Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö näitä silmien välin juonteita todellakaan saa pois

Vierailija
09.08.2015 |

muuten kuin jollain botoxilla?? Itku oli taas päästä, kun katsoin omaa kuvaa ja siinä oikein korostui nuo "sibeliukset". Ihan kammottavat! :(( Ottaisin niin paljon mielummin vaikka mitkä muut rypyt ja kurtut kuin nämä, jotka saa vain vihaisen näköiseksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuollaiset jo vähän päälle kaksikymppisenä. Äidin puolella suvussa myös on kaikilla "miettimisjuonteet". Jotenkin nuorempana en kiinnittänyt asiaan huomiota, kun tuntui että eihän parikymppinen vielä vanhenemisoireista kärsi, ajattelin vaan että on ilmejuonteita tms ja jatkoin elämää murehtimatta. Nyt nelikymppisenä ne juonteet on jo todella syvät "kanjonit", mutta saa tässä iässä ryppyjä ollakin. En aio tehdä niille mitään enkä myöskään murehtia asiaa.

Vierailija
22/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:30"]

Etkö ole lukenut jokanaisen ohjetta: ei saa ilmehtiä ettei tule ryppyjä :DD

Oh god, women.. *rolling eyes*

[/quote]

Tää on kyllä varmaan yksi koomisimpia naisten hengentuotteita kautta aikojen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:45"]

botox taitaa olla ainut oikeesti toimiva keino. Miksi et ottaisi kokeeksi botoxia jos asia sinua noin ahdistaa?

[/quote] oletko syvä ajattelija?   Sellaiset kasvot mitkä ansaitsee. Monet asiat vaikuttaa, oletko vihainen?, oletko huolestuja? Ressaatko? elämäntavat, onko luonteesi negatiivinen? tää on niinku yleiseltä kannalta ajateltuna

Niin mä varmaan kohta teenkin... On niin kamalan näköiset, kun näyttää niin kuin otsa kurtussa olisin koko ajan. Ja kaikilla muilla niin sileä iho, että senkin takia inhottaa nämä.

[/quote]

Vierailija
24/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo botox... Itse harkitsin joskus mutta en pysty ottamaan sitä eläinkokeiden takia. En vastusta kategorisesti eläinkokeita, ja ymmärrän että lääketieteellisiin tarkoituksiin niitä tarvitaan valitettavasti. Ja jos botoxinkin suhteen olisi vain niin että kehitysvaiheessa olisi käytetty eläinkokeita ja sitten enää ei kun turvallisuus on todettu, niin se menettelisi... Mutta kun joka ainoa botox-erä testataan käytännössä tappamalla sillä erittäin tuskallisesti koe-eläimiä (testataan annos jolla puolet koe-eläimistä kuolee) niin ei, ei anna mun etiikka periksi pelkän ulkonäön takia moista ainetta käyttää. 

"Kokeissa valmistetta ruiskutetaan hiirien vatsaan. Tämän seurauksena hiiret halvaantuvat ja kärsivät hengitysvaikeuksista, kunnes ne kolmen tai neljän päivän kuluttua kuolevat. Koe on tuskallinen ja siihen käytetään arviolta 600 000 hiirtä joka vuosi. Käytettyjen eläinten määrä kasvaa jatkuvasti, sillä botuliinitoksiinituotteiden kysyntä lisääntyy ja uusia tuottajia tulee markkinoille."

Vierailija
25/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:45"]

Tuo botox... Itse harkitsin joskus mutta en pysty ottamaan sitä eläinkokeiden takia. En vastusta kategorisesti eläinkokeita, ja ymmärrän että lääketieteellisiin tarkoituksiin niitä tarvitaan valitettavasti. Ja jos botoxinkin suhteen olisi vain niin että kehitysvaiheessa olisi käytetty eläinkokeita ja sitten enää ei kun turvallisuus on todettu, niin se menettelisi... Mutta kun joka ainoa botox-erä testataan käytännössä tappamalla sillä erittäin tuskallisesti koe-eläimiä (testataan annos jolla puolet koe-eläimistä kuolee) niin ei, ei anna mun etiikka periksi pelkän ulkonäön takia moista ainetta käyttää. 

"Kokeissa valmistetta ruiskutetaan hiirien vatsaan. Tämän seurauksena hiiret halvaantuvat ja kärsivät hengitysvaikeuksista, kunnes ne kolmen tai neljän päivän kuluttua kuolevat. Koe on tuskallinen ja siihen käytetään arviolta 600 000 hiirtä joka vuosi. Käytettyjen eläinten määrä kasvaa jatkuvasti, sillä botuliinitoksiinituotteiden kysyntä lisääntyy ja uusia tuottajia tulee markkinoille."

[/quote]

Jep. Miksei niitä voisi testata niillä turhamaisilla ihmisillä, jotka niitä käyttävät. 

Vierailija
26/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v olen ja minulle ilmeistyi kanssa kurttuotsa. Sain sen kyllä muutaman viikon harjoittelun jälkeen häviämään ihan sillä että opettelin rentouttamaan otsani enkä pidä sitä jatkuvasti jännittyneenä. Jos aamuisin ei ole niin pahat niin päivän aikana hankittu lihasten kireys tuon aiheuttaa.

Kannattaa myös harkita että käyt tarkistuttamassa näkösi jos töissä joudut lukemaan paljon ettet vain yritä korjata huonontunutta näköäsi siristelemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme