Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavat huoltotyypit eivät viitsi SOPIA AIKAA

Vierailija
09.03.2022 |

Minä esimerkiksi olen tällä hetkellä vapaalla useamman päivän ja siksi nukun miten milloinkin. En muutenkaan päivystä kotona odottelemassa, on minulla muutakin tekemistä. Eivät vain jostain ihmeen syystä viitsi ikinä sopia KELLONAIKAA JA PÄIVÄÄ, jona tulevat/tulee, vaan lopettavat viesteihin vastaamisen yhtäkkiä ja sitten vain ilmestyvät ovelle rimputtelemaan täysin puskista.

Niin ylimielistä käytöstä!! En avaa ovea, jos en osaa ketään odottaa, koska ensinnäkin usein olen juuri vasta herännyt. Tai en ole ollenkaan kotona. Tai olen alasti. Tai on migreeni. Tai en ole siivonnut. Miksi minun pitäisi edes selitellä miksi en avaa, jos minun kanssani ei ole viitsitty sopia ajankohtaa??

Minkä he mm etin takia nuo eivät viitsi SOPIA AIKAA JA PÄIVÄÄ KANSSANI? Haluavat ihan tarkoituksella haastaa riitaa????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos en ole vapaalla niin minulla on töitä, opintoja, ajelua, kauppaa yms. Että en todellakaan päivystä kotona odottelemassa, että yllättäen ja pyytämättä ollaan änkemässä sisään silloin kun itseä sattuu huvittamaan!

Vierailija
2/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvi avata, kun niillä on avaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö ja minulla on yleisavaimen käyttökielto. Ääliö.

Vierailija
4/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena onkin päästä yllättämään naisväki vähissä vaatteissa, niitä pieniä elämän iloja.

Vierailija
6/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita siihen numeroon, älä lähetä viestiä, vaan soita niille ja sitten luulis, että voisvat Suunnilleen sanoa päivän ja onko iltapäivää vai miten. Sä voit myös sopia silleen, että sanot etteivät joka tapauksessa tule ennen kello 11 - niin oot suihkussa ennen sitä aikaa jne. Yleensä he eivät pysty sanomaan tarkkaa ajankkohtaa, mutta SUUNNILLEEN kyllä tietävät että esim. ke tai to tulevat, ja siihen sitten vaan sovit ettei ennen klo 11, niin sulla on aikahaarukkaa. 

Vierailija
7/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena onkin päästä yllättämään naisväki vähissä vaatteissa, niitä pieniä elämän iloja.

En yhtään ihmettelisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi