Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö näitä silmien välin juonteita todellakaan saa pois

Vierailija
09.08.2015 |

muuten kuin jollain botoxilla?? Itku oli taas päästä, kun katsoin omaa kuvaa ja siinä oikein korostui nuo "sibeliukset". Ihan kammottavat! :(( Ottaisin niin paljon mielummin vaikka mitkä muut rypyt ja kurtut kuin nämä, jotka saa vain vihaisen näköiseksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:44"]

muuten kuin jollain botoxilla?? Itku oli taas päästä, kun katsoin omaa kuvaa ja siinä oikein korostui nuo "sibeliukset". Ihan kammottavat! :(( Ottaisin niin paljon mielummin vaikka mitkä muut rypyt ja kurtut kuin nämä, jotka saa vain vihaisen näköiseksi.

[/quote]ikäsi?

Vierailija
2/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox taitaa olla ainut oikeesti toimiva keino. Miksi et ottaisi kokeeksi botoxia jos asia sinua noin ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:45"]

[/quote]ikäsi?

[/quote]

34v ja kenelläkään muilla samaa ikää olevilla tutuillani ei ole vielä mitään tällaisia. Juonko mä liian vähän tai syönkö jotenkin väärin?? Aamuisin ei ole niin pahat, mutta tuntuu, että iltaa kohden aina näkyy selvemmin.

ap.

Vierailija
4/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan :)

Vierailija
5/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox taitaa olla ainut oikeesti toimiva keino. Miksi et ottaisi kokeeksi botoxia jos asia sinua noin ahdistaa?

[/quote]

Niin mä varmaan kohta teenkin... On niin kamalan näköiset, kun näyttää niin kuin otsa kurtussa olisin koko ajan. Ja kaikilla muilla niin sileä iho, että senkin takia inhottaa nämä.

Vierailija
6/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:49"]

[/quote]

Niin mä varmaan kohta teenkin... On niin kamalan näköiset, kun näyttää niin kuin otsa kurtussa olisin koko ajan. Ja kaikilla muilla niin sileä iho, että senkin takia inhottaa nämä.

[/quote]

No kokeile ihmeessä :) Onhan se hintavaa mutta kerran sitä vaan eletään :)

Vierailija
7/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:47"]

[/quote]ikäsi?

[/quote]

34v ja kenelläkään muilla samaa ikää olevilla tutuillani ei ole vielä mitään tällaisia. Juonko mä liian vähän tai syönkö jotenkin väärin?? Aamuisin ei ole niin pahat, mutta tuntuu, että iltaa kohden aina näkyy selvemmin.

ap.

[/quote]

Mä luulen et sä juot liian paljon :X

Vierailija
8/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, paitsi että mun otsakurttu on poikittain. Vähän kuin olisin koko ajan vihainen! Juonne näyttää syvemmältä silloin, jos olen juonut liian vähän vettä ja laiminlyönyt kosteutuksen. Jos nämä asiat ovat kunnossa, juonteeni on enemmänkin sellainen pieni naarmu. Mutta millään ilveellä en pääse siitä kokonaan eroon. Botoxia en tosin ole kokeillut.

Vierailija
9/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen kohtaan jotain oikein turvottavaa paksua voidetta? Etanavoide?

Vierailija
10/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja oon 23...

Vierailija
11/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mikäs se "käärmevoide" olikaan, joka on vähän kuin "mietoa botoxia"?

Vierailija
12/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kulmien kurtistelu. Myös botox on hyvä vaihtoehto. Joillekin on auttanut myös otsan teippaaminen yön ajaksi ( koti- botox).

Vierailija
13/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxilla lähtee. Mä siloitin omat (jo nuorena ilmestyneet!) otsaryppyni ja nyt en enää ole vihaisen näköinen. Niin ja ihan tavismamma muuten olen, en mikään äärimmilleen tuunattu missi.

Vierailija
14/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"]

Botoxilla lähtee. Mä siloitin omat (jo nuorena ilmestyneet!) otsaryppyni ja nyt en enää ole vihaisen näköinen. Niin ja ihan tavismamma muuten olen, en mikään äärimmilleen tuunattu missi.

