Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tämä maailma onkaan menossa...

Vierailija
15.08.2015 |

Nykynuorison eli meidän tulevaisuuden toivot: Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö, selfie, selfie, selfie, sali, treenaus, thight cappi, six packki, pepputreeni, freddyt , belfie, belfie, belfie,  push-upit, bombshellit, silikonit, selfie, selfie, selfie, ripsenpidennykset, hiustenpidennykset, huulitäytteet, selfie, selfie, selfie, louis vuitton, chanel, michael kors, burberry, selfie, selfie, selfie....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilille.

Vierailija
2/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilille.

Vierailija
4/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilille.

Vierailija
5/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niissä vanhemmissakaan ikäluokissa aiheiden puolesta mitään hurrattavaa oo:

- Yhyy nykynuoret on kauheita
- Talvisota!
- Kun minä olin nuori...
- Kaikki teknologia ja uusi on hömpötystä, vain koska en sitä itse ymmärrä
- Naisen paikka on kotona (Ainakin oma isäni + isovanhempani)

Vierailija
6/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informaatiotulva ja apatia, siinäpä selitys nykynuorison ja sitä edeltävän sukupolven nuorison taipumuksille alkaa perseileen, koska joka paikassa vilkkuu valot ja informaatio, olkoon se sitten uusin kurkkupurkki tai tissit, välittyy näiden uusien medioiden kautta paremmin sitä tarvitseville. No mikä synnyttää tarpeen? Ne luodaan enimmäkseen, mutta kyllä se alin nimittäjä (eli seksuaalisuus) on vastaanottajasta kiinni.

Vierailija
7/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, eivät he ole sinua varten.

Vierailija
8/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä vaan pärjää nykyään, ei voi mitään.

Vierailija
9/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäät nyt yleensä tuppaa olemaan ryhmässä kuin ryhmässä äänekkäimpiä, normaalit ja fiksut eivät tee itsestään samanlaista numeroa samalla tavalla.

Vierailija
10/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:40"]

Informaatiotulva ja apatia, siinäpä selitys nykynuorison ja sitä edeltävän sukupolven nuorison taipumuksille alkaa perseileen, koska joka paikassa vilkkuu valot ja informaatio, olkoon se sitten uusin kurkkupurkki tai tissit, välittyy näiden uusien medioiden kautta paremmin sitä tarvitseville. No mikä synnyttää tarpeen? Ne luodaan enimmäkseen, mutta kyllä se alin nimittäjä (eli seksuaalisuus) on vastaanottajasta kiinni.

[/quote]

+laumamentaliteetti. Sosiaalisuus nykyään on huomattavasti muovisempi, mitä se oli aiemmin vaikkapa 90-luvulla, koska nykyään sinä olet enemmänkin verrattavissa brändiin - sinun täytyy näkyä tai sinä et vaan 'ole'. Itse rakennettu mielen vankila.

Vierailija
11/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*thigh gap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi