ala vielä leikkaamaan, toki ymmärränkin sen kun menoja pitää karsia niin henkisen tuskan takia ei ihan heti lähdetä leikkaamaan kun monilla on fyysisiä vaivojakin. Yksityisen puoleen ajattelin tässä sen takia kääntyäkin.

Vierailija
30/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskeumaa, rektoseele. Toisen synnytyksen jälkeen tuli, kolmannesta paheni. Jälkitarkastuslääkäri kirjoitti epikriisiin, että hyvin parantunut... niin, jos ei lasketa päivittäisiä kipuja, yhdyntäkipua ja sitä, ettei paska tule, ellei paina sormilla sitä emättimen kautta ulos.

Kukaan ei ole kertonut mistä tähän voi saada apua. Se on kyllä sanottu, että ennen korjausta pitää kaikki lapset olla tehtyinä. Olen epätoivoinen.

Vierailija
31/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:11"]Mulla on laskeumaa, rektoseele. Toisen synnytyksen jälkeen tuli, kolmannesta paheni. Jälkitarkastuslääkäri kirjoitti epikriisiin, että hyvin parantunut... niin, jos ei lasketa päivittäisiä kipuja, yhdyntäkipua ja sitä, ettei paska tule, ellei paina sormilla sitä emättimen kautta ulos.

Kukaan ei ole kertonut mistä tähän voi saada apua. Se on kyllä sanottu, että ennen korjausta pitää kaikki lapset olla tehtyinä. Olen epätoivoinen.
[/quote] niin, siis jälkitarkastuksesta on jo yli puoli vuotta, synnytyksestä 10kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme