Peseydyttekö yhdessä seksin jälkeen?:D
Tai siis yhtä aikaa? Meillä toinen peseytyy altaan äärellä, toinen pöntöllä. Peräkanaa kylppäriin suoraan sängystä.
Tänään alkoi ihan naurattaa tämmöinen rituaali:D siinä vaiheessa viimeisetkin romantiikan rippeet katoaa!
(ja ennen kuin joku ihmettelee, niin kyllä, käydään suihkussakin jos tarve vaatii..)
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen! -ap [/quote] Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!
[/quote]
Altaassa? ALTAASSA! Siis siinä käsienpesualtaassa huljuttaa perhekalleutensa :-D
[/quote]
Meillä ainakaan ei huljuta kirjaimellisesti siinä altaassa, vaan pesee sen altaan yläpuolella niin että vesi valuu siihen altaaseen. Eiköhän tuokin kirjoitaja tarkoittanut sitä.
[/quote]
Niin varmasti tarkoitti. Mitähän ihmeteltävää siinä on.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen!
-ap
[/quote]
Hehhee, ihan Niinkuin meiltä :D mä saatan vilkuilla jotain mustapäitä miehen selästä samalla kun odotan pesuvuoroani. Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!
[/quote]
Minä laitan heti vaan pillusuihkun päälle niin mies saa odotella.
[/quote]
Eikä, me tehdään just näin. Mä kirmaan pöntölle pesulle ja ukkeli oottelee vuotoaan hanan alle:-)
Joo mennään suihkuun yhdessä. Jos oli saunailta niin käydään vain värkit pesemässä. Ei ole epäromanttista minusta. Eihän me heti siitä nousta vaan nuhrutaan vierekkäin jonkun aikaa. Jos jätän pimpin pesemättä ja sperma valuu yöllä asteittain ulos niin nukun jotenkin huonommin, ehkä vähän kutittaakin. Sperman lisäksi tulee omaa kosteutta, nyt aikuisena olen niin märkä että huh. Ainahan sieltä vähän jämiä valuu pesusta huolimatta mutta vähemmän. Seuraavana päivänä saattaa vasta loput spermat tirahdella.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:35"]Yleensä suihkuun peseytymään, kun on toipunut orgasmista. Tulee muuten ikäviä tahroja sänkyyn :)
M39
[/quote]Meillä tulee joka tapauksessa kun spermaa lirahtaa minusta loikoillessa tai jos on käsiseksiä niin lakanoillehan se menee :)
Ei tarvetta.
Mällit kuivaa huomiseksi.
Käymme yhdessä suihkussa, tosin ei seksi n jälkeen. Seksin jälkeen käperryn vain hänen kainaloonsa ja nukahdan. Siinä vaiheessa ei voi suihkut vähempää kiinnostaa.
Miks pitäis peseytyä? Kädet ehkä pestään kun ei oo kiva että jää valkovuotoklimppejä käsiin kuivumaan sormettamisesta. Musta se hiki mikä tulee pintaan seksista on erittäin kiihottavaa ja tuoksuu hyvältä, olisi sääli jos toinen menisi heti pesemään sen pois. Käyn suihkussa jokatoinen päivä ihan sama kuinka paljon seksiä tai liikuntaa harrastan ja en haise.
Meillä ihan sama juttu kun ap:lla! o/