[/quote]

Paljon sulla maksoi ja onko se ihan turvallista?

Vierailija
15/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Botoxilla lähtee. Mä siloitin omat (jo nuorena ilmestyneet!) otsaryppyni ja nyt en enää ole vihaisen näköinen. Niin ja ihan tavismamma muuten olen, en mikään äärimmilleen tuunattu missi."

Maku asioita, mutta kyllä minusta nuo "rypyt" ovat paljon kauniimman näköisiä, kuin keinotekoisesti halvaanunut iho. Botox on hermomyrkky, jolla keinotekoisesti vaurioitetaan hermot, jonka seurauksena lihas halvaantuu toimintakyvyttömäksi (halvaus), niin kauan kuin Botoxin vaikutus kestää ja siksi rypyt eivät näy, mutta ei myöskään ilmeet ja eleet.

Omia ryppyjäni hoidan mieluimmin, riittävällä unella ja kiireettömällä elintavoilla, samoin terveellinen ruokavalio ja vesi ovat tärkeitä ja ulkoilu.

Vierailija
16/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"botox taitaa olla ainut oikeesti toimiva keino. Miksi et ottaisi kokeeksi botoxia jos asia sinua noin ahdistaa?

[/quote]

[/quote]

No kokeile ihmeessä :) Onhan se hintavaa mutta kerran sitä vaan eletään :)"

Suuresti ihmettelen kevyt kenkäisyyttä Botoxiin, sillä se on hermomyrkky ja lääkkeenä se on ok. koska hyödyt ovat usein suuremmat kuin haitat, mutta terveelleelle ihmiselle se on suuri kysymysmerkki, koska vasta viime aikoina on tullut tutkimuksia sen vaaroista. Eikä ainakaan Tallinnaan tai Tiina Jylhälle, vaan aika neurologille ja mieluimmin julkiselle, koska siellä terveys menee rahan edelle. Ja Botoxin vaikutukset kestävät muutamasta kuukaudesta, ehkä vuoteen, jolloin annosmäärää on lisättävä, samoin vaikutusaika lyhenee.

Parasta rypyille ja kasvoille on riittävä yöuni, mieluimmin 8h, samoin riittävä liikunta, terveellinen ruokavalio ja hyvä RYHTI, joka vaikuttaa merkittävästi hartia- ja kasvolihaksiin. Myös kasvohieronta (fysioterapeutti) on hyväksi.  Jos oikein arvaan, luulen ap. kasvo-ja hartialihakset olevan kuin viulunkieli. Iloa ja onnellisuutta elämään, se näkyy myös kasvoissa.

Vierailija
17/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi "Sibelius", jonka ryppyihin ei edes Botox auttanut (kahdesti kokeiltiin, hoitaja totesi jälkeenpäin että joillakin se ei toimi, keho jotenkin pilkkoo sen aineen tms.) :( Pakko on vaan tottua niihin kai. Ja ikää on 31 v.

Vierailija
18/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole lukenut jokanaisen ohjetta: ei saa ilmehtiä ettei tule ryppyjä :DD

Oh god, women.. *rolling eyes*

Vierailija
20/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:36"]

"Botoxilla lähtee. Mä siloitin omat (jo nuorena ilmestyneet!) otsaryppyni ja nyt en enää ole vihaisen näköinen. Niin ja ihan tavismamma muuten olen, en mikään äärimmilleen tuunattu missi."

Maku asioita, mutta kyllä minusta nuo "rypyt" ovat paljon kauniimman näköisiä, kuin keinotekoisesti halvaanunut iho. Botox on hermomyrkky, jolla keinotekoisesti vaurioitetaan hermot, jonka seurauksena lihas halvaantuu toimintakyvyttömäksi (halvaus), niin kauan kuin Botoxin vaikutus kestää ja siksi rypyt eivät näy, mutta ei myöskään ilmeet ja eleet.

Omia ryppyjäni hoidan mieluimmin, riittävällä unella ja kiireettömällä elintavoilla, samoin terveellinen ruokavalio ja vesi ovat tärkeitä ja ulkoilu.

[/quote] No ei se Botox nyt sentaan eleita halvaannuta :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä