Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseydyttekö yhdessä seksin jälkeen?:D

Vierailija
09.08.2015 |

Tai siis yhtä aikaa? Meillä toinen peseytyy altaan äärellä, toinen pöntöllä. Peräkanaa kylppäriin suoraan sängystä.
Tänään alkoi ihan naurattaa tämmöinen rituaali:D siinä vaiheessa viimeisetkin romantiikan rippeet katoaa!

(ja ennen kuin joku ihmettelee, niin kyllä, käydään suihkussakin jos tarve vaatii..)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen uutinen.

Vierailija
22/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen!

-ap
[/quote]

Hehhee, ihan Niinkuin meiltä :D mä saatan vilkuilla jotain mustapäitä miehen selästä samalla kun odotan pesuvuoroani. Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:16"]Ne jotka ei peseydy eivät joko hikoile ja harrastavat hyvin kuivaa seksiä tai ovat sitten muuten vain melkoisia haisuleita. Yäk

[/quote]

Aamuun saakka kestää hyvin. Olis tylyä heti juosta pois

Vierailija
24/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen!

-ap
[/quote]

Hehhee, ihan Niinkuin meiltä :D mä saatan vilkuilla jotain mustapäitä miehen selästä samalla kun odotan pesuvuoroani. Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!
[/quote]
Minä laitan heti vaan pillusuihkun päälle niin mies saa odotella.

Vierailija
25/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:00"]Kuivaan kullini verhokankaaseen.
[/quote]
<3

Vierailija
26/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suihkuun peseytymään, kun on toipunut orgasmista. Tulee muuten ikäviä tahroja sänkyyn :)

M39

Vierailija
27/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:16"]Ne jotka ei peseydy eivät joko hikoile ja harrastavat hyvin kuivaa seksiä tai ovat sitten muuten vain melkoisia haisuleita. Yäk [/quote] Aamuun saakka kestää hyvin. Olis tylyä heti juosta pois

[/quote]Sama täällä. Tai mieheni saattaa mennä joskus suihkuun jos tavaraa on lennellyt liikaa, mutta mä pärjään aamuun saakka hyvin. Yöpöydälläni on nenäliinoja jos pahimpia pitää putsata pois, mutta muuten siinä on niin mukavan raukea olo, että en halua mennä minnekään.

Vierailija
28/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan peseydy runkkaamisen jälkeen. Tämäkin tesksti kirjoitettu spermaisilla käsillä. Sperma on puhdasta ja iholle terveellistä ainetta.

Vierailija
29/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä pöntöllä pimppisuihkun kanssa ja mies lavuaarin ääressä :D

Vierailija
30/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teemme :)

Vierailija
31/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen!

-ap
[/quote]
Haha meillä ihan samalla tavalla!

Vierailija
32/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla ikinä rynnätty seksin jälkeen suihkuun tai pesulle. Mä paperilla siivoon enimmät ja suihkuun aamulla tai jos seksiä esim päivällä niin illalla normaalisti suihkuun. Ei se seksi nyt niin saastaita hommaa ole.

Vierailija
33/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mikään kiire suihkuun. On vain mukava nukahtaa ilman mitään epämääräisiä suihkuhötkyilyjä rakastelun jälkeen. Sitä paitsi on ihana tuhnutella toisen kainalossa seksin tuoksuja haistellen ja toinen kierroskin on mukava ottaa jossakin vaiheessa eikä juosta heti suihkuun kuin homma olisi jotenkin likaista. Melkeinpä suuttuisin jos mieheni juoksisi itseään kuuramaan. Lakanoiden tahroista en välitä myöskään, lakanat voi vaihtaa juuri niin usein kuin haluaa. N39

Vierailija
34/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan, on niin pieni suihkutila että ei me oikein mahduta sinne kumpikin :) Mutta ri se Meiän rakkautta oo kyllä yhtään vähentänyt :)

Vierailija
35/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen! -ap [/quote]  Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!

[/quote]

Altaassa? ALTAASSA! Siis siinä käsienpesualtaassa huljuttaa perhekalleutensa :-D 

Vierailija
36/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos illalla pannaan niin pyyhin paperiin enimmät rojut. Aamulla suihkuun.

Aamulla tai Päivällä ei panna oikeastaan ikinä.

Vierailija
37/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]Siinä sitten keskustellaan, että "ai, raapasinko taas sua selästä?" ja samalla pestään paikat :D ja siis siinä niin arki tulee vastaan! Ja ei siis haittaa, hymyilyttää vaan tämmöinen! -ap [/quote]  Mies siis pesee vehkeensä altaassa eka ja minä joudun odottamaan pillusuihkua :D Kotoisaa!

[/quote]

Altaassa? ALTAASSA! Siis siinä käsienpesualtaassa huljuttaa perhekalleutensa :-D 
[/quote]

Täällä yksi mies, joskus teen kyllä samoin itsekin :D

Iltaisin ei tule suihkuteltua panon päälle mikäli ei ole sotkettu liikaa liukuvoiteella tai tullut liian kuuma kuin kesällä. Muuten käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa ja olen todella tarkka hygienista mutta seksin jälkeen toisen viereen nukahtamisessa on jotain primitiivistä :)

Vierailija
38/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme vuorotellen pesulla.

Vierailija
39/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

Meillä ainakaan ei huljuta kirjaimellisesti siinä altaassa, vaan pesee sen altaan yläpuolella niin että vesi valuu siihen altaaseen. Eiköhän tuokin kirjoitaja tarkoittanut sitä.

Vierailija
40/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käydään suihkussa ja siellä voi vetää toisen kierroksen,mutta yleensä pyyhin vaan kullin lakanoihin